تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۳۹۵۴
کبنا اسپورت

50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی فرازبام پرداخت شد

۲
50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی فرازبام پرداخت شد
کبنا ؛ مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در هفته دوم لیگ برتر پنــجــاه درصــد از مــبلغ قرار داد بــازیــکنان و کــادر فنــی خــود را پــرداخت نــمود.
به گزارش کبنا اسپورت به نقل از روابط عمومی هئیت هندبال کهگیلویه،بــاشگــاه فـراز بــام خــائیز دهــدشــت بـــه گفــته ها و وعــده های خود که به بــازیــکنان و کــادر فنی خــود داده بــود عــمل کرد و در هفته دوم لیگ برتر پنــجــاه درصــد مــبلغ پنجاه درصد از قرار داد بــازیــکنان و کــادر فنــی خــود را پــرداخت نــمود.
مجید پارسایی،مــدیر عــامل بــاشگــاه خبــر داد مابقی قــراردادها و پــاداش بازیــکنان در برنامــه و زمــان بـنـدی مشــخص شــده پرداخــت خــواهد شــد.
به گزارش کبنا از دهدشت،تــیم هــندبال فــراز بــام خــائیز دهــدشـت نــمـاینـده هنــدبال اســتان کهگیـلویه و بــویر احــمد با جــذب ۱۰مــلی پوش هنــدبال ایـران یکی از مــدعیان اصـلی قـهرمانی لیــگ بــرتر به حــساب می آیــد،کــه در هــفته نخسـت لیگ برتر  روز جمعه ۲۰مهر ماه درخــانه تیــم نیـروی زمینی کازرون نائب قـهرمان فــصل گــذشته  را بانتــیجه ۳۰بر۲۴ شکــست داد.
همــچنین در دومین بــازی خــود روز جمــعه ۲۷ مهر ماه در اراک مــهمان تیم هپــکو_اراک بــود که تـیم هپــکو حــاضر به بــازی با این تیم نشــد و حال بــاید منتظــر نـظر کمیته فنـی و سازمـان لیــگ باشـد.
فرازبام خائیز دهــدشت در پـایان هفته دوم با دو امـتیـاز و یک بازی کــمتر در رده سـوم جــدول رده بــندی قرار دارد و پنجـشـنبه این هفـته ۳ آبان در ســومین بازی خــود در خانه سالن شهــید باهنـر از ســاعــت ۱۶ عــصــر به مصـاف ســپاهان اصـفهان خـواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1