تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۲۰۵
در پی خبر تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران کبنا بررسی کرد

پشت پرده تغییر آموزش و پرورش گچساران چیست / چرا تاجگردون سکوت کرده است؟

۴۶
۳
پشت پرده تغییر آموزش و پرورش گچساران چیست / چرا تاجگردون سکوت کرده است؟
کبنا ؛تغییر مدیریت در هر دستگاه و یا سازمانی امر طبیعی به نظر می‌آید و همواره در لابه‌لای خبرهایی که روزانه منتشر می‌شوند و بر خروجی رسانه‌ها قرار می‌گیرند، خبرهای تودیع و معارفه مدیران فلان و بهمان دستگاه دولتی و نیمه‌دولتی هم در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی اولین و آخرین مدیری نیست که قرار است، تغییر کند. 18 دی‌ماه 92 پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران شد، او حدود 5 سال است که سکان مدیریت آموزش و پرورش گچساران را برعهده دارد و اکنون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفته که جای پورالحسینی را به فردی دیگری دهد که در توانایی او شورای انتصاب مدیران هیچ شکی ندارد.
ماندن و رفتن پورالحسینی از مدیریت آموزش و پرورش گچساران محل اختلاف موافقان و مخالفان ادامه مدیریت او بر اداره آموزش و پرورش گچساران شده است.

یکی پورالحسینی را «سنمار» خواند و نوشت: «او معمار بی‌همتایی بود که شرایط آموزش و پرروش گچساران این مسئله را بر همگان روشن و مبرهن ساخت. تحولاتی که در دوره مدیرت چند ساله جناب آقای پورالحسینی و تیم مدیریتی همراه ایشان اتفاق افتاده است بر دوست و دشمن پوشیده نیست. فرهنگیان گچساران در این دوره خود شاهد تغییر و تحول و در یک کلمه شاهد یک رنسانس در عرصه‌های مختلف اموزشی و فرهنگی و عمرانی و مشارکت مردمی هستند.
او گذشته را درگیر سیاسی‌کاری می‌خواند و می‌گوید: متاسفانه به دلیل عملکرد ناصحیح گذشته همیشه این موضوع در ذهن مردم وجود داشت که اموزش و پرروش یعنی سیاسی کاری و و باند بازی. واقعاً هم چنین بود و بوی تعفن سیاسی کاری وباند بازی و رفیق بازی از در ودیوار اموزش و پرورش بالا می‌رفت. اولین اداره‌ای که بعد از هر انتخاباتی دچار تغییرات گسترده و بی ضابطه می‌شد اموزش و پرورش بود. اموزش و پرورش بیشتر به پاتوق افراد سیاسی تبدیل شده بود تا سنگر تعلیم و تربیت و این موضوع تقریباً برای عموم جا افتاده و مورد پذیرش قرار بود.
 امروز آنچه در اولویت قرارد دارد خدمت بی منت با رعایتشان و حرمت فرهنگیان با ملاحظه قانون و مقررات است. امروز با درایت اقای پورالحسینی اموزش و پرورشی داریم درشان فرهنگ و فرهنگی. باید یاداور شد این‌ها صرفاً ادعا نیست همگان شاهدیم در این چند ساله به طور پیوسته ما شاهد موفقیت‌های این اداره در ابعاد مختلف هستیم که در سایت‌ها و فضای مجازی شاهد مصادیق ان هستیم.»
دیگری می‌نویسد: «هرگونه که بنگریم آقای پورالحسینی مدیری موفق، نیرویی کارا، فردی توانمند و ... است اما نظر کارشناسانه اداره کل آموزش و پرورش بر تغییر ایشان بود. برای ایشان ابلاغ دائمی در نظر نگرفته بودند و قول ریاست ابدی هم نداشت، به عنوان خادم آمد و خوب خدمت کرد از ایشان هم جز این انتظاری نمی‌رفت و الان هم کاری به کارنامه آموزشی و پرورشی ایشان نداریم که موفق بوده یا نه. ایشان آمد خدمت کرد و خدماتی انجام داد و نظر مدیرکل آموزش و پرورش بر تغییر ایشان است لابد جهت خدماتی مطلوبتر، که وظیفه اداره کل تشخیص ضرورتهاست و تغییر لازم هنگام تشخیص ضرورت.
 الان ضرورت ایجاب کرده که مدیری جدید بر صندلی مدیریت آموزش و پرورش گچساران باشد به یکباره موجی از مخالفتهای غیرکارشناسان و هجمه‌ی رسانه‌ای آنها به راه افتاد که تغییر را امری پیچیده نمایاند و روح اصلاح طلبی را از سپهر سیاسی شهر گرفت و بدعتی تازه را در این سپهر نمود و آن مقاومت در برابر تغییر بود.»
