تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۴۰۴۰۵۴
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: تداوم سیاست‌های استاندار سبب خروج کهگیلویه و بویراحمد از این وضعیت می‌شود

۵
۱
نیکبخت: تداوم سیاست‌های استاندار سبب خروج کهگیلویه و بویراحمد از این وضعیت می‌شود
کبنا ؛ صبح روز (پنجشنبه 3 آبان ماه 97) شورای اداری کهگیلویه به ریاست استاندار کهگیلویه وبویر احمد و حضور هیئت همراه، نماینده کهگیلویه بزرگ و مسوولان شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه خطاب به استاندار با اشاره به اینکه عوامل زیادی از جمله ناکارآمدی، بی مسئولیتی، و دامن زدن به مسائل سیاسی دست به دست هم داده تا این استان به ویژه شهرستان کهگیلویه به توسعه لازم دست نیابد اظهار کرد: با انتصاب شما به عنوان استاندار با توجه به  شناخت و اشراف شما بر مسائل سیاسی و اداری، توانستید سیاست درمان را به خوبی اجرا کنید، مبارزه باقوم گرایی وجناح بندی‌های نا متعارف، شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل در بخش‌های مختلف استان سرلوحه کار شما است و بدون شک تداوم این برنامه‌ها و سیاست‌ها باعث خروج استان و شهرستان از این وضعیت می‌شود.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: شورای اداری نیز از سیاست‌ها و برنامه‌های شما حمایت خواهد کرد و خواهان ادامه این برنامه‌ها هستیم.
نیکبخت، کمبود وسایل نقلیه سنگین، ماشین زباله کش، ماشین آتش نشانی فرسوده، اصلاح و بازسازی معابر و وردی‌های شهر، مشکلات آبرسانی سیار به روستاها و عشایر، بهسازی چشمه‌ها و تهیه ذخیره آب برای روستاها و عشایر، کمبود نیرو، اعتبار و تجهیزات محیط زیست را از جمله مشکلات شهرستان عنوان کرد.
وی ادامه داد: وضعیت نامناسب برخی از راه‌های روستایی، فضاهای ورزشی و مذهبی نیمه کاره رها شده، ساختمان فرسوده مدارس و ادارت، تعطیلی پایگاه امداد جاده‌ای به ویژه هلال احمر به دلیل نبود اعتبار و زیرساخت‌های فرسوده نیز از دیگر مشکلات شهرستان است.
نیکبخت به اهمیت پروژه جاده پاتاوه -دهدشت به عنوان خروج شهرستان از وضعیت فعلی اشاره و افزود: امیدواریم با دستور شما سریعاً به اتمام برسد، همچنین جاده ارتباطی دهدشت به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیاز به تعریض و آسفالت دارد، در واقع شبیه یک جاده روستایی است.
 وی در پایان پروژه‌های نیمه کاره شهرستان را یادآور شد و گفت: انتظار داریم در زمینه تامین آب کشاورزی، پروژه‌های آب شرب چهار شهر و دیگر پروژه‌ها دستور تامین اعتبار و تسریع در اجرای پروژه‌ها را بدهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر خیلی. بی ولی تو وحد ردش کردی
دهدشت
United Kingdom
تو گفتی و ما هم باور کردیم.
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله کهگیلویه که همیشه تعطیل رسمیه.
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکبخت عملکرد شما و استاندار هم دیر وزود مشخص می شه، قوم گرایی در کهگیلویه زیادتر از گچساران یا یاسوجه، واقعا جواب همین سؤال همه چیز را مشخص مس کنه.رو به جلو فرار کردن تا کی.شما هم ادبیبات استاندار را یاد گرفتی.ما چیزی که دیدیم کهگیلویه علی رغم اینکه تنوع قومی در آن زیادتر از همه ی شهرستانها است مسائل قومی در آن اصلا به اینثصورت که شماها و استاندار تکیه می کنند نیست.فکری به حال شهرستان کن.کمی به فکر توسعه باش.
Iran, Islamic Republic of
تو هم کبنا خیلی خیلی خیلی پاچه خواری...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1