تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۲۷۶
در جمع نمازگزاران مطرح شد

واکنش تهدیدآمیز امام جمعه باشت به جذب نیرو در شبکه بهداشت / بعضی بی‌دین هستند و هر نیرویی که می‌خواهند استخدام می‌کنند

۵
۰
واکنش تهدیدآمیز امام جمعه باشت به جذب نیرو در شبکه بهداشت / بعضی بی‌دین هستند و هر نیرویی که می‌خواهند استخدام می‌کنند
کبنا ؛ُامام جمعه باشت مردم این شهرستان را برای حضور همه جانبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد و گفت: دشمن در ادوار گذشته همه تحریم‌های خود را اعمال کرده منتها در این روز به دنبال راه انداختن جنگ روانی است و به این بهانه فشارهای اقتصادی را اعمال کند.
حجت الاسلام عبودی در جمع نمازگزاران شهر باشت با بیان اینکه 13 آبان روزی مهم، حساس و سرنوشت ساز است، اظهار داشت: حوادث تبعید امام خمینی «ره» به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان توسط نیروهای سفاک شاه ملعون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موجب شده تا این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی باشد و به تعبیر امام راحل «ره» این روز انقلاب دوم بود و این جوانان مصداق جوانان مؤمن و انقلابی است.
وی با بیان نکاتی در باب این روز باشکوه ابراز داشت: امسال سرنوشت سازتر از سال‌های گذشته است زیرا دشمن اعلام کرده که در 13 آبان تحریم‌های همه جانبه خود را اعمال خواهد کرد. 
عبودی این تصمیم آمریکا را راه انداختن جنگ روانی در بین جامعه دانست و افزود: دشمن در ادوار گذشته همه تحریم‌های خود را اعمال کرده منتها در این روز به دنبال راه انداختن جنگ روانی است و به این بهانه فشارهای اقتصادی را اعمال کند.
امام جمعه باشت خواستار هوشیاری مردم، دستگاه‌های نظارتی و قضایی شد و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید مراقب سودجویان باشند زیرا ممکن است دلالان و افراد سودجو با استفاده از این موقعیت در صدد اذیت کردن مردم باشند. 
عبودی با بیان اینکه ضعف نظارتی در کشور مشهود است، تأکید کرد: نباید اجازه داد بازار به واسطه این نقشه دشمن ملتهب شود. 
وی ادامه داد: امسال می‌طلبد مردم برای پاسخ محکم به یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی در صحنه حضور یابند و نشان دهند که در مقام هر فشار و تحریمی همچنان پای اسلام و تحریم‌ها ایستاده‌ایم و به خاطر عده‌ای خائن دست از انقلاب نمی‌کشیم. 
امام جمعه باشت با بیان اینکه ما برای برپا داشتن انقلاب و اسلام خون داده‌ایم، تصریح کرد: یقین داشته باشید با شور و نشاط مردم، دانش آموزان و دانشجویان، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد. 
عبودی بیان داشت: مردم در روز 13 آبان با شعار هیهات من زله و مرگ بر امریکا وارد میدان خواهند شد تا ثابت کنند همچنان پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.
امام جمعه باشت در ادامه به برنامه ریزی برای برگزاری ایام عزاداری در 5 شب پایانی ماه صفر اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر «ص»، شهادت امام حسن «ع» و شهادت امام رضا «ع» برنامه‌ای در حسینیه 14 معصوم «ع» برگزار می‌شود که از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت می‌شود. 
عبودی در ادامه با تقدیر از خادمان موکب‌های اربعین در شهرستان باشت گفت: هم موکب حضرت زینب «س» بوستان با سابقه سه ساله در خادمی زائران اربعین و هم موکب حضرت ابالفضل «ع» در شوش علیا که برای نخستین سال برپا شد با تلاش شبانه روزی خود توانستند خدمات خوبی را به زوار ارائه دادند به گونه‌ای که 25 باب خانه با تمام امکانات در اختیار زائران اباعبدالله «ع» قرار داشت که شایسته تقدیر است.
واکنش حجت الاسلام عبودی به شایعات در مورد سفارش برای جذب نیرو در شبکه بهداشت
حجت الاسلام عبودی در واکنش به شایعات در مورد سفارش برای جذب نیرو در شبکه بهداشت توسط وی، اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می‌کنم زیرا بنده هیچ کس را معرفی نکرده، نخواهم کرد و نمی‌کنم.
وی ادامه داد: مردم برای من مساوی هستند و از حق مردم دفاع می‌کنم و از آبروی خود برای گرفتن حق انها می‌گذرم.
امام جمعه باشت تأکید کرد: منافق نیستم که به یکی بگویم بله و به یکی بگویم نه و سفارش هیچ کس را با نوشتن، تلفن، پیام و ... نکرده‌ام و معتقدم که آقایان غیرقانونی نیرو به کار می‌گیرند.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به جلسه اخیر شورای اداری در شهرستان باشت با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  گفت: آقای دکتر ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در شورای اداری شهر باشت اعلام کرد که همه نیروها باید با آزمون به کار گرفته شوند بنابراین بدانید اگر نیرو به کار گرفته و یا می‌خواهند به کار بگیرند در صورتی که بدون آزمون باشد باید پاسخگو باشند. 
وی بیان کرد: وظیفه من گفتن و فریاد زدن حق مردم است اما بعضی‌ها بی دین هستند و به راحتی حق مردم را پایمال می‌کنند و هر نیرویی که می‌خواهند استخدام می‌کنند.
حجت الاسلام عبودی با بیان چند سئوال، اظهار داشت: چه کاری از من برآمده که انجام نداده‌ام؟ تفاوت این دست از مدیران با مدیران زمان شاه چیست؟ 
وی در پایان تصریح کرد: مردم باید براساس قانون، حق خود را مطالبه نمایند.
------------------------------
خبرنگار فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از امام جمعه محترم باشت،مگر جذب نیرو در ستاد دانشگاه ،یاسوج،دهدشت، گچساران ،سی سخت و...... طبق قانون بوده است که ایشان برای جذب نیرو در باشت ناراحت هستند؟
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تو که از بی دینی عده ای حرف میزنی تحقیق کن چند نفر از همفکری های. بدون آزمون جذب شده اند چرا آن موق.
Iran, Islamic Republic of
.ست ندارید مردم برن سر کار شما میبینید کار نیست ولی دارید چیزهایی که نباید باعت سرد شدن مردم میشه بیان میکنید اگر چنین چیزی هست باید محرمانه با ریس شبکه بیان کنید نه جایی که وحدت مردم هست باعت بی اعتمادی مردم .
Netherlands
اخه مکه بایددرهمه کارهادخالت کرداین ادارات جندتارییس دارند
Iran, Islamic Republic of
ولی بیمارستان.ظرف همین چندروزافرادی رو دعوت بکارکرده که اکثرا ازبستگان مسولین بیمارستان هستن عدالت کجاست
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1