کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد خبر داد

جذب 64 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی در بویراحمد

7 آبان 1397 ساعت 12:30

تاکنون به ۲۱۰ طرح اشتغالزایی از مجموع ۷۰۴ طرح معرفی شده به بانک ها، اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستاییان در بویراحمد پرداخت و ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب شده است.


صبح امروز اولین جلسه کمیته نظارت بر تسهیلات بانکی کم بهره شهرستان بویراحمد از محل صندوق توسعه ملی با هدف جذب اعتبارات در زمینه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص تسهیل روند جذب اعتبارات مصوبه ابلاغی بانک‌ها به ریاست شاهرخ کناری در محل فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به شعار سال و سیاست‌های دولت تدبیر و امید بر رونق اشتغال زایی در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان ایجاد اشتغال است، به همه دستگاهها فرصت یک ماهه داده می‌شود تا نسبت به تعیین تکلیف طرح ها و تسهیلات اشتغالزایی اقدام موثر تری داشته باشند.
رئیس کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی شهرستان گفت: اگر طرحی پیشرفت کاری ندارد و موفق به دریافت این تسهیلات نشده است باید جهت رفع مشکل این طرح ها هماهنگی و همکاری بیشتری وجود داشته باشد.
فرماندار بویراحمد اظهار داشت فراهم کردن زیرساخت های توسعه روستایی و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی شهر و روستا نقش موثری دارد.
وی افزود: تاکنون به ۲۱۰ طرح اشتغالزایی از مجموع ۷۰۴ طرح معرفی شده به بانک ها، اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستاییان در بویراحمد پرداخت و ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب شده است.


کد مطلب: 404119

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404119/جذب-64-میلیاردی-تسهیلات-اشتغالزایی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1