کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد:

برخی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت نمی گیرد

9 آبان 1397 ساعت 12:09

شهرستان بویراحمد در شرایط کنونی با مخاطرات فراوانی روبرو است و در صورتی که پیش بینی های لازم صورت نگیرد، در مواقع ضروری با مشکل روبرو خواهیم شد.


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بویراحمد در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان با بیان اینکه تمرکز پدافند غیرعامل در شهرهای پرجمعیت است، گفت: حوادث گذشته در مرکز استان تلنگری برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های دولتی بود.
عبدالحمید پناهی با اشاره به کم و کاستی های موجود، نبود بانک اطلاعاتی ادارات از داشته ها و نداشته های خود در حوزه پدافند غیرعامل را به عنوان یک نقطه ضعف یاد کرد و گفت: برنامه ریزی، شناسایی نقاط ضعف و قوت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف دستگاه‌های اداری ضروری به نظر می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد در شرایط کنونی با مخاطرات فراوانی روبرو است و در صورتی که پیش بینی های لازم صورت نگیرد، در مواقع ضروری با مشکل روبرو خواهیم شد.
معاون سیاسی فرماندار اظهار داشت: پس از شناسایی مراکز پر اهمیت شهرستان بویراحمد لازم است برخی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت بگیرد.
پناهی رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل را از اولویت‌های دستگاه‌های اداری در دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: امروزه زیرساخت ها نقش تعیین کننده ای در فرآیند امن هر جامعه دارند و حفظ و امنیت زیرساخت ها در برابر حمله و تهدیدها از اولویت‌های اصلی هر جامعه‌ای است.


کد مطلب: 404189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404189/برخی-ملاحظات-پدافند-غیر-عامل-صورت-نمی-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1