تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۴۱۶۲
با ارسال متنی مطرح شد

بهرامی: تیم فوتبال شهرداری یاسوج در کوره بی‌‌توجهی‌ها سوخت و خاکستر شد / آیا رواست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری متروک شود

۴
۰
بهرامی: تیم فوتبال شهرداری یاسوج در کوره بی‌‌توجهی‌ها سوخت و خاکستر شد / آیا رواست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری متروک شود
کبنا ؛محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به خبر راه‌اندازی مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج واکنش نشان داد و نوشت:

در روزگاری که ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج (لانه عقابها) گنجایش حضور تمام هواداران پرشور خود را نداشت، تیمی به نام شهرداری یاسوج وجود داشت که مردم برای تماشای بازی‌هایش در لیگ‌های فوتبال کشور لحظه شماری می‌کردند.
شوربختانه آن تیم با آن همه شور و نشاط در کوره‌ی بی توجهی‌ها سوخت و خاکستر شد.
حال (چنانچه در اخبار آمده) گویا قرار است اراده‌ای برای شروعی دوباره شکل گیرد و از آن خاکستر، امیدی دوباره جوانه بزند.
این اراده در سایه توجه تمامی مسئولین و دست اندرکاران امر می‌تواند شور و حالی بهاری به هوای خزان زده‌ی این روزها ببخشاید.
از طرفی آیا رواست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مرکز استان (یاسوج) بعد از چند سال که از افتتاح آن می‌گذرد اینگونه متروک و مستهلک گشته و تنها و تنها هزینه‌های گزاف نگهداری برگرده‌ی شهر تحمیل نماید؟! هزینه‌هایی که قطع به یقین می‌تواند برای امثال "پهلوان سامان پاکباز" و دیگر ورزشکاران مستعد این دیار هزینه شوند؟! جوانان ورزشکار این استان بی شک از توانمندترین‌ها در رشته‌ی خود هستند.
قهرمانانمان در رشته‌های انفرادی و تیمهایی نظیر فوتبال و والیبال شهرداری یاسوج که سوای کسب نتایج درخشان و به یادماندنی مقابل تیم‌های مدعی کشور در مراحل پایانی جام حذفی، تا آستانه‌ی صعود به لیگ‌های برتر کشوری پیش رفتند، شاهد روشنی بر این مدعاست.
باید به این باور برسیم که شادی، نشاط و سرزندگی این روزها "حلقه‌ی مفقوده‌ی زنجیره‌ی زندگی‌ها" و بدیهی‌ترین حقوق مردم این سامان است.
باید مردم را به حق ولی نعمت دانست و به راستی از خدمت بدانها خرسند بود.
سهم رسانه‌های بیدارِ مطالبه گر و فعالان هوشیارِ فضای مجازیِ روشنگر در این میان، اگر از سهم متولیان امر بیشتر نباشد، یقنا کمتر نیست.
همه ما، در مقابل این جوانان ارزشمند مسئول هستیم.
نظر مخاطبان
m.hasanzade_dlt حیف شد به خدا
ahmadi_.m9 سلام دکتر واقعاً بهترین شهردار تاریخ یاسوج بودی واقعااستان به مدیران باتدبیری مثل شما نیازدارد
mehrzadomidi1368lor درود بر مهندس. کاش نمی‌رفتی هیچوقت. خیلی دوست دارم
arzin.mehrjo7075🌷🌷🌷🌷
moein.zamani64@ayat1602 در وجود محمد بهرامی چیزی به نام ترس تعریف نشده و اگر ترس داشت در زمان استانداری آقای نوذری که بهترین و مستعدترین ازاضی ادارات را به زور به ساختمانهای بی هویت مسکن مهر مبدل می‌کرد ایشون هم مثل همه مدیران نالایقان زمان حق مردم را فقط برای نگهداری از جایگاه خودش تقدیم استاندار وقت می‌کرد و ولی استقامت کرد و حق مردم رو ب مردم بازگردوند. ولی در مورد تعصب ایشون به ایران باستان و ملت ایران همین بس که حاضر شد خودش له شود ولی حتی برای یک ثانیه تندیس آریوبرزن از بلندای میدان پایین نیاید. بی شک اگر محمد بهرامی ترس داشت اگر به دست خود این تندیس را پایین نمی‌کشید حداقل از بقا آن در شهرمان دفاع نمی‌کرد. درنهایت همان به در شهری که امثال ما و شما شهروندش هستیم مدیری چون محمد بهرامی نداشته باشیم. ما لایق مدیران نالایقیم نه محمد بهرامی.
sayadkheradmand تیمی که کاملاً همه چیز اش وارداتی بود... بازیکن، مربی به‌جز صمداکبری.... و سالیانه چقدر هزینه میکردین روشون و آخر سربخاطر بومی نبودن تبانی می‌کردن.... به نظر من اون تیم زیاد افتخاری هم نداشت با اون همه هزینه‌ها..... و اگر نگاه از ابتدا به اون حرفه‌ای و توسعه گرابود قائدتا الان رنگ بوی از اون تیم باید می‌بود ولی چون از ابتدا درونگرا شکل نگرفت و بیشتر پروژه‌ای تقلیدی و نمادین بود محکوم به شکست بود و منجر به ایجاد سرمایه پایداز در این شهر نشد همچنان که حتی اسمی از آن پیدانیست ....
bahman.g.i درود بر دکتر بهرامی عزیز
senator_074@sayadkheradmand کمی منطقی باش. زیاد هزینه نکردن ک منحل شد. اگر هزینه کرده بودن الان منحل نبود تیم بومی غیر بومی نداریم کسی ک بتونه ب تیم کمک کنه نیاز داریم و دراخر شهرداری به‌جز صمد اکبری پنج بازیکن بومی داشت. ک یکی از بومی‌ها تبانی کرد
senator_074 اقای زارع در موقع انتخابات با هزار وعده دروغ می‌گفت اینطور اونطور. تیم فوتبال شهرداری احیا می‌کنیم. خدا دونه فقط به خاطر شهرداری رای وش دام. درست در اصل شهردار باید توجه کنه ولی امیدواریم اقای بهرامی تیم دوباره احیا کنع
sajadramboyerahmade دوصددرودبرمهندس بهرامی
arash._hashemii درود برشما مهندس جان غیراز خوت بقیه هیچ کاری نیکنن مطمعنم
ayat1602@moein.zamani64 چرا جوش میاری اخوی؟ / نظرم رو در مورد عکس گفتم / کاری به بقیه ماجرا ندارم /
r.padash622 سلام دکتر. والله دکتری روزی یادمه روزی که شهردار بودی وت گفتم اگر نماینده شدی چه خوب میشه واسه جوانان گفتم ولی موقعیتی الان داری میتونی بهترین و بیشترین خدمت به شهر به مردم این جوانان و ورزش بکنید اگه میشه شهردار بمونید ولی رفتین. سکلان دست عده‌ای افتاد که نابودی ورزش و فوتبال شهر اولین و برترین تصمیمشون بود. ننگشان باد ننگشان باد.
khademi_8613 بیایید دکتر را حمایت کنیم
saaedforoozan ان شالله که ورزش استان دوباره احیا به شه💙💙💙💙
sadegh_tavakol درود بر دکتر بهرامی توانمند در عرصه مدیریت
moein.zamani64 درووود بر دکتر بهرامی
moein.zamani64@sayadkheradmand نه برادر. کدوم تیم تو کدوم نقطه دنیا کاملاً بومیه. چطور میتونیم انتظار داشته باشیم تیم در بدو شروع همه یا بخش زیادی از بازیکناش بومی باشن. بریم بازیکن حرفه‌ای از کجا به یاریم. مثلاً الان می‌خایم تیم رو احیا کنیم چند بازیکن از شهر ما تو تیم‌های لیگ و دسته یک هست همه رو به یاریم به انگشتان دست میرسه. نه برادر مشکل از شناسنامه‌های است که موقع انتخابات به کارت شارژ ایرانسل هم فروخته میشه. نتیجه‌اش میشه شهرداری که نه میتونه تیم شهرداری رو نگهداره. نه میتونه کار فرهنگی کنه نه عمرانی. نتیجه‌اش میشه اون شورای که میره تو فرمانداری میگه شهردار حتماً باید از طایفه من باشه. بش فکر من تو شهر من یکی با این طرز تفکر قبول شده.
