تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۴۲۶۷
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

افشاگری جدید «مزارعی»؛ از جعل سند برای احداث پتروشیمی سقاوه تا معوقه ۲۷۰ میلیارد تومانی

۵۰
۵
افشاگری جدید «مزارعی»؛ از جعل سند برای احداث پتروشیمی سقاوه تا معوقه ۲۷۰ میلیارد تومانی
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز به نقل از میزان، در پی گزارش‌های سازمان بازرسی و ارائه اسناد موجود پرونده یک مفسد اقتصادی، موضوع در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد رسیدگی قرار گرفت و مشخص شد این فرد با عنوان کارآفرینی و اشتغال‌زایی و با استفاده از عناوین مختلف خانوادگی، تسهیلاتی از بانک‌ها دریافت کرده است که بر اساس استعلامات سازمان بازرسی درمجموع حدود ۲۷۰ میلیارد تومان معوقات بانکی دارد.
«لهراسب باقری» بانام مستعار «بهنام» پس از ورود پرونده‌اش به دستگاه قضایی، سعی کرد که با فضاسازی و هیاهو بر روی اعمال مجرمانه‌اش سرپوش بگذارد؛ اما دستگاه قضایی بدون هیچ‌گونه تعارف به پرونده رسیدگی و حکم لازم را در این رابطه صادر کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران جزئیات پرونده این مفسد اقتصادی را تشریح کرد و گفت: متهم با سوءاستفاده، جعل و استفاده از سند مجعول بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان مبادرت به تصاحب قریب ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی تحت عنوان کارآفرینی و احداث پتروشیمی در منطقه مارگون بویراحمد نموده است که پرونده قضایی با توجه به جعل سند بانکی بنا به گزارش سازمان بازرسی و پیگیری‌های سازمان مذکور در دادسرا تشکیل شد.
وی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی انجام‌شده مشخص شد «باقری» با همکاری یکی از بستگانش که در پست‌بانک مشغول به کار بوده با رانت به تهیه سند جعلی مبنی بر وجود حساب ۱۰۰ میلیارد تومانی دریکی از شعب پست‌بانک تهران و با ارائه این سند جعلی به کمیسیون واگذاری امور اراضی استان و سازمان ثبت‌اسناد به ثبت شرکت خود تحت عنوان پتروشیمی دنا صنعت مبادرت نموده است که با فرد مذکور برخورد قضایی لازم نیز انجام‌شده است.
این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دادستان در چارچوب رسیدگی به این پرونده شخصاً اظهارات و مشکلات آن‌ها را شنیده است اما نکته قابل‌توجه این است که این فرد در دادگاه بدوی شروع به تهدید قاضی دادگاه نمود.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: «لهراسب باقری» از طریق واسطه به قاضی پیشنهاد رشوه داد، اما قاضی موضوع را به بنده اطلاع داد و مستندات نیز موجود است.
مزارعی ادامه داد: متهم پرونده در دادگاه تجدیدنظر شروع به تهدید و شانتاژ کرد، اما بازهم نتیجه‌ای نگرفت. او سپس چند نفر را واسطه کرد که با بنده جلسه محرمانه‌ای داشته باشند که می‌بایست در وقت ملاقات عمومی مراجعه می‌کردند.
مزارعی در خصوص ادعا‌های این فرد مبنی بر اینکه رأی یک‌روزه صادرشده است، خاطرنشان ساخت: در جلسه اول دادرسی که حدود یک ماه پیش بود باراهنمایی وکیل این فرد، نامه‌ای از پزشک معالجش آورده شد که مریض هستم و نمی‌توانم در دادگاه حاضر شوم، اما دستگاه قضایی مستندات کافی در این رابطه دارد که همان روز و فردای آن روز که گواهی استراحت برای دو روز را داشتند، این فرد به دادسرا و دادگاه مراجعه کرده است، اما در وقت مقرر در آن شعبه موردنظر برای فرار از دادرسی حاضر نشده است.
وی اضافه کرد: یک ماه بعد یعنی ۲۲ مهرماه جلسه بعدی باید تشکیل می‌شد و این بار هم مطرح کردند که به علت بیماری نمی‌توانیم در جلسه دادگاه تجدیدنظر شرکت کنیم، طبق قانون بیش از یک‌بار نمی‌توان جلسه دادرسی را تعطیل کرد، بعضی‌اوقات برخی افراد جرمی مرتکب می‌شوند و اعلام پشیمانی می‌کنند که این قابل همراهی است، اما این‌که فردی خود را بانفوذ و قدرت بداند و تهدید کند، پذیرفته نیست.