تغییر پورالحسینی بعد از 5 سال و واگذاری جای خود به دیگری امری کاملاً طبیعی است که مدیرکل آموزش و پرورش استان و بدنه کارشناسی اداره‌کل آموزش و پرورش تصمیم بر این گرفته‌اند که این جایگاه را به فرد دیگری دهند.
تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران را به دلیل اختلاف نظری می‌دانند که در بین مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران بر اساس برخی مسائل درون سازمانی به وجود آمده است، فارس از این موضوع پرده برداشت و نوشت؛ «این روزها خبرهای خوبی از ارتباط آموزش و پرورش گچساران و ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان نمی‌شنویم و با این که هر دو مدیر شهرستانی و استانی در قالب یک گفتمان فکری بوده و از نیروهای منتسب به غلامرضا تاجگردون هستند اما اختلاف نظری میان این دو مدیر وجود دارد که همین موجب نوعی سردرگمی در جامعه فرهنگی شهرستان گچساران شده است. وقتی حرکتی از سوی غلامرضا تاجگردون برای رفع این اختلاف آن هم به صورت عیان دیده نمی‌شود خود نوعی شائبه برای فرهنگیان ایجاد کرده است که شاید اختلاف در اصل میان آقای مدیرکل و مدیر شهرستانی نباشد!.
در این مدت برخی فرهنگیان شهرستان گچساران خواهان روشن شدن موضوع و علت اختلاف میان هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران هستند. آن گونه که برخی مطلعین می‌گویند این اختلاف شاید از جای دیگری آب خورده و طرفین سهم کمتری در بروز اختلافات داشته باشند چرا که مدیرکل آموزش و پرورش شخصا در سال‌های اخیر نشان داده که اهل تعامل بوده و کمتر وارد مسائل حاشیه‌ای می‌شود».
[متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد بحث انتخابات و بازی‌ها و جدال‌ها و جدل‌های انتخاباتی به گونه‌ای است که حتی همفکران سیاسی و یاران غار را به دلیل کوچکترین کم و زیادی حتی در انتخاب مدیران مدارس از یکدیگر رنجیده خاطر می‌کند که شاید دلخوری و به دنبال آن اختلاف نظر میان دو مدیر استانی و شهرستانی به دلیل چنین مسائل پیش پا افتاده‌ای باشد.]
سال‌های اخیر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین حاشیه‌ها را در پی داشت و موفقیت‌های زیادی این اداره‌کل در سطح استان و کشور آن هم در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و ورزشی کسب کرده که به هیچ وجه قابل مقایسه با تمام دوره‌های گذشته نیست. معمولاً از هادی زارع‌پور مدیرکل این دستگاه بزرگ به عنوان انسان اخلاق‌مدار و کاری یاد می‌شود و او باید هر چه سریعتر تکلیف مدیر آموزش و پرورش گچساران را مشخص کند و البته به هیچ وجه اجازه هم ندهد که سیاسیون در مسائل مربوط به فرهنگیان دخالت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یکی در این بین ننوشته که چرا پورالحسینی بهترین نیروهای تاجکردون.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده شهردار سابق وقتی قرار بود بعد از سال ها بره عده ای میگفتن شهردار نمونه کشوری هست و چرا باید بره. در مورد پورالحسینی هم دارن میگن بهترین مدیر کشوری هست باید وزیر بشه و چه و چه. هر مدیری رو هم که در گچساران بخوان بعد از سال عوض کنن همین حرفها و بحث ها رو داریم. سوال من اینه، اگر گچساران این همه مدیر نمونه کشوری داره پس چرا همه از وضعیت شهر ناراضین؟؟؟ چرا فکر میکنید یک مدیر باید مادام العمر در یک سمت باقی بمونه هر چند که اون مدیر خوب باشه؟
Iran, Islamic Republic of
ایش.
اب.ااموزش پرورش گچساران رابه اموزش پرورش.
این اقادوربین های مداربسته کمددیواری وام دی اف مدارس رابه قیمت .خودداده
ایشان رتبه علمی گچساران دراین چندسال ازرتبه اول به رتبه اخررسانده
این.ااموزش پرورش.اقتصادی اشتباه گرفته
ازاقای مدیرکل خواهش داریم که به داددانش اموزان گچساران برسه وهرچه سریعتراین.
Iran, Islamic Republic of
در جواب شما كه نظر داديد تمام نوشته تان پراز غلط املايي هست. به نظرم اول يه دبستاني بريد و سواد ياد بگيريد بعد نظر بديد. ممنونم
Iran, Islamic Republic of
درجواب شما که به پبام کاربر ایراد گرفتید..
پیامش غلط املایی نداشت بلکه مدیر سایت اون رو ویرایش و کلماتش رو ناقص ثبت کرد..
