تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۹۲۵
طی حکمی و با حضور مسؤولان انجام گرفت

اسماعیلی رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران شد / ملک‌زاده نیامد، رحیمی واکنش نشان داد / کنایه‌های اسماعیلی به ملک‌زاده

۲۰
۳
اسماعیلی رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران شد / ملک‌زاده نیامد، رحیمی واکنش نشان داد / کنایه‌های اسماعیلی به ملک‌زاده
کبنا ؛طی حکمی و با حضور مسؤلان اسماعیلی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران منصوب شد.
 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد استان؛ دکتر کرم جانی‌پور ریاست دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، فرمانده انتظامی گچساران، رئیس دادگستری و جانشین فرمانده سپاه  و دیگر مسوولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گچساران  برگزار شد.
 در این آیین کرم جانی‌پور گفت: در مبانی دین ما کسانی که مسوولیت به کسانی واگذار می‌شود اگر نگاهشان  نگاهی خوب به آینده باشد می‌تواند برای جامعه مفید باشد.
وی با بیان اینکه ما باید ببینیم نگاهمان به مسولیت چگونه است، افزود: برخی مسوولیت‌ها ویرانگر هستند و مشاهده کرده‌ایم برخی نتوانسته‌اند در دوره مسؤولیت خود موفق باشند.
 این مسؤول با بیان اینکه هرگاه مسوولیتی به ما سپرده می‌شود باید بتوانیم آن گونه که شایسته است حرکت کنیم، عنوان کرد: مراکز علمی و دانشگاهی نقش ویژه‌ای در جامعه و آینده دارند.
رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از بدو تاسیس خود خدمات مطلوبی در این سالها ارائه داده است.
 جانی پور ادامه داد: افرادی که اینجا بودند پس از اینجا رشد و ترقی و پیشرفت داشته‌اند چنان که شاهد هستیم دکتر زراعت کیش؛ دکتر محمودی؛ دکتر افتخاری و حقیر در همین دانشگاه خدمت کرده‌ایم و باید گفت: دانشگاه آزاد گچساران دانشگاهی رئیس پرور است.
 این مسوول گفت: به جرات باید گفت بیشترین تاثیر  را در دانشگاه آزاد مرحوم خواجه زاده داشتند که نقش ایشان  برای  همیشه ماندگار است.
 ریاست دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما حق نداریم حقوق بیت‌المال را نادیده بگیریم و باید نگاهمان اینگونه باشد و باید مدیر و کارمند در کنار هم باشند و دست در دست هم بدهند تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.
در این مراسم از زحمات دکتر اسد الله ملک‌زاده تقدیر و دکتر اسماعیلی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران منصوب شد.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در این مراسم با بیان اینکه جای آقای ملک‌زاده را در این مراسم خالی می‌بینم، اظهار کرد: از زحمات همه عزیزانی که قبل از آقای ملک‌زاده بودند و چه افرادی که با وی تلاش کرده و زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
فرماندار گچساران افزود: دانشگاه آزاد گچساران از افتخارات علمی استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور بوده و از دانشگاه‌های مادر است.
رحیمی با اشاره به سخنان رئییس دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه گچساران رئیس پرور است، گفت: گچساران رئیس‌پرور نیست بلکه نخبه‌پرور است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود من به عنوان  فرماندار گچساران اعلام می‌کنم در کشور بیش از ۳۰۰ شهرستان داریم که در سه سال متوالی مقام یک تا ۵ کشور را کسب کرده‌ایم آن هم با سند و مدرک، لذا افتخار ما این است که در رده‌های مختلف نخبگانی داریم که ما نتوانستیم آنها را به کشور معرفی کنیم.
رحیمی ادامه داد: با شناختی که من ازآقای دکتر تاج‌گردون دارم اگر هر نماینده بتواند از شهرستان و استان خود در وزارتخانه‌های مختلف نیرو بکار ببر ولو در پست‌های کارشناسی هرکدام یک نماینده می‌شوند برای آن شهرستان و استان.
