تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۰۴۱۴۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نصب نخستین پل عابر پیاده مکانیزه در یاسوج

۰
نصب نخستین پل عابر پیاده مکانیزه در یاسوج
کبنا ؛عزیز فیلی امروز در شست شورای ترافیک استان، اظهار داشت: مصوبات شورای ترافیک چهار شهرستان بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی در این نشست بررسی و تعداد بسیاری از این مصوبات تایید و بعضی نیز برای بررسی و کارشناسی بیشتر رد شدند.
وی با اشاره به لزوم نصب دوربین های پایش تصویری در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران، عنوان کرد: کار مطالعاتی این طرح ها انجام شده و باید در چند فاز اجرایی شود.
فیلی اضافه کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح در شهرستان بویراحمد تصویب شد و سه میلیارد تومان اعتبار نیز در گچساران تامین شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشخص شدن حوزه خدمات رسانی راهداری و شهرداری، عنوان کرد: شهرداری و راهداری در مناطق درون شهری و پلیس راهور در مناطق برون شهری نسبت به نصب سرعت کاه ها اقدام کنند، ضمن اینکه این سرعت کاه ها باید استاندارد و تمام ضوابط فنی و ایمنی در نصب آنها رعایت شود.
وی با اشاره به مشکلات ورودی های بیمارستان تامین اجتماعی و شهید بهشتی، گفت: برای رفاه حال شهروندان پل عابر پیاده مکانیزه در مقابل بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج نصب می شود که مقرر شد ۵۰ درصد اعتبار این پروژه از سوی شهرداری و ۵۰ درصد دیگر از سوی تامین اجتماعی تامین شود.
فیلی برآورد اولیه برای احداث این پل را ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: بدون شک با نصب این پل، بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی این محدوده برطرف خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گره ترافیکی موجود در محدوده بیمارستان شهید بهشتی هم، گفت: مقرر شد با توجه به راه بندان خودروهای سواری و تاکسی ها در این مسیر نسبت به یک طرفه شدن خیابان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1