تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۰۴۱۹۲
در گفتگو با کبنا مطرح شد

جریمه 15 میلیون تومانی یک«هتل» در دهدشت

۵
۱
کبنا ؛حکم نهایی یک هتل در دهدشت که به گفته صنعت و معدن کهگیلویه بیش از 7 میلیون تومان گران فروشی داشت،توسط تعزیرات حکومتی کهگیلویه صادر شد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه ظهر امروز در گفتگو باخبرنگاران با اشاره به اینکه از نظر شعبه بدوی و بنده تخلف این هتل محرز و با متحلف برخورد می شود اظهار کرد:حکم نهایی صادر شده است،متخلف به پرداخت 3 میلیون و پانصد و هشتاد هزار تومان به شاکی و 12 میلیون تومان به دولت محکوم شده است.
صالحی افزود:اگر بازرسی های  اداره صنعت و معدن کهگیلویه بر اساس فاکتور اولیه که در فضای مجازی منتشر بود و مسئول هتل آن را جعلی خوانده بود انجام می شد تخلف 7 میلیون تومان بود ولی،صنعت و معدن بر اساس بازرسی های خود از فاکتور دستی ،3 میلیون و پانصد و هشتاد هزار تومان ضرر و زیان به شخص ثالث را تشخیص داد که ما نیز علاوه برتایید این مبل در حق شاکی،،متحلف را به پرداخت 12 میلیون تومان در حق دولت محکوم کردیم.
به گزارش کبنا از دهدشت،سرپرست صنعت و معدن کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد:در حالی که یک هتل در دهدشت 7 میلیون و پانصد هزار تومان گران فروشی کرده است،تنها 4 میلیون تومان را به شاکی ،عودت داده است!
نادر علی پور عنوان کرد:پس از شکایت شاکی ،مسئول هتل،زمانی که از شکایت  شاکی مطلع شد 4 میلیون تومان را عودت داد و شاکی فاکتور جدید را مجددا به صنعت و معدن تحویل داد که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد میزان تخلف و ضرر و زیان به شخص ثالث در فاکتور جدید نیز 3 میلیون و پانصد هزار تومان بوده است.
علی پور نداشتن پروانه بهره برداری ،گران فروشی، ضرر به شخص ثالث را از تخلفات این هتل دانست و گفت:پرونده تکمیل و به تعزیرات حکومتی و فرمانداری کهگیلویه ارسال شد .
وی افزود:به دلیل نداشتن پروانه بهره برداری مالیات و عوارض نیز به دولت پرداخت نمی
نام شما

آدرس ايميل شما

mahsa
Iran, Islamic Republic of
چقدر بزرگ نمايي ميكنيد اون مبالغي كه زديد توي سايت قيمت روز همه جاست و تازه ميگين 4 ميليون هم كمتر يعني چيزي حدود هفت ميليون
اين قيمت اصلا چيزي نيست
اخه شهر ما رو چه به هتل داشتن و شيك شدن
irani
Iran, Islamic Republic of
كلا لفظ خبر يه جوريه كه انگار شمشيرو از رو براشون بستن
بزاريد دو تا ادم تو اين شهر سرمايه گذاري كنن باور كنيد اين منوي غذايي كه توي سايت بود توي هتل بقيه ي شهرا دو برابره
Metalll
United States
باسلام .
متاسفانه ما فقط و فقط زورمون به كسي ميرسه كه اومده واسه يه شهري مثل دهدشت اينقد سرمايه گذاشته و هتل زده براي اباداني شهر . اونوقت ميان يه كاري باهاش ميكنن كه سرمايشو ببره توي يه شهر يا يه استان ديگه هزينه كنه . والله بلالله به خدا بايد به اين بنده ي خدا جايزه ارزون فروشي بدن نه اينكه كاري باهاش كنن كه از شهرمون فراريش بدن اخه ٢٤ نفر ادم اونم يه تيم ليگ برتري دوروز تو يه هتل با صبحانه و ناهار و شام و اسكان باتوجه به اين همه تورم و گروني ٧ ميليون پوليه كه گرفته ؟؟؟؟ جاي بسي تأسف داره براي مسئولين شهرم براي كساني كه تمامي جوانان كار افرين جوانان نخبه را با ندانم كاري و كاغذ بازي هاي اداري چوب لاي چرخ اقتصاد شرم ميگذارند تأسف ميخورم .
ياحق
جوان دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه که میخان. بیچاره کنن!!!
تمام ائمه جماعات از صنعت و معدن ناراضی ان...
مردم از بازرگانی مینالند و
بازاریان صداشون دراومده...
خدایا .رو از سر مردم شهیدپرور کهگیلویه کم کن...
جوان دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
خبر بیشتر . بازرگانی دهدشت رو میرسونه....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1