بهتره یه کتاب بالا بالا بگیرید با دی وی دی های آموزشی روانشناسی تا خودتونو بهتر درمان کنید..
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني به خاطر توانمندي هاش به اينجا رسيده احسنت به اين مدير كاريزماتيك و توانمند.تاجگردون فراجناحي هست. نه اصول گرا و نه اصلاح طلب. مدير مردمي گچساران
Iran, Islamic Republic of
كبنا نيوز چطور بيشتر كامنت هاي مخالف پورالحسيني رو ميزاريد
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
تعويض اين سيد عزيز فقط از روي بي انصافي و غرض ورزيست. وگرنه اين سيد محترم از دل و جان براي ما فرهنگيان كار كرده. ما فرهنگيان از زحمات ايشان ممنونيم. خدا رو در نظر داشته باشيد و پيام به حق و انصاف بزاريد. در پناه حق باشه مهندس پورالحسيني
همشهري
Iran, Islamic Republic of
اينايي كه كامنت منفي ميزارن يا پستي ميخواستن از اين سيد پاكدست،يا كامپيوتراشون رو دستشون مونده و توقع داشتن به آموزش و پرورش گچساران قالبش كنن يا اينكه سيد دستشون رو بسته و نتونستن دزدي كنن.والا بخدا
Iran, Islamic Republic of
اينايي كه تو كامنتاشون مينويسن كه مهندس پورالحسيني فقط به فكر درآمدزايي آموزش و پرورش بوده، به نظرتون بده؟؟؟خب چون دزد نبوده پس درآمدا زياد شدن. از پورالحسيني به نام مغز متفكر و پول ساز نام ميبرن. احسنت به اين مدير اقتصادي و پاكدست و مردمي
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني چهره آموزش و پرورش گچساران رو متحول كرده. مرد اول فناوري اطلاعات استان
Iran, Islamic Republic of
چرا اینهمه از تغییر پورالحسینی حرف میزنید، چرا عادت نداریم مدیران موفق راببینیم، چرا دوست داریم مدیران ضعیف باشند تا شب و روز بشینیم و انتقاد کنیم،پوارالحسینی کار را برای منتقدان سخت کرده است،خیلی سخته تحمل مدیران خوب و کار درست، شب و روز بیکاریم و نمیتونیم انتقاد کنیم و مثل عقرب نیش بزنیم، با کمال ادب و احترام به جناب زارع پور، جایگاه و قدرت مدیریت جناب پورالحسینی از ایشان هم بهتر هست، و لیاقت ایشان در سطح وزارت هست، به امید پیروزی و موفقیت روزافزون ژنرال پورالحسینی و همه مدیران خوب دیارمان گچساران
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تغییر در صورتی خوب است که خوبتر جای خوب را بگیرد
هر تغییری سودمند نخواهد بود
مدیریت و توانمندی مدیر فعلی آموزش و پرورش گچساران
با فردی نامش برسر زبانهاست قابل مقایسه نیست
و این تغییر مطلوب فرهنگیان گچساران نمی باشد.
Iran, Islamic Republic of
عادلانه نیشت که ازروی حب وبغض پیش داوری کنید
جازی فرهنگی باز نشسته
Iran, Islamic Republic of
برای تغییر مدیر باید حداقل دو نقص کاری محکمه پسند از مدیر داشت تا بشه اونو عزل کرد. جناب پورالحسینی مدیری شایسته و کاردان است. و تعویض ایشان ضربه به اموزش و پرورش است . چرا حقیقت و شایستگی را فدای سیاست می کنید. انصافا بین مدیرانی که در چند ساله اخیر بر مسند ریاست شهرستان بوده اند کدامیک مانند ایشان تحول ایجاد کرده و راندمان کاری داشته اند. اگر جرم ایشان کاردانی و مدیریت خوب و شایسته ایشان است پس باید عزل شود و گرنه نیازی به تغییر مدیریت نیست.