فرماندار گچساران با بیان اینکه ارزش و جایگاه دانشگاه بسیار برای ما مهم است، عنوان کرد: دوست داشتم این تودیع و معارفه در فضایی بزرگتر  و بهتر برگزار شود.
وی در ادامه افزود: من از عدم حضور آقای ملک‌زاده در این جلسه اطلاع ندارم اما می‌گویم ایشان به هر دلیلی باید در این مراسم حضور داشت هر کاری هم می‌خواهد داشته باشد اگر آن کار شخصی‌ترین کار باشد و خدای ناخواسته فوت یکی از بستگان درجه یک وی نیز بود باید حضور پیدا می‌کرد.
۵ بار به دکتر ملک‌زاده زنگ زدم ولی جواب نداد/دانشگاه آزاد گچساران ملک هیچکسی نیست

رحیمی با ذکر خاطره‌ای از دکتر میشان رئیس سابق دادگستری گچساران عنوان کرد: در جلسه‌ای آقای تاج‌گردون به وی  گفت شما بسیار پاستوریزه هستید یعنی خیلی سوسول هستید حالا دکتر ملک‌زاده این سوسول‌بازییش نیز همین‌گونه بوده یعنی هروقت به سراغ او می‌رفتیم با یک لحنی می‌گفت آقای حاجی میدانید که من اینجورم من آنجورم  که ما می‌گفتیم اگر می‌خواهی تا ما یک چیزی هم به شما بدهیم حالا آقای جانی‌پور ما چیزی نخواستیم.
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تگر راهی بود که ما می‌توانستیم از اعتبارات تملک دارایی‌ها، استانی به دانشگاه آزاد کمک کنیم مشکلی نبود چون دانشگاه و بنیه علمی باید تقویت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امام علی(ع) نیز فرموده‌اند اگر پست‌ها ماندگار بود به من و شما که نمی‌رسید پست یک مسئولیت است یا بازنشسته می‌شوی یا ترقی می‌کنی یا جابه جا می‌شوی این نباید باب شود که من فرماندار را اگر قصد داشتند تغییر دهند قهر کنم یا صلح کنم نیایم بیایم و پای طایفه به میان بیاید که چرا عزل کردند چرا گذاشتند این بد می‌شود و تبدیل می‌شود به یک فرهنگ طایفه‌ای.
رحیمی افزود: اگر و اگر آقای ملک‌زاده از این بابت در جلسه نیامده که مرا تغییر دارند ما گله داریم آقای ملک‌زاده سه چهار سال در دانشگاه آمده‌ای و همه دانشجوها به تو افتخار کرده‌اند برداشت ما آن است که هر چه در توان شما بود برای دانشگاه آزاد انجام داده‌ای و جو دانشگاه نیز جو خوبی بود و حاشیه‌ای نیز وجود نداشت.
وی ادامه داد: یک نفر نمی‌تواند شق‌القمر کند همه باید دست به دست هم بدهند و حرف زدن نیز کار آسانی است اما بحث انتقادی باشد من نیز می‌توانم پشت تریبون از بالا تا پااین را بشورم و هرچه دلم خواست بگویم.
فرماندار گچساران تصریح کرد: هر مدیری که بخواهد پشت میزش بنشیند بعد برنامه بیاید و روتین و بخشنامه پاسخ دهد این کار را رئیس دفتر نیز می‌تواند انجام داد هر مدیری که زنگ زدید هر روز پاسخگو بود بدانید بیکار است و شاید بگویند آدم بسیار خوبی است هر وقت تماس گرفتیم جوابمان  را داد اتفاقا در جای خود آدم بدی است باید کار انجام داد.
حسین اسماعیلی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به عدم حضور دکتر ملک‌زاده رئیس سابق این واحد دانشگاهی، گفت: نمی‌خواستم این موضوع را در این مراسم بیان کنم اما به ناچار می‌گویم بنده روز پنچ‌شنبه ۵ الی ۶ مرتبه خدمت دکتر ملک‌زاده تماس گرفتم تا از وی برای حضور در این مراسم دعوت کرده و یه وی خسته نباشید بگویم.
