تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۰۴۲۴۳
در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک مطرح شد

در دیشموک مثل آب خوردنی با آبروی مردم باز می‌کنند / تیراندازی در مراسمات صحیح نیست

۰
در دیشموک مثل آب خوردنی با آبروی مردم باز می‌کنند / تیراندازی در مراسمات صحیح نیست
کبنا ؛خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت‌الاسلام علی اکبر راوند برگزار شد.
حجت‌الاسلام راوند امام جمعه ديشموك در خطبه‌های نماز جمعه ای هفته با بيان اينكه در شهر ديشموك برخی به راحتي با آبروي مردم بازي مي‌كنند و تهمت مي‌زنند عنوان كرد: آبروي مردم از مكه بالاتر است هر چند مكه مقدس‌ترين سرزمين‌هاست.
به گزارش کبنا، راوند با بیان اینکه بهترین شما نزد خدا با تقواترین شما هستند اظهار کرد: اگر کسی رعایت آبروی مردم را نمی‌کند تقوی الهی را به جا نمی‌آورد.
وی در ادامه گفت: 28 صفر رحلت نبی اکرم است و ما باید بدانیم پیامبران برای هدایت مردم مبعوث شده‌اند و آنها را با نام نیک صدا بزنیم و چون وظیفه سنگینی به رهبران و پیامبران ما داده شد و اسوه حسنه هستند و برای هدایت ما مبعوث شده‌اند.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه در شهر دیشموک برخی به راحتی با آبروی مردم بازی می‌کنند و تهمت می‌زنند عنوان کرد: آبروی مردم از مکه بالاتر است هر چند مکه مقدس‌ترین سرزمین‌هاست.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه آبروی مردم از کعبه بالاتر است در این شهر عده‌ای به همدیگر تهمت می‌زنند و به راحتی پشت سر مردم حرف می‌زنند که این کار درستی نیست.
امام جمعه دیشموک هم به اربعین حسینی و پیاده‌روی عظیم 20 میلیونی مردم در کربلا اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی عظیم دستاوردهای زیادی به همراه داشت که یکی از این دستاوردها وحدت جهان اسلام است.
وی اذعان کرد: در طول تاریخ کارهایی زیادی از طرف دشمنان در جهت ایجاد تفرقه بین ایران اسلامی و عراق در جهت جلوگیری از این راهپیمایی‌ عظیم صورت گرفت که این نقشه‌های شوم باطل گردید و الحمدالله الان مردم با خیال راحت به زیارت سیدالشهدا می‌روند.
زاوند گفت: این راهپیمایی‌ها در آینده منجر به حرکت در راهپیمایی عظیم به سوی قدس شریف خواهد شد و در آزادی قدس بسیار موثر خواهد بود.
وی به روز 13 آبانماه روز دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: امیدوارم مردم شهر دیشموک این 13 آبان را 13 آبان دیگری بدانند چون آمریکا با تحریم‌های جدید می‌خواهد باعث شود که مردم حضورشان کم‌رنگ باشد اما مردم همیشه در صحنه شهر دیشموک در این راهپیمایی حضوری پررنگ خواهند داشت و شعار همیشگی آنها مرگ بر آمریکا هیچ وقت از یاد ما ایرانیان حذف نمی‌شود.
خطیب جمعه شهر دیشموک به روز 14 آبان روز فرهنگ اشاره کرد و گفت: روز 14 آبان روز فرهنگ عمومی است و ما باید به هنجارها و سنت‌های صحیح در فرهنگ دینی خود عمل کنیم.
وی متذکر شد: فرهنگ دینی ما باید متناسب با فرهنگ اسلامی باشد و از تیراندازی در برخی از مراسمات در دیشموک در راستای فرهنگ صحیح خودداری کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: 29 صفر روز شهادت امام رضا(ع) است و از خصوصیات بارز این امام همام خواندن نماز اول وقت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1