farshad_pezeshkpuor من جا دارد از زحمات شما تشکر کنم اما واقعیت چیز دیکه هست در واقع باید واقعیت بینانه آنالیز کنیم درست شهر شهرت پیدا کرد عده‌ای هم منافع خوبی داشتن وهم محاسن داشت هم معایب اما من به عنوان یک ورزشی عرض می‌کنم شهرداری یاسوج به نوعی هیجان و انرژی و فوتبال بویراحمد رو خنثی کرد و به نابودی کشاند و اگه فوتبال شهرداری پنج سال زنده بود اما فوتبال شهر ما رو تا سال‌های دیگه نابود کرد و.تفسیر بنده این است عدم مدیریت ورزشی و استفاده از افراد خاص و موقعیت طلب
masood_mehrabii با سلام و ادب خدمت مردی بزرگ از جنس علم و عمل دکتر محمد بهرامی...سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد انچه خود داشت زبیگانه تمنا می‌کرد...زمانی به همت شما شوق و شور در ورزش ورود کرد و پیکانان در فوتبال شهرداری غول کش یاسوج نمود کرد...اما متاسفانه تمامان شوق که با زکاوت و هوشمندی ذاتی و علمی شما ایجاد شده بود با سو مدیریت‌ها رو به افول گذاشت و امروزه همان قدر شور را در نامیدی مشاهده می‌کنیم...امروز است متوجه می‌شویم که چه مدیر توانمندی داشتیم حال که این سو مدیریت‌ها این بحران‌ها را یکی پس از دیگری ایجاد می‌کند...انشالا که هر حا باشید موفق باشید و بدونید گذر روزگار چهره شمارا محبوبتر کرده و فقدان نبودتان امثال شما در جایگاه‌های بخصوص حیاتی‌تر را بیشتر احساس می‌شود...درود بر دکتر محمد بهرامی
pouya.shahram
key.peyman.mozafari اخ سی روزل خوبو...روزلی ک هر تیم لیگ برتری داخل جام حذفی ایخه و شهرداری د خشو دونس ک باید جام حذفی برن کنار...جلالی، قلعه نوعی و خیلیل د اومن ویچو و حذف وابین رتن.... داخل لیگ یک هم امید صعود و لیگ برتر داشتن ولی داخل او زمان با تبانی چند تا و مسولل تیم سقوط ک و پایین جدول و در اخر هم شورا شهر گوتن ک هزینش بالای و تیم منحل وابی...خیلیل داخل کشور یاسوج و همو شهرداری ایشناختن ک زدن فلجش کردن...بیشتر بازیکنلش هم لیگ برتری وابین مثل هوشیار ک ره پیروزی و خیلیل د...شاید تیم بیارن ولی و لیگ ۲ بالاتر نیره چون حمایتی نیسه از سوی شهرداری یا تربیت بدنیم هم زااگرس کم تیمی بی ولی حمایت نکردن
m.hasanzade_dlt استاد بهرامی با تفکری روشن فوتبال شهر یاسوج رو به همه استان‌ها معرفی کردن ولی قدر دان نبودن کسانی که به فکر منافع خودشون بودن
moein.zamani64 کاش یه روز این تیم دوباره احیا به شه و بتونیم از طریق این تیم بازیکنای بومی از شهرمون رو به لیگ و حتی تیم ملی معرفی کنیم. به خدا ما استعداد کم نداریم ولی مدیریت ضعیف و عدم وجودیم تیم این استعدادها رو محدود به کوچه و خیابانهای شهر کرده.
نام شما

آدرس ايميل شما

حونی اقا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تو شهر و شهرداری رو بدبخت کردی .نکنه بازم میخوای لیای تو صحنه.یک دو سه بهرامی پنج
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
حالا چه ربطی داشت.
شاسینی رستم فارس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد
وآنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد
با عنایت به اینکه افتخار شاگردی دکتر بهرامی را در دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی داشته ام ایشان فردی به تمام معنا لایق ، کاردان و متخصص در حوزه مدیریت می باشد و حیف است از تخصص این استاد فرهیخته در استان استفاده نشود .
قلی
Iran, Islamic Republic of
. مردم استان تاجگردون داره یشهرضایی رو مدیر کل ورزش میکنه با مدیر کل صدا وسیما فامیله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1