کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد:

هر نوع ساخت و ساز خارج از حریم شهر یاسوج و روستاهای آن ممنوع است

1 آبان 1397 ساعت 11:26

بعضاً زمین هایی بدون تغییر کاربری و خارج از محدوده شهری به افراد واگذار شده است و این موضوع خدمات رسانی به مالکین را دشوار کرده است.


فرماندار بویراحمد در جلسه بررسی وضعیت الحاق طرح هادی روستاهای شهرستان بویراحمد و آسیب های وارده در زلزله های اخیر که صبح امروز در محل فرمانداری تشکیل شد با بیان اینکه ساخت و سازهایی در حومه شهر یاسوج و خارج از حریم صورت می‌گیرد که مشکلات عدیده‌ای را برای مسئولان به وجود آورده است، گفت: انتظار می‌رود تعاونی‌های مسکن نسبت به استعلام از ادارات مربوطه و واگذاری زمین به مردم اقدامات لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلاتی که از سال‌های گذشته تا کنون گریبانگیر مردم شده است، اظهارداشت: بعضاً زمین هایی بدون تغییر کاربری و خارج از محدوده شهری به افراد واگذار شده است و این موضوع خدمات رسانی به مالکین را دشوار کرده است.
رئیس شورای اداری بویراحمد گفت: اینکه عده ای بدون اخذ مجوزات لازم شروع به ساخت و ساز کنند و انتظار ارائه خدمات گاز، برق و آب از دستگاههای اداری را داشته باشد خلاف قانون است.
فرماندار بویراحمد هرگونه ساخت و ساز خارج از حریم شهر یاسوج و روستاهای بویراحمد را ممنوع اعلام کرد و افزود: دستگاه های خدمت رسان نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز در حال انجام و یا ساخته شده خارج از محدوده شهری، حق برقراری اشتراک خدمات زیربنایی مانند آب برق و گاز را ندارند.


کد مطلب: 403966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403966/نوع-ساخت-ساز-خارج-حریم-شهر-یاسوج-روستاهای-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1