من نمی خواهم کاردانی و درایت جانشین ایشان را زیر سوال ببرم اما این امر مسلم که پورالحسینی مدیر شایسته شهرستان ،استان و کشور چه خلافی و چه نواقصی در امر اموزش و پرورش مرتکب شده که باید تغییر کند. بیاید شفاف و بدون ملاحظه واقعیت را بیان کنید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
موفقیت آموزش و پرورش کجا بی؟؟؟؟
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود خدمت سایت وزین کبنا وبررسی این موضوع ـ باید به آگاهی برسانم که خرد ایجاب می کند که وقتی مدیری موفق است ودارد اهداف وبرنامه هایش را طبق طراحی ازپیش تعیین شده به جلو می برد وطبق ضرب المثل معروف دست به ترکیب برنده نمی زنند ،ایجاد تغییر وتحول یکباره موجب توفق اهداف وکندشدن برنامه ها واهداف خواهدشد درخواست اینجانب ازعقلای قوم این است که بادوراندیشی و تدبیر مناسبت تر با این قضیه برخورد شودو عواقب ناخوشایند و ناراحتی ونگرانی بخش وسیعی ازجامعه ی فرهنگیان واولیا را درنظر بگیرید و شکیل تر و با دیدی بازتر به موضوع نگاه کنید و تغییر تحولات مثبت وثبات مدیریتی را ملاک قرار دهید نه مسا‌عل ریز وحاشیه ای را به هرحال مقاومت های شدیدی در بین جامعه ی فرهنگیان وجود دارد که یک مدیر موفق چرا باید تغییر کند ;تاجاییکه ما می دانیم شخص مدیرکل انسانی دوراندیش وباتدبیراست
Iran, Islamic Republic of
جناب رضوانی مسایلی پشت پرده اتفاق افتاده که همه نمیدونن کارهایی اقای پورالحسینی بدون اجازه اقای زارع پور انجام داده وبنام خود تمام کرده که در شان ومنزلت اقای پورالحسینی نبوده ویکی از دلایل تودیع ایشان میباشد.به طور شفاف خودسری وخودمختاریبدون کسب اجازه از مافوق توسط ایشان زمینه عزل ایشان را فراهم کرده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
والا باید فریاد زد که مگر پورالحسینی چکارباید میکرد ه که نکرده؟؟؟؟؟؟اگر اختلاف نظر دومدیر موضوع تغییر پورالحسینی هست پس چرا اصلاحات فریاد میزنه زنده باد مخالف من؟؟؟واگر هم لیدرهای دکتر تاجگردون گرداننده گان کارند آقای دکتر بیاد بشینه تا لیدرهاش مدیرانشو تعیین کنند واگر زحمات ۵ساله پورالحسینی مدنظر هست که اصولا تغییر بی معنی است سالها دیوارهای کهنه وقدیمی آموزش وپرورش منتظر تغییر بودند وسالها اخلاقمداری از ای مکان مقدس رخت بسته بود وبقول نگارنده کبنا ساسی کاری بوی تعفنش همه ی شهر را پر کرده بود .
مدیران مدارس گچساران را نیم نگاهی بیندازیم ببینیم چند درصد از جناح مخالف هستند.
تحول فضاهای آموزشی ....
تجهیز مدارس وهوشمند سازی....
امکانات رفاهی در مدارس روستایی....
اگر خدمات به آموزش وپرورش چیز دیگری است که باید پرسید پورالحسینی چکار باید میکرد که نکرده؟؟؟
مشارکت هوی مردمی در فصل خدمت آقای پورالحسینی .....اقداماتی چون راه اندازی میزخدمت
احداث چاپخانه و اشتغال زایی هنرستان های شهر وافزودن رشته های جدید در تمامی هنرستانها وخدمات بسیاری که بنده وامثال بنده ازآن بی اطلاعیم .اگر کمی انصاف را چاشنی تفکرمان کنیم قطعا آموزش وپرورش از این سردرگمی زودتر نجات پیدا خواهد کرد
الاله
Iran, Islamic Republic of
دلیل راه اندازی شایعات وحذف مدیر تکرار نشدنی آموزش وپرورش هرچه هست چهره ی بسیار زشتی برای طیف اصلاحطلب هست واصلا مناسبتی با شخصیت کاریزماتیک وبزرگ این سید توانمند ندارد حتی در شآن وشخصیت جناب آقای زارع پور هم نیست این دشمنان دوست نما را کاش بهتر وبیشتر مورد شناسایی قرار میدادید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
پورالحسینی مدیری توانمند:
حدود ۵سال است که باین شخصیت منحصر بفرد کار میکنم واین ۵سال را طلایی ترین برگ های تاریخ زندگی خودم میدانم چون رفتار مدیریتی ایشان از هر منظری که مورد بررسی قرار گیرد نشان از قدرت وتفکر بالای مدیریت ناب پورالحسینی دارد .
