تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۴۰۴۱۳۸
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دوربین‌های پایش تصویری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نصب می‌شود

۰
دوربین‌های پایش تصویری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نصب می‌شود
کبنا ؛عزیز فیلی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد از نصب دوربین‌های پایش تصویری در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت خبر داد و اظهار داشت: هدف از این کار کنترل بهتر و دقیق‌تر مسائل امنیتی و ترافیکی در شهرهای استان است.

وی افزود: برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر یاسوج 1.5 میلیارد تومان و برای نصب این دوربین‌ها در شهر دوگنبدان سه میلیارد تومان ابلاغ شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اهمیت مسائل امنیتی و ترافیکی در مناطق شهری این استان موضوع نصب دوربین‌های پایش تصویری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با جدیت پیگیری می‌شود.

فیلی به بحث نصب سرعت‌کاه در جاده‌های استان اشاره داشت و بیان کرد: طبق مصوبات ما باید کمترین تعداد سرعت‌کاه‌ها را در سطح جاده‌ها داشته باشیم و تنها در جاهایی که نیاز است سرعت‌کاه‌های استاندارد نصب شود.

وی از طراحی نخستین پل عابر پیاده مکانیزه در استان خبر داد و گفت: این پل در کنار بیمارستان تامین اجتماعی شهر یاسوج نصب می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از طراحی این پل را رفاه حال شهروندان عنوان و ابراز کرد: ایجاد این پل حدود 800 میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین 50 درصد این اعتبار را تامین اجتماعی و 50 درصد دیگر را شهرداری متقبل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1