تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۲۵۴
در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان شد

تشریح برنامه‌های هفته وقف در کهگیلویه و بویراحمد

۰
تشریح برنامه‌های هفته وقف در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست تخصصی وقف و اقتصاد با حضور جامعه مهندسین و پیمانکاران در موقوفه 6 هکتاری یاسوج خبر داد.
رامین چرومی با اشاره به فرا رسیدن دهه وقف اظهار کرد: هر ساله دهه وقف از 15 تا 24 آبان‌ماه در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی به برنامه‌های دهه وقف در استان اشاره کرد و گفت: اولین روز غبارروبی امام‌زادگان در استان را خواهیم داشت و روزهای دوم و سوم و چهارم هم مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) و پیامبر است که برنامه سوگواری در بقاع متبرک استان را با حضور تعداد 20 روحانی اعزامی از قم خواهیم داشت.
این مسؤول گفت: چنین مراسمی در همه بقاع شاخص استان از جمله در حرم بی‌بی‌رشیده در چرام و بی‌بی‌حکیمه خاتون و امام‌زاده عبدالله در یاسوج برگزار می‌شود.
مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری نشست تخصصی وقف و اقتصاد با حضور جامعه مهندسین و پیمانکاران و در موقوفه 6 هکتاری یاسوج خبر داد و گفت: نمایشگاه همه واقف باشیم هم از 15 تا 24 آبان‌ماه با حضور کارشناس وقف در محل موقوفه 6 هکتاری در میدان هفتم تیر یاسوج برپا می‌شود.
نشست با نخبگان علمی و اصحاب رسانه و دیدار با ائمه جمعه و فرماندار در شهرستان‌ها و برگزاری همایش وقف و رسانه و تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه وقف و تجلیل از واقفین و خیرین خیراندیش از دیگر برنامه‌هایی بود که چرومی از آن‌ها به عنوان برنامه‌های دهه وقف در استان اشاره کرد.
وی اهدای خون توسط کارکنان اوقاف، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و زیارت ازبعید پیامیر در امام‌زاده عبدالله یاسوج را یکی دیگر از برنامه‌های دهه وقف ذکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1