میتوانم به جرات بگویم تک تک کارمندانی که در زمان مدیریت ایشان همکاری داشته اند همه یک مدیر توانمند شده اند که میتوانند هرکدام یک سازمان را مدیریت کنند آنهم با موفقیت .پیشنهاد میدم جناب دکتر از نیروهای حال حاضر آموزش وپرورش بجای مدیران ناکارآمد فعلی استفاده کند واز ثمرات آن بهره ببرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر مطمئن بودي به حرف هات اسم و فاميل خودت را مينوشتي
Iran, Islamic Republic of
تو خوت خو هم او اسم مستعاره هم ننهادیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بنام خدایی که همه انسانها را افریده بند این بگم هم به نمایند محترممان وهم به مدیر کل استان جناب اقای زارپور جناب اقای زارپور فکر نکنم مدیری مثل اقای پورالحسبنی دیگه در گچساران بیایید اداره اموزش پرورش بند اطلاع دارم در دوران ابتدایی که درس میخواندم تا الان که دارای دو فرزنده تحصیل کرده دارم وخودم باز نشسته اداره دیگری هستم تاکنون نشنیدام هیچ مدیری مثل این سید بزرگوار اولاد پیغمبر وپاک دامن دیگه خدمتی دل سوزانه برای این اداره ومدارسها بکند تا کنون هر مدیری امدبود دوزد بود ونه به اداره اموزس پروش میرسید ونه به مدارسها ایشان جناب اقای دکتر تاجگردون همانطور که حضرت عالی دردو دوره امدید نمایند این شهر شدید ودلسوزانه به این شهر وامکانات ورفاهی گذاشتید وتمامی روستها رامثل یک شهر کردید وتمامی جادها را عمران ابادی کردید وبه دل همه جناح بخاطر سلیقه کاریتان که خوب کار انجام دادید وهمه از شما در این شهر واستان رازی هستند وبقیه نمایند هیچ خواسیتی به خودشان نشان ندادند وحتی چند نماین درخود دیل به مجلس رونه شد کدامش تونستند از خودشان خواسیت نشان بدهند جاده دیل خودشان را درست کنند ولی شما با تمامی خواسیتتان وکمالتان نشان دادید که شما دنبال کرسی صندلی وپست نیستید دنبال عمران وآبادی شهرت وزادگاهت هستی لیاقت نشان دادید بلخر این را بگم که جناب اقای سید بزرگوار پورلحسینی دراین شهر نشان داد وعمل کرد واداره اموزش پرورش که خانه همه معلمان بود مثل یک وزارت خانه اش کرد وتمامی مدارس را ساخت ساز ونوسازی کرد واز لحاظ سرمایشی وگرمایشی مشکلات مدارسات را با پیگیرهای لازم تامین کرد چرا بقیه مدیران قبلی این کارا انجام نمیدادن چون از شکم خودشان اضافه نمیکرد این کارا انجام بدهند وحالا بند این را بگم بند که این حرفهارا میزنم ودفاع میکنم از این سید بزرگوا به این ایام محرم حسینی قسم مبخورم که نه نسبتی با این شخث دارم ونه دوستش هستم ونه هم ختش هستم ولی این را مبدانم که ایشان یک سید پاک مثل خود حًضرت عالی است ودل سوزانه کار میکند برای مدارس وپیگیر تمام کارهایش هست ودرتمامی جلسات اداری ووکارهای راهیان نور که اعزام مدارسها است ایشان ایستاد بادر دست داشتن قران مجید دانش آموزان را بدرقه راهیان نور مبکند وتنها مدیری است دربین مدیرانت بی تکبر وهبچ وقت احساس نمیکند کهیک ریسی است خودش را کوچک نظم حساب میکند ومردم دار است وبند همیشه توی بهر سخنان وبیانات ایشان میروم که قدر قشنگ صحبت میکند هم برای مردم وهم دانش آموزان بندخودم را کوچکترهمه دوستان وهمه اقایان میدانم ولی تنها مدیر خوبی که در شهرت گذاشتی وگوش به فرمان همه مردم هست ایشان است جناب دکتر عزیزم انتظار داریم ایشان یک شخصی بی تکبر وزحمت کش مثل شخص خودت است کوش به حرف کسی ندهید نگذارید ایشان را عوض کنند بخاطر پاکیش ایشان حقش بیستر از یک مدیرت اموزش پرورشی بود ایشان را درواقع باید درحد فرماندار استفاد ببردی وازبیانات فرهنگی واجتماع بودنش ومردم داریش ومیزبانیش استفاد ببردید بخاطر عابرو شهرمان انشا الله که به حق اقا امام حسین وسالار شهیدان دیگه هیچ تصمیمی درمورد عوض کردن این سید بزرگوار اقای زارپور نگیرد وگوس به حرف دیگران نگیرد برای تویضی این سید زحمت کش اولاد پیغمبر وسلام علیکم به رحمت الله برکات انشا الله که دست همه شما مسولین به دست چهارده معصوم سپرده باشیم
