تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۰۶۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام پس از ۱۸ ماه

۰
آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام پس از ۱۸ ماه
کبنا ؛اورنگ ایلامی اظهار داشت: بیمارستان چرام در فروردین ماه سال گذشته کلنگ زنی که بعد از 18 ماه پیشرفت لاک‌پشتی مجدد عملیات اجرایی آن از سر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نگاه مساعد مسئولان عالی این وزارتخانه به مناطق محروم بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای بیمارستان 32 تختخوابی باشت اختصاص یافته است.

ایلامی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت بنیاد برکت، وزارت بهداشت و درمان و ستاد اجرایی فرمان احداث می‌شود، ادامه داد: بیمارستان 32 تختخوابی چرام در زمینی با زیربنای 3 هزار و 800 متر مربع در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از آماده شدن 3 پروژه بزرگ درمانی در این استان خبر داد و گفت: بزودی 3 پروژه بیمارستان بزرگ یاسوج، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت با حضور مسئولان وزارت بهداشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایلامی با ابراز گلایه از عدم صدور مجوز جذب کارکنان مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان، افزود: برای بیمارستان 292 تختخوابی یاسوج بکارگیری 800 نفر نیاز بوده که تنها مجوز استخدام 200 نفر صادر شده است که انتظار می‌رود در این زمینه متولیان امر چاره اندیشی کنند.

وی هزینه نگهداری از بیمارستان بزرگ یاسوج را ماهیانه 250 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: به دلیل نبود نیروی انسانی لازم امکان استفاده از حداکثر ظرفیت این بیمارستان بزرگ وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1