وی افزود: آقای ملک‌زاده رکوردشکن مسئولیت در این دانشگاه بود بعد از آقای پیشوا وی ۴ سال رئیس دانشگاه بود و دانشگاه نیز ملک و قرق  حسین اسماعیلی و اجداد وی نیست بنابراین وی چهار سال خدمت کرد من قصد تشکر داشتم از تحربیات وی استفاده کنم متافانه تلفن را پاسخ نداد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد: اما اگر من به جای وی بودم و آقای ملک‌زاده را جای من می‌گذاشتند تماس می‌گرفتم و به وی تبریک می‌گفتم و به وی می‌گفتم که با توجه به حضور چندساله‌ام تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهم داد.
اسماعیلی گفت: امیدوارم غیب ایشان به دلیل بروز مشکلی نباشد و بنا به دلایل معقولی به این مراسم نرسیده باشد و امیدواریم هرجای که هست عاقبت به خیر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام و تبربک خدمت جناب دکتر اسماعیلی عزیز انشالله که موفق و سربلند باشید
استاد
Iran, Islamic Republic of
دلیل عدم حضورش .که ۴سال برای همه اثبات شد.
اصغر
United States
. بخاطر بی احترامی به اساتید و کارمندان بهش بی احترامی بشه ولی نمیدونست که برای. مهم نیست.
درودگرنژاد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به شما برادر ارزشی وشایسته امیدوارم بتوانید همچون مرحوم خواجه زاده بزرگ دوست ورفیق دانشجویان باشید
درودگرنژاد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به شما برادر ارزشی وشایسته امیدوارم بتوانید همچون مرحوم خواجه زاده بزرگ دوست ورفیق دانشجویان باشید
احمد
United States
ملک زاده روش نشد بیاد
احمد
United States
منتظر رفتن آقای احمدی و محمدی هم هستیم به زودی
احمد
United States
منتظر رفتن آقای احمدی و محمدی هم هستیم به زودی
مبینا
Iran, Islamic Republic of
شخصیت ملک زاده. رییس دانشگاه نبود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر رفت
حسن
Iran, Islamic Republic of
عمر اصلاحطلبان به پایان رسیده منبعد خلیی از رییسان فعلی در جلسه معارفه حاضر نخواهند شد بعضی بخاطر عملکرد ضعیف بعضی هم بخاطر طایفشان
رضا
سرور ارجمند جناب آقای دکتر اسماعیلی
بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی­ های برجسته شما در صحنه های خدمت صادقانه است، به جنابعالی و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدو بخصوص شهرستان نخبه پرور گچساران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­ نمایم.ان شا الله در راستای منویات مقام عظمای ولایت و راهبردهای مسئولان عالی دانشگاه با مدیریت تاثیرگذار و توانمند جنابعالی، ارتقای این مجموعه علمی را شاهد خواهیم بود. از درگاه پروردگار، توفیق خدمت در جهت شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را برای آن بزرگوار مسالت دارم.
با آرزوی توفیق
دوست شما رضا محمدزاده
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
ابا الفضل علمدار رحیمی رو هم بردار.
Iran, Islamic Republic of
ت😂😂
عضو هیات علمی
United States
اسماعیلی سربلند و موفق خواهد شد چون برای افراد احترام قائل است و اخلاق مدار است.
علی
Iran, Islamic Republic of
فرد گچساران همین هستش...خیلی نچسبه و ادعاش میشه
ملک خان
United States
رفتی و جانم به قربانت ولی حالا چرا حال که دانشگاه را انداخته ای از پا چرا
مرادیان...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج رحیمی فرماندار لایق و نمونه کشورئ....خداوند پشت و پناهت باشه حاجی جان....
س-ر
Iran, Islamic Republic of
فرماندار گچساران آقای خوانپایه است نه رحیمی .ایبشان فرماندار سابق گچساران بوده نه حالا.
س-ر
Iran, Islamic Republic of
فرماندار گچساران آقای خوانپایه است نه رحیمی .ایبشان فرماندار سابق گچساران بوده نه حالا.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1