Iran, Islamic Republic of
چرا ما هرجا یک شخصی که درست کارمیکند وپاک است باید بیفتیم دنبالش مگر اشکال اقای پورالحسینی چیه چون دوزد نیست چون خوب کار میکند وفقط زناشون میگذارند داخل ماشین اداری روزهای تعطیلی اون بداون بر میبرند ولی ایشان تاکنون هیچ گونه از ماشین اداری استفاد نکرد چون ایشان خیانت نمیکند باید اقای زارپور عوضش کنی چرا معاونت .... را عوض نمیکنی که از همه طرف از دولت .....میکند چرا مگر از قیامت نمیترسی مگر شما نرفتید خانه خدا رازیارت کردید پس چرا ایشان که یک فرد کارکن وپاک است درموردش همیشه جلسه میگیری مگر کار دیگری ندارید شما تصمیم بگیرید بروید به فکر بقیه کارهای اموزش پرورس جناب اقای زارعپور تنها مدیری که با موافقیعیت مردم کار میکند وازش رازی هستند ایشان است این سید شخص بزرگ وطایفه بزرگ واز سادات بزگوار هستند چرا نشتید به حرف دیگران از خدا بترسید که خدا میداند که ایشان در طول این چندسالی که مدیر بود چه زحماتی برای این اداره کشید خدا فقت وفقت بختر نیداند این را بدا جناب اقای زارپور خدا جای حق نشسته وخدا را گوا هی میدارم بند هیچ گونه نحصبتی با ایشان ندارم فقت وفقت به عنوان یک ارباب رجوع که ایشا ن یک فرد باشخصیت ومردم دار وتنها ریسی رادیدام که جلوی مردم بلند میشود وجواب خوب به مردم میدهد ومردم دا خوب بدرقه تاجلوی درب اطاقش برقه میکند ونتیجه تمام کارمان مبگیرم اگر نگیریم بازهم همین که لحج خوبی با مردم دارد مردم رازی هستند بنظر بند بروید دنبال یک کار دیگری را بگیرید
Iran, Islamic Republic of
بانام خدا
مادرعجبیم که چرا سیاسیون کج فهم و ...بازی ها باید اینهمه رنجش خاطر بین فرهنگیان ودانش آموزان و اولیا ایجاد نماید؟
بس کنید فرزندان این شهرستان به خاطر این تعصبات بی مورد ونابخردانه شما دارند رنج میکشند واین عمل شما باعث بی رغبتی وکم میلی فرهنگیان ودانش آموزان شده وهر روز می بینیم عده زیادی از این رفتار شما تنفر پیدا میکنند.
بگذارید به آینده فکر کنیم .
تا کی بایدایادی شیطان دراین مهم شریک وموثر باشد؟
چرا فرهنگ ما باید دست عده ی قلیلی از خانم ها وآقایان کج‌فهم باشد ؟ راستی مگرشهر هرت است اینهمه با احساسات این مردم بازی سیاسی میکنید؟ مگر ما نماینده انتخاب کردیم که هر کاری خودش و...و... خاصش خواستند انجام دهند؟
دیگر بس کنید واز این تصمیمات شوم وخانمان سوز دست بردارید!!
چرا باید تمام فرهنگیان ودانش آموزان واولیا به خاطر... یک ... مدرسه که هزاران شکایت وحکایت خلاف داشته اند ،رنجیده شوند وآموزش روبه نابودی نماید؟
مگر ما مردم‌این شهرستان نماینده اختیار کردیم که .. و... وچند نفر ویژه عقده های درونی خویش را برسر این مردم خالی کنند؟
گوشزد مینماییم :در این زمان که هیچ امیدی برای .... نداریم ومشکلات ومعضلات اقتصادی پدر مردم را درآورده وتلاش شبانه روزی نتیجه ای جز ...و... نداشته وندارد،بگذارید به .... بدبختی خود فکر کنیم .بار را اضافه نکنید ،یار اضافه کنید.
نماینده محترم این شهرستان جناب آقای تاجگردون!!!
اگر شما در رفاه کاملید فکری به حال مردم بیچاره وفلاکتهای آنان کنید نه بار دگر برسنگینی بار آنان فراهم‌کنید.
چرا خاموش نشسته ای و...و.... شما دارند تصمیمات کج ومغرضانه میگیرند؟
چرا برای عزل یک مدیر خلاف کار وکج رفتار که باعث فراری دانش آموزان از درس ومشق شده و تنفر فرهنگیان شده ، این همه نگرانی را برای مردم این شهر ببار آورند؟؟
راستی ........چگونه دارند در تصمیمات مهم آموزش وپرورش دخالت میکنند؟
بس کنید نگذارید کار به جاهای باریک و وخیم برسد .
ما مردم این شهرستان اعلام میداریم چنانچه دست ازاین تصمیم شوم برندارند ،به ناچار آشکارا وپنهان با کسانی که این همه مشکل ایجاد نموده اند برخورد خواهیم کرد.
ابتدا انتظار میرود قبل از این تصمیم نابخردانه ،موجب رضایت خاطر فرزندان وفرهنگیان این شهرستان شوید تا خدای ناکرده باعث رفتارهای ناشایست نشود.
