کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی جلسات استان کهگیلویه و بویراحمد بدون خروجی هستند؛

آقای «احمدی» از چه کسی باید پرسید

1 آبان 1397 ساعت 14:13

علی محمد احمدی با اشاره به اینکه مدیران ساعت‌ها در جلسات می‌نشینند پس باید خروجی را در نظر بگیرند، عنوان کرد: نباید هنگام نوشتن مصوبات دل خوش به پر کردن صفحه باشیم و در آخر هیچ منفعتی برای مردم نداشته باشد.


جلسات بدون خروجی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا جایی پیش رفت که داد استاندار را درآورد و خط و نشان‌های برای مدیران کشیده شد.
به گزارش کبنا، نشست ایمنی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور علی محمد احمدی استاندار برگزار شد که حاشیه‌های راه به همراه داشت و در این نشست مشخص شد که بسیاری از مصوبات جلسات ضمانت اجرایی ندارند.
یکی از دستور کارهای نشست امروز بررسی اجرای مصوبات نشست قبل بود که هنگام رد شدن از این صفحه علی محمد احمدی دستور ایست می‌دهد و از علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌خواهد در زمینه اجرایی شدن مصوبه قبل مربوط به این اداره توضیحالت لازم را ارائه کند.
انجام برخی اقدامات عملی در زمینه 3 عامل دخیل در ترافیک و تصادفات از جمله انسان، خودرو و جاده از جمله مصوبات نشست گذشته کمیسیون ایمنی راه‌های استان بود که در نشست امروز مشخص شد بر روی کاغذ رفتن این مصوبه از اساس غلط بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: وزیر صنعت زورش به خودروسازان نمی‌رسد چگونه شما می‌خواهید در زمینه عامل خودرو اقداماتی را انجام دهید.
علی محمد احمدی با اشاره به اینکه مدیران ساعت‌ها در جلسات می‌نشینند پس باید خروجی را در نظر بگیرند، عنوان کرد: نباید هنگام نوشتن مصوبات دل خوش به پر کردن صفحه باشیم و در آخر هیچ منفعتی برای مردم نداشته باشد.
وی افزود: برخی مواقع هنگام پیگیری مصوبات جلسات توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی مشخص می‌شود مدیر دستگاه اجرایی کارهای روزمره و روتین را به عنوان عملکرد انجام شده در راستای مصوبات ارائه می‌کنند.
احمدی ابراز کرد: 10 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و با توجه به وضعیت منابع اعتباری اولویت بندی شود تا بلکه در این زمینه بتوانیم کاری با هدف کاهش تصادفات و مرگ و میر انجام دهیم.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از اینکه جلسات بدون خروجی و نتیجه هستند، گلایه و شدیداً انتقاد کرد. البته باید از آقای احمدی سووال پرسید که اگر جلسه‌ای در این استان آن هم در سطح استانداری کهگیلویه و بویراحمد نتیجه و خروجی مفیدی برای مردم ندارد، باید از چه کسی پرسید، چرا اینگونه است و با افراد سهل‌انگار در این زمینه‌ها چه برخوردی بدون ملاحظه کاری باید کرد.
 


کد مطلب: 403971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403971/آقای-احمدی-کسی-باید-پرسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1