این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: این پرونده به‌دوراز هیاهو و جنجال‌ها در چارچوب مقررات قانونی و حداقل در بازه زمانی شش‌ماهه مورد رسیدگی قرار گرفت و «لهراسب باقری» به اتهام استفاده از سند مجعول به سه سال حبس و امحاء سند جعلی محکوم شد و همچنین دو همدستش که به جعل سند و استفاده از سند مجعول اقرار کرده‌اند به دو فقره سه سال حبس محکوم‌شده‌اند و حکم قطعیت یافته است و برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای یاسوج ارسال‌شده است.
مزارعی تصریح کرد: به دنبال صدور رأی و ابلاغ، متهم پرونده جهت تشویش اذهان عمومی با شانتاژ و انتشار اکاذیب به تخریب دستگاه قضایی مبادرت نمود که این برای افراد ذی‌نفوذ و صاحب قدرت امری بدیهی است که علیه دستگاه عدلیه موضع‌گیری کنند، اما با قاطعیت اعلام می‌کنیم که دستگاه قضایی باکسی تعارف ندارد و برای احیای حقوق مردم و بیت‌المال به‌هیچ‌عنوان کوتاه نمی‌آییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شیر مادرت حلالت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا مزارعی که تنها کسی بودی و هستی که بعنوان مدیر جهت بیت المال و حقوق مردم اینجور فعالیت میکنی حقوقت از شیر مادرت هم حلالترت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما و سازمان بازرسی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ضمن تشکر و خدا قوت. لطفا در خصوص استخدامهای فله ای نیز با قاطعیت برخورد کنید. مردم با عدالت راضی هستند
منمنم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی . درود بر مزارعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دستگاه قضائی که مردم رو امیدوار به خودش کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی دعای خانواده شهدا پشت سرتان باد
Iran, Islamic Republic of
یکی مزارعی میشه یکی هم . میشه، مزارعی در برابر ناحق در کنار او. جالبه
Germany
۲۷۰ میلیارد و سه سال؟؟ یعنی سال ۹۰ میلیارد و ماهی ۷۵۰ میلیون تومن ؟؟
پس اون بدبختهایی به خاطر ۲۰ میلیون زندان هستند
....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر اختلاسگران لعنت خدا بر رشوه گیران و رشوه دهندگان لعنت خدا بر مسئولینی که از حق مردم و بیت المال براحتی میگذرند
Iran, Islamic Republic of
کجایند مسئولین وقت جوابگو باشن براحتی جعل براحتی بیت المال را چپاول کردن و...
Iran, Islamic Republic of
این خوردن ها هم عواقبی داره حتی باید منتظر جواب حق باشیم حاج آقا می دونیم تنهایی اما شک نکن حق باهاته و پیروزی دعای ما هم پست سرت
Iran, Islamic Republic of
آخ و بختم عده ای پول رو آبرو میدونستن
Iran, Islamic Republic of
درود می فرستیم به تنها مردی که در این استان جلو. و چپاول بین المال ایستادگی کرد شیری که خوردی حلال بوده حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده تا حالا یاد ندارم در این استان مدیری دنبال احقاق حق مردم رو کار اومده باشه انصافا در سی هفت سال زندگیم مرد تر از خودت ندیدم حاج آقا مزارعی
Iran, Islamic Republic of
غارت بیت المال عادی شده دیگه.ه تازه باکلاس هم راه میرن فکر میکنن اختلاس آبرو میاره آقا جان اختلاس همون .همان بی آبرویه همان رسواییه
Iran, Islamic Republic of
اینست قانون
Iran, Islamic Republic of
اینست قانون
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید و درود بر شما رئیس کل محترم دادگستری و همکاران شجاع . اجرتون با سیدالشهدا
م
Iran, Islamic Republic of
حکم اجرا شود.مثل قضیه .شهر سر جریان انتخابات نشیم.
انشالله اجرا میشه.خداوند خیرت بده.