.... و... و... به همراه ... عصر ما ،سردار وسالار شده اند واسب امیال نا بخردانه ی خویش را در میادین افکار این مردم فقیر میتازند وقلع وقمع مینمایند .!!؟؟
وای به روزی که آتش خشم فوران نماید!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدمت مدیر محترم کبنا سلام
چرا شما کامنتهای فقط در حمایت از پورالحسینی را می زنید و کامنتهای مخالف ایشان را نمی زنید .اولا پستها در سند کسی نوشته نشده ثانیا پورالحسینی هم یک معلمی مثل ما و تاریخ مصرف مدیریتش تمام شده ثالثا اکثر نیروهای خوب تاجگردون از ایشان ناراضی هستند..رابعا ببینید اطرافیان ایشان کیا هستند .ودر اخر خودرای و مغروربودن جای در مدیریت اموزش و پرورش ندارد.
اوليا دانش آموزان
Iran, Islamic Republic of
در جواب كامنت شما كه نوشتيد نيروهاي تاجگردون از پورالحسيني راضي نيستند،خواستم بگم مگر آموزش و پرورش و آموزش بچه هاي ما جاي سياسي بازيه نيروهاي تاجگردونه؟؟؟؟ما اوليا از كيفيت آموزش كمال رضايت رو داريم. لطفا آموزش و پرورش رو محل سياسي بازي هاي مسخرتون برار نديد. درود بر اين مدير صديق مهندس پورالحسيني
Iran, Islamic Republic of
من خودم به دکتر گفتم عوضش کنه
چون با ما ست نبود
کلا باید ست باشی
Iran, Islamic Republic of
شما که مخالف پورالحسینی هستی حداقل دو مطلب از مشکلات اداره گچساران هم بنویس .لطفا شعار نده.خود تاجگردون هم تایید کرد که تاکنون در این 40 سال مدیری به شایستگی پورالحسینی اموزش و پرورش گچساران به خودش ندیده.
Iran, Islamic Republic of
.چطوره دکترتاجگردون کناربکشه پورالحسینی جاش بشینه دارید.
این بدونیدایل باوی غیورپشت دکترتاجگردون.
بهتر که.
فرهنگی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حقیر یک فرهنگی با 25سال سابقه کار در گچساران ودر همه مقاطع آموزشی تدریس کرده ام و مشکلات آموزش و پرورش را لمس می کنم هیج زمانی ندیدها م تنها به صرف شایستگی و لیاقت به نیرویی بها داده شودتنها ملاک های دیگر مانند،قومی ،قبیله ای ،طایفه ای ، رفاقتی و......راه را بر افراد توامند بسته ودر زمان همه مدیران نخبگان این شهر ضرر کرده اند و پورالحسنی هم خودشمی داند افراد توانمند تری از خودش وجود دارد ولی به هیچکدام بهایی نمی دهد و . گچساران تمام چینش های خرد و درشت را انجام می دهد و. را به پورالحسینی میهد و مدیرکل هم حفظ چایگاهش براش از همه چیز مهم تر است . هم توی فکر آرای انتخاباتی اش است به همین خاطر ما هم باید بسوزیم و.کمربندشان را برای خ.اولیا محکم بسته اند و به آموزش و پرورش هم توجهی ندارند و رتبه های کسب شده متعلق به سایرینی است که از مدارس آموزش و پرورش پول می گیرند و بهنام دانش آموزان و فرهنگیان ارسال می نمایند
مشکات
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک فرهنگی نکاتی را تقدیم میدارد
1-در خصوص اینکه مدیریت نباید موروثی باشد شکی نیست و تغییر برای پیشبرد امور لازم است اما در این خصوص یک نکته مهم باید دقت شود که تغییر با کدام هدف صورت می گیرد.اگر تغیر صرفا برای خالی نبودن عریضه که نتیجه ان معلوم است.تغییری دارای اثر مثبت و سازنده است که رو به جلو باشد نه رو به عقب
2-در خصوص جناب پورالحسینی معتقدیم انچه مد نظر است تغییر رو به عقب است یعنی پسرفت است.تا جایی که حقیر بررسی کردم هیچ دلیلی قانع کننده ای برای این کار پیدا نکردم جز یک لج بازی شخصی و فردی .اگر در اموزش و پرورش قرار بر رفتن باشد بهتر است که جناب زارع پرو عزل شود نه پورالحسینی
3-شایسته نیست با مدیری که جز بهترین مدیران شهرستان بوده به این صورت برخورد شود.در حالی که نماینده محترم در بستر بیماری هستند در غیاب ایشان اینگونه با اموزش و پرورش برخورد شود.این کار نوهین بزرگی به فرهنگیان است .
