کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور:

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد

29 مهر 1397 ساعت 8:26

محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حکم علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در سمت خود ابقا شد.


محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کهگیلویه و بویراحمد با حکم علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی  کشور در سمت خود ابقا شد.


 
به گزارش کبنا، در حکم ابقای  محمود باقری که به امضای علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کشور رسیده،اجرای برنامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری و افزایش کیفیت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی تاکید شده است.
ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی - تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسوولان استانی از دیگر وظایف ابلاغی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کهگیلویه وبویراحمد در دوره جدید مