تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۰۴۰۲۷
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کلاهبرداری اینترنتی خواهر از برادر در یاسوج

۱
کلاهبرداری اینترنتی خواهر از برادر در یاسوج
کبنا ؛رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری خانم جوانی در یاسوج خبر داد که بصورت اینترنتی و غیرمجاز، از حساب برادر خود مبالغی برداشت می‌کرد.
به گزارش کبنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، روح‌الله شهبازی‌پور از دستگیری خانم جوانی خبر داد که به صورت اینترنتی و غیرمجاز، از حساب برادر خود مبالغی برداشت می‌کرد.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شده است.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که پس از انجام اقدامات پلیسی ، نهایتا متهم که خواهر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.
شهبازی‌پور گفت: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی ، اقدام به فعال کردن رمز اینترنتی آن نموده که نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری کنند.
شهبازی‌پور از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را با دقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1