تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۳۹۶۸
نشست کمیسیون امینی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نژادصفوی: هر لحظه باید منتظر فاجعه‌ای در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد باشیم / جاده‌ها ایمنی ندارند

۰
نژادصفوی: هر لحظه باید منتظر فاجعه‌ای در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد باشیم / جاده‌ها ایمنی ندارند
کبنا ؛نشست کمیسیون امینی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به جاده یاسوج اصفهان و وقوع حوادث خطرناک در این محور اظهار کرد: این محور یکی از پرخطرترین محورهای استان است و باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ایمنی جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ایمنی لازم را ندارند و بی‌تفاوتی در این خصوص را نمی‌پذیریم و تنها جاده‌ای شبیه میدان فوتبال احداث کرده‌ایم.
وی با اشاره به پروژه‌های مختلف راه‌سازی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های مختلف راه‌سازی در کهگیلویه و بویراحمد نیمه تمام رها شده است و تعیین تکلیف این پروژه‌ها و تسریع در روند آن‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی است.
عبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: مسئولان و متولیان امر راه‌سازی بار سنگین احداث راه‌ها را پیگیری می‌کنند ولی ایمنی را فراموش کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه یک کیلومتر گاردریل 340 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد عنوان کرد: امور ایمنی جاده‌ها قبل از تحویل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیده شود و در این زمنیه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
نژادصفوی با بیان اینکه در جاده «یاسوج-سمیرم» هر لحظه باید آمادگی یک فاجعه را داشته باشیم ادامه داد: روی زمان انتقال مجروحان حوادث به بیمارستان باید کار کنیم.
وی با اشاره به اینکه جاده ساخته شده ولی ایمنی ندارد بعد دنبال کاهش تصادفات هستیم، افزود: در زمینه کاهش تصادفات کار فرهنگی جواب نمی‌دهد زیرا گوش نمی‌کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آسیب‌شناسی مشکلات موجود در حوزه راه‌سازی و پیدا کردن نسخه لازم برای درمان به عنوان یک اولویت در دستور کار است.
نژادصفوی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف راه‌سازی در استان به صورت نیمه تمام رها شده که برای تعیین تکلیف آنها و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های نیمه فعال برنامه‌های در دستور کار داریم.
در ادامه نشست علی خوانپایه از نبود اعتبارات لازم سخن می‌گوید و اظهار کرد: به همین دلیل کار ایمن‌سازی جاده‌های استان را با کمترین هزینه انجام می‌دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای استان در فصل زمستان خبر داد و گفت: درست است که کمبود امکانات داریم اما به هر حال همه تلاش خود را در راستای خدمات‌دهی در محورهای استان به کار می‌گیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1