کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حمله فرماندار گچساران به مشاورش؛ شما چکاره‌اید که اظهارنظر می‌کنی

4 آبان 1397 ساعت 11:43

عبدالرحیم رحیمی گفت: اگر من بجای دستگاه قضایی گچساران بودم این فرد را احضار و از وی دراین خصوص سوال می‌کردم.


بارها مشاور فرماندار گچساران در مورد اتفاقات، مشکلات و معضلات شهرستان گچساران در پیچ اینستاگرامی خود انتقاد و اظهار نظر کرده است.
صادق خادمی در آخرین پست اینستاگرامی خود به دفاع از کارگران سد چم شیر پرداخته است و مطلبی تحت عنوان «درد دل کارگران سد چمشیر که ۱۰ ماه حقوق نگرفته‌اند. شکم سیر حال گرسنه را نمی‌فهمد. اگر شما مسئولان یک‌ماه حقوقتان پرداخت نشود آن‌وقت وقوع اتفاق را درک خواهید کرد، هیچ شکم سیری حال گرسنه را نمی‌فهمد چرا این پروژه ملی باید با چنین معضلی روبرو شود، بیش از ۱۰ ماه از حقوق معوقه کارگران شرکت سابیر می‌گذرد و این در حالی است که سال جدید را با شرمندگی در کنار خانواده آغاز کرده‌ایم، تحمل سختی کار در گرمترین روزهای سال در چمشیر هیچ کارگری را به ستوه نیاورده اما بیکاری و دست خالی، شرمندگی به بار آورده است.» را مطرح کرده است.
فرماندار گچساران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گچساران در خصوص اظهار نظر مشاور خود در خصوص مشکلات کارگران سد چم شیر واکنش نشان داد و با کنایه عنوان کرد: چرا بعضی افراد در مورد برخی از مسائل که ارتباطی به آنان ندارد اظهار نظر می‌کنند.
عبدالرحیم رحیمی گفت: اگر من بجای دستگاه قضایی گچساران بودم این فرد را احضار و از وی دراین خصوص سوال می‌کردم.
رحیمی افزود: یکی نیست سوال کند که شما چکاره اید که اظهار نظر می‌کنید.
فرماندار گچساران در ادامه عنوان کرد: سد چم شیر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل شدن است که طبعاً نیاز به این همه نیرو ندارد و باید نیروی خود را تعدیل (کم) کند و در ضمن مسئولان بشدت پیگیر مشکلات کارگران سد چم شیر می‌باشند.


کد مطلب: 404032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404032/حمله-فرماندار-گچساران-مشاورش-چکاره-اید-اظهارنظر-می-کنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1