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت. واقعا ل کاشتی. باید دست مفسدینی که در حال چپاول بیت المال هستند، حساب کار دستشون بیاد مخصوصا .که دیگه شورش رو در آوردن. بدونید و مطمئن باشید که جریان عدالتخواه انقلابی، حامی شماست و از هیچ تلاشی در این زمینه، کوتاهی نمیکنه. خدا قوت.
سجادح
United States
درود برغيرتت مرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعي
حس
Iran, Islamic Republic of
خدایی سی رضای خدا
اتشسوزی و نزدیک دید
Iran, Islamic Republic of
جناب مزارعی درصدد بودم تا با بهترین جمللات از شما تشکر کنم اما کلمات و جملات ناتوانند برای سپاس و ستایش شما
قابل توصیف نیست حس و حال خوشایند ما که عدالت شما مسبب آن بوده اگر شما نبودید معلوم نبود فسادها,رانت ها,ظلم ها تا به کی در این شهر ادامه می یافت
خدا یار و یاورتان دعای خیر مردم پشت و پناهتان ....
صدای ملت
Iran, Islamic Republic of
مال مردم
Iran, Islamic Republic of
کارخانه ای که صدها کارگر را بیکار کرد و همون موقع تمام دستگاهها بجای دفاع از کارگر حق رو به ناحق دادن
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که دست های پشت پرده وجود داشت و داره تا این معاملات صورت گرفته ما ادعامون میشه میگم .
عدالت
United States
درود بر حاج اقا مزارعی
فساد باید از بین بروند
ما مردم در کنار شما هستیم و با اشاره شما به صحنه می اییم
ایل بویراحمد
Europe
(فضل الله مجاهدین الاقاعدین اجراعضیما)قبل از تشکر ازمجموعه دادگستری استان شایسته است از عدالت وقاطعیت و شجاعت ومدیریت ولایی حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج اقا مزارعی (دامت توفیقاتهم)رییس کل محترم دادگستری استان که مصداق عینی طریقت وشریعت ،عدل وجهاده ،کرم الله وجهه حیدر کرار فاروق اعظم علی (ع) را درمسولیت خود وبرخورد بامفسدین بدون ترس ومماشات وترحم وتاثیر سو،ان هم در چنین شرایط ک کشور در فشار مستکبرین است،جای تقدیر وخداقوت واجرکم عنداله دارد.مردم شهید پرور وولایت مدار استان دعا گو وپشتیبان ایشان هستند.مفسدینی که از حق بیمه کارگر وحقوق 1/200انها نیز نگذشتند وتوجیح فسادشان کارافرینی واشتغال زایی و...است.خدامیداند ک در شرایط کنونی ک ب فرمایش رهبری مکرم،رونق تولید از واجبترینهاست،سو استفاده مفسدینی ک ب بهانه تولید و...حق مستضعفین وبیت المال را چپاول میکنند،از خیانت منافقین در همراهی صدام جهت حمله ب وطن بدتر است.کاش مزارعی ها داشته باشیم و باشند وبمانند ،کاهش سایر مدیران استان ،مزارعی گونه بودند و رهرو سید الشهدا ک درراه مقابله باظلم جانفشانی کرد باشند.پاسداشت ارمان سیدالشهدا فقط عزاداری نیست.مزارعی گونه عمل کنید.یا علی
وفا
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت حاج اقا ولی سه ماه زندان خیلی کمه
Iran, Islamic Republic of
گفته سه سال
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این کار جناب مزارعی واقعا پای فساد در استان ایستادگی کن
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد دوران های سخت مزارعی مردم پشتبان شماست دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
که زندگی خیلی از خانواده ها.
آقای مزارعی دست مریزاد .
Russian Federation
افرین.درود خدا بر جناب آقای مزارعی.خدا قوت.بلاخره یه گوشه ای .صاحب پیدا شد .
علی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از جناب آقای مزارعی و مجموعه دستگاه قضایی استان به اطلاع می رساند ضمن هوشیاری و اقتدار دستگاه قضایی این قضیه و برملا شدن این فساد بزرگ از کرامات امام زاده گان بی بی خاتونین است .مردم منطقه معجزات و کرامات آن امامزاده گان عظیم الشان را به کرات دیده اند .
بطوریکه خان های مننطقه در زمان قدیم به حدودو ثغور بی بی خاتونین احترام می گذاشتند و به املاک آن امام زاده گان تجاوز نمی کردند .
یکی دیگر از کرامات بی بی خاتونین برکت در کارخانه سیمان مارگون است ،چون نیت سرمایه گذار آقای فواز اشتغال آفرینی و خدمت بود نه چپاول و غارت .به برکت کرامت این دو امام زاده هر روز شاهد بارگیری ماشین های سنگینی هستیم که علاوه بر نیاز داخل سیمان زیادی را به خارج صادر می کنند .پس این است اشتغال ،خدمت ، تولید و توجه و برکت بی بی خاتونین.
این است نتیجه .. به حدودو ثغور املاک بی بی خاتونین با توجیه اشتغال کاذب
درود خدا بر قاضی القضات دست مریزاد خسته نباشی مرد بزرگ
لا تخافو ولا تحزنو
ودر پایان این است عدالت به سبک مولای متقیان علی (ع)آن انسان کامل
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب زارعی
بوی عدالت به مشام میرسد
Iran, Islamic Republic of
سری به آب وفاضلاب بزنید
عدالتخواه
Europe
مسولیین استان،مدیران ،نمایندگان مجلس،نترسید اگر ضعفی ندارید.مانند حاج اقا مزارعی عمل کنید.نگذارید حق بیت المال به یغما وچپاول برود به بهانه تولید واشتغال،نگذارید به بهانه کارافرینی،دزدی وغارت کنند،وقانون را دور بزنند وقیافه حق ب جانب بگیرند .دریک حکومت کفر هم شاید حتی غارت ودزدی واختلاس جا نداشته باشد.حکومت ما اسلامی وعلوی است ،پس مانند مزارعی رهرو عدالت علی باشید
خدا دوست
United Kingdom
و استفاده از آن برای تصاحب 100 هکتار اراضی ملی و بیت المال , برای ارائه د100 میلیارد تومان به بانک عامل , دریافت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات و عدم اجرای پروژه موضوع تسهیلات و عدم بازپرداخت تسهیلات , تقاضای دادن رشوه به قاضی پرونده , دستگاه قضایی و ..... بنظر شما این همه .لازم دارد .
گمان میکنم دستگاه .ه استان را به همین یکی داده است . بفکر خودشان را. تمام شده است .
Iran, Islamic Republic of
مردی مزارعی خدا پشت وپناهت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قاضی دادگاه بدوی خدا حافظ ونگهبانت باشد
عزت بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
بیو و جمش کن
Iran, Islamic Republic of
بی شک یکی از دلائل نگرانی مردم در چهل سالگی انقلاب نفوذ افراد سودجو و متقلب در اقتصاد این استان بوده و این شایعه همیشه بر سر زبانها بود که قانون برای سرمایه داران عمل میکند ....که خوشبختانه قاضی القضات به خوبی این .را رو و رفع اتهام از قوه قضا نمود امید واریم این بنا عدالت خواهی و عدالت جویی در امان باشد وملت هز این واقعه منتفع شوند درود بر مزارعی
Iran, Islamic Republic of
. که الان .در زمان واگذاری زمین با اینا همکاری ناحق داشته .بیشتر مشکلات درست شده کار ایشونه
Iran, Islamic Republic of
. را جمع کند
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر بزرگمردانی چون حاج آقا مزارعی که زشتی و پلیدی اعمال برخی افراد به ظاهر انسان دوست را آشکار میکند. . انواع جلسات قرآنی و معنوی شرکت میکنن. و چون به خلوت میرسند آن کار دیگر میکنند. ولی خورشید همیشه پشت ابر نمی مونه. همیشه در نهایت حق آشکار میشود. امیدوارم که تمامی افرادی که ریالی از حق و حقوق مردم و بیت المال رو تضییع میکنند روزی به همین گونه توسط حق خواهان و حق جویان مزارعی گونه کشف و رسوا شوند.
ان شاءالله تعالی فرجه الشریف.
تقی
Iran, Islamic Republic of
ناز نفست دلاور. فدای مرامت مزارعی بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
کبنا چه خبر ه که این همه. پاچه خواری میکنی لابد این کامنتهای طرفدارانه از مزارعی خود وهییت تحریریه میباشد واز درج سایر کامنتها خودداری میکنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1