4-این تغییر نوعی بد اموزی در بین مدیران ایجاد خواهد شد به گونه ای که از این به بعد به جای کار و تلاش و کارامدی به فکر .ی این و ان برای بقائ خود خواهند بود
5-در مجموع همانطور که در این نوشتار هم تلویحا اشاره شده ما همه میدانیم که ج. در این حد و اندازه نیست که برای مدیر گچساران تصمیم بگیره .و به عبارتی تصمیم از جای دیگری است امر اصلی . محترم است بقیه عامل هستند.
6-جناب اقای. فکر نکن مردم خواب هستند و توجه این بازیها نمی شوند.نقش شما در پس پرده روشن است.همه میدانند . و لا غیر.جنای این اتفاق بیفته منتظر عواقبش باش.اون موقع ببینیم این حضراتی که به دنبال تعغییر هستند چه می کنند برات
7-پیشنهاد میشود هم جناب نماینده هم مدیر کل ضمن عذرخواهی از جناب پورالحسینی و جامعه فرهنگی گچساران حمایت خودشان را از ادامه خدمت این سید بزرگوار اعلام کنند و بیشتر از این با ،خود وفرهنگیان بارزی نکنند.
8.در خاتمه ضمن اینکه جناب اقای عبدی پور را فردی کاردان میدانم با توجه به قولی که به ایشان داده شده پیشنهاد می شود از ایشان در جای دیگری استفاده شود .الحمدولله تا دلت بخاد مدیر ناکارامد داریم.از ایشان چه در شهرستان چه استان استفاده کنند.چه ضرورتی دارد اموزش وپرورش گچساران را خراب کنیم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل هر چ سریع تر این . رو از مدیزیت بردار تا فرهنگیان. از دست . و مدیران مدارسش
ياس
Iran, Islamic Republic of
سالي بيش از سه ميليارد از مردم هزينه ميگيرن اول بصورت واضح وشفاف برا مودم توضيح دهند اين پول ها كجا هزينه ميشوند
دوم مگه كار اينها اموزش نيست يا اينكه قبلا هدف ديگري داشتن
سوم چه كار پژوهشي و علمي انجام دادن
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
به جرات ميتونم بگم بهترين مدير گچساران و استان مهندس پورالحسيني هست. تغيير ايشان اگر بخواد صورت بگيره فقط جنبه سياسي و لج و لجبازي داره. كه توسط خود .صورت گرفته.
اكثريت فرهنگيان
Iran, Islamic Republic of
ما فرهنگيان حمايت همه جانبه خود را از مهندس پورالحسيني بهترين مدير آموزش و پرورش گچساران اعلام ميكنيم
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
چندجا خوندم عبدي پور مناسب براي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هست. بهترين و كاملترين و درست ترين ديدگاه هست اين
Iran, Islamic Republic of
همش زير. هست. چون از قدرت پورالحسيني احساس خطر كرده.
Germany
ریاست که ارثی نیست سیدخودتوسبک نکن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون
United Kingdom
در جواب شما بگم كه سيد خودش اهل قدرت و سياست نيست. والا اطرافيان و فرهنگيان ول كن سيد نيستن و ميخوان باشه و پيگيرشن. چون مديران خوب و پاكدست و توانمند ،تكرارناپذيرند
شهروندان
Romania
همیشه رضایت مردم و پیشرفت آموزش در مرحله آخر قرار دارد. مهم این است که مدیران بالا دست سلیقه ای دست به تغییر و تحول بزنند. بعد از مدتها یکنفر پیداشده که کارهایی انجام میدهد که در آینده آثار مفید آن زبانزد خواهد شد، اما ظاهرا سیاست این است که در نطفه خفه شود. درود بر معمار بزرگ آموزش و پرورش مهندس پورالحسینی👏
خان
Iran, Islamic Republic of
این سایت های کثیف باعث تفرقه و بحث و جدال میشند...وگرنه هیچ اتفاق مهمی نیوفتاده...شما را به جان هم میندازند و بازار خبری خودشون رو گرم میکنند...نوروز کمایی تازه به دوران رسیده ای بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی بهترین مدیری بوده که تاکنون در اموزش و پرورش مشغول بوده . دوست و دشمن بر توانایی ایشان صحه میگذارد.
اما متاسفانه مطالبی که در مورد مدیر کل محترم نوشته شده.بیش نیست! اگر ملاک عملکرد مدیر کل باشد قضاوت فرهنگیان معیار و شاخص خواهد بود . که به جرات میتوان گفت اکثریت فرهنگیان از عملکرد ایشان طی دوره مدیرکلی رضایت ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نفهمیدبم ، آموزش و پروش بوده ننیروگاه هسته ای ، که اینقدر تعریف والا انگار اتم می شکافته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1