کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

واکنش فرماندار گچساران به تغییر مدیر آموزش و پرورش؛ تا من OK ندهم هیچ مدیری تغییر نمی‌کند / در هر شرایطی مدیرکل باید با من هماهنگ کند

30 مهر 1397 ساعت 8:13

در خصوص تغییر پورالحسینی از طریق مدیرکل آموزش و پرورش استان هیچ گونه هماهنگی با فرماندار نشده و این خبر را ما نه تایید می‌کنیم نه رد و به ما هم ارتباط ندارد ولی از آن جهت به من ارتباط دارد که تا زمانی که با من هماهنگی نشود و من تایید و (OK) ندهم و با مدیرکل به توافق نرسم هیچ مدیری جابجا نخواهد شد.


فرماندار گچساران در گفت‌وگو اختصاصی با کبنانیوز و در خصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا حکم  تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران به فرمانداری گچساران ارسال شده است؟ اظهار داشت: نامه‌ای در کار نیست و تغییر مدیرشهرستان با مدیرکل می‌باشد ولی قانون می‌گوید هر مدیر کلی که می‌خواهد مدیر شهرستان را تغییر بدهد یا در مورد مدیر شهرستان تصمیم بگیرد اول باید با فرماندار شهرستان هماهنگی بکند و در این خصوص علت و دلایل تغییر مدیر شهرستان را به ما بگوید.
عبدالرحیم رحیمی افزود: در خصوص تغییر پورالحسینی از طریق مدیرکل آموزش و پرورش استان هیچ گونه هماهنگی با فرماندار نشده و این خبر را ما نه تایید می‌کنیم نه رد و به ما هم ارتباط ندارد ولی از آن جهت به من ارتباط دارد که تا زمانی که با من هماهنگی نشود و من تایید و (OK) ندهم و با مدیرکل به توافق نرسم هیچ مدیری جابجا نخواهد شد.
رحیمی در ادامه گفت: در این خصوص نه نامه‌ای برای من آمده و نه مدیرکل با من صحبتی کرده است لذا در هرشرایطی باید مدیرکل با من هماهنگی بکند.
عبدالرحیم رحیمی در مورد این سوال، نظر شما در مورد  عملکرد سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیرآموزش و پرورش گچساران چیست؟ عنوان کرد: پورالحسینی یکی از مدیران موفق شهرستان گچساران می‌باشد.
در ادامه رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در گفتگو اختصاصی با کبنانیوز و در خصوص تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهار داشت: هیچ گونه هماهنگی، مشورت، اظهار نظری و صحبتی در این خصوص با دفتر نماینده و حتی با آقای تاجگردون صورت نگرفته است و ما از این موضوع بی اطلاع هستیم.
حشمت الله دشتی افزود: پورالحسینی از مدیران سختکوش، کاردان وخوب شهرستان گچساران می‌باشد.
گفتنی است: سید ظهیرالدین پورالحسینی بارها به‌عنوان مدیر نمونه شهرستان، استان و کشور انتخاب و از وی در سطح ملی تقدیر به عمل آمده است.


کد مطلب: 403924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403924/واکنش-فرماندار-گچساران-تغییر-مدیر-آموزش-پرورش-ok-ندهم-هیچ-مدیری-نمی-کند-شرایطی-مدیرکل-باید-هماهنگ-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1