تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۲۳۴
در گفت‌وگویی مطرح شد

مشکل پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی چیست؟ / ضعف پیمانکار یا نبود مدیریت

۰
مشکل پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی چیست؟ / ضعف پیمانکار یا نبود مدیریت
کبنا ؛پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی سال‌ها است که به دلیل مشکلات زیادی هنوز به اتمام نرسیده و همواره به ویژه در خطبه‌های نماز جمعه به آن پرداخته شده، و ضمن مطالبه عمومی اما این پروژه هنوز اندر خم یک کوچه است.
سید حسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در این باره می‌گوید: عدم توانایی پیمانکار ورزشگاه قلعه رئیسی سبب کند بودن سرعت کار است.
 آرمند عنوان کرد: سال‌های سال است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد این در حالی است که جوانان این شهر مجبور هستند برای مسابقات فوتبال و برنامه‌های ورزشی به شهر دهدشت و زمین‌های خاکی اطراف شهر مراجعه کنند.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی بیان کرد:از سال ۸۲ که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند در این شهر جوانان زیادی هستند که علاقه فراوانی به ورزش پرطرفدار فوتبال دارند و این استعدادها بدون وجود زیرساخت‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند و مشکلاتی که ورزشگاه قلعه رئیسی دارد دغدغه بسیاری از جوانان این شهر است.
وی با انتقاد از وضعیت کاری و قرارداد پیمانکار این پروژه افزود: بعد از سالهای سال در اوایل سال 97 پروژه به مناقصه رفت و پیمانکار این پروژه مشخص شد و امیدی را در جوانان و مردم این منطقه به وجود آمد که قضیه و پرونده ورزشگاه قلعه رئیسی بسته خواهد شد اما متاسفانه چنان پیمانکار پروژه کند کار می‌کند که اگر به این شکل پیش رود احتمال دارد 7تا 8سال دیگر همچنان امیدوار بود.
آرمند خاطرنشان کرد: نبود مدیریت بر وضعیت پیمانکار و مشخص ننمودن زمان بندی اجرای کار از سوی ورزش و جوانان و عدم توانمندی پیمانکار سبب شد که پیشرفت این پروژه از زمان انتخاب پیمانکار کمتر از 5 درصد هم باشد.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی ادامه داد: پیمانکار و ورزش جوانان در اوایل کار بهانه های از جمله وجود معارض صاحبان زمین و مشکلات برق و آب و مشکلاتی که نیازمند کارخانه‌های سنگ شکن بوده را اعلام کرده که شورای اسلامی شهر تمامی مشکلات و بهانه‌ها را برطرف کرده اما متاسفانه پیمانکار به دلیل کم کار بودن توانایی کار را ندارد.
وی یادآور شد: امیدواریم در کمترین زمان ورزش و جوانان ورود کار یا ادامه کار را خود به عهده بگیرد یا پیمانکار جدید معرفی کند چرا که پیمانکار توانایی ادامه کار را ندارد و اگر به این شکل کار پیش رود حدود 7تا8 سال کار ادامه دارد.
گفتنی است، ورزشگاه قلعه رئیسی یکی از پروژه‌های عمرانی قلعه رئیسی است و تنها شهر بودن استادیوم در استان شهر قلعه رئیسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1