تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۰۴۲۵۵
متن ارسالی:

علوی مدیرکلی عمل گرا

متن ارسالی
۱
۰
علوی مدیرکلی عمل گرا
کبنا ؛متن ارسالی؛ از زمان به دست گرفتن سکان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد توسط سید محمد تقی علوی در همه زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، افزایش تعداد وزرشکاران مدال آور در سطح ملی و جهانی و افزایش اعتبارات ورزشی شاهد رشد چشمگیری بوده‌ایم که این حجم از کارهای انجام گرفته نسبت به دوره‌های گذشته بی سابقه بوده و رتبه استان را در بحث سرانه ورزشی به جایگاهی قابل قبول و شایسته در سطح کشور رسانده و این همه به دلیل مدیریت علمی و کارآمد مدیر کل محترم بوده.
پیگیری‌های مستمر آقای علوی در مرکز کشور جهت گرفتن اعتبار برای پروژه‌های ورزشی از دیگر نکات برجسته ایشان در طول دوره سکانداری ورزش استان می‌باشد که حجم و تعداد پروژه‌های به ثمر رسیده و در حال انجام در نقاط مختلف استان بیانگر این مهم است.
توجه ویژه ایشان به هیئت‌های ورزشی باعث خلق ورزشکارانی در سطح کشوری و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی گردیده و این خود برگ زرین دیگری در افتخارات استان و باعث توجه بیش از پیش وزارت ورزش به ورزش استان گردیده و در معرفی قابلیت‌ها و توانایی‌های جوانان استان نقش بسزایی داشته.
آقای علوی نشان داده که اگر مدیری برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی داشته باشد بسیاری از چیزهایی که خیلی افراد و مدیران نا ممکن می‌دانند در سایه پشتکار، جدیت و ریسک پذیری دست یافتنی هستند و این را در عمل به اثبات رسانده.
عملکرد مدیر کل محترم در دوره کوتاه مدیریتش در ورزش استان عملکردی مثبت و شایسته تقدیر و تشکر می‌باشد و قطعاً مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه نسل جوان و بالاخص ورزشکاران استان قدردان زحمات ایشان خواهند بود و دعای خیرشان بدرقه راه همه کسانی می‌باشد که قدمی در جهت رفع محرومیت از این استان بردارند.

از طرف جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

غریب
Iran, Islamic Republic of
اگه به برادرت سالن نداده بودن همین حرفا رو میزدی؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1