تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۴۱۱۷
مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برپایی غرفه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در کیش / لزوم حذف نگاه‌های غیرمنطقی

۰
برپایی غرفه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در کیش / لزوم حذف نگاه‌های غیرمنطقی
کبنا ؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور این استان در نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کیش خبر داد.
غضنفر آرام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای اهداف و وظایف خود و جهت معرفی فرصت‌ها و آشنایی سرمایه گذاران با ظرفیت‌های مختلف استان در نمایشگاه بین المللی کیش شرکت کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه که استان‌های سراسر کشور و برخی از کشورهای خارجی نیز حضور داشتند، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان غرفه‌های را در این نمایشگاه به مدت یک هفته بر پا کرد که مورد استقبال هم قرار گرفت.
آرام گفت: در این غرفه با ارائه بروشور، کاتالوگ و کتابچه‌هایی که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده بودند، به معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان پرداختیم.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد بهره ببریم و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام تجهیزات مدرن آماده خدمت گذاری به سرمایه گذاران است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی موانع سد راه پروژه‌های سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: موانع بر سر راه پروژه‌ها را همواره در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های دولتی بررسی می‌کنیم.
آرام بیان کرد: اگر قلب‌مان برای این استان می‌تپد، باید همه دست به دست هم دهیم و نگاه‌های غیرمنطقی را حذف کنیم و برای پیشرفت این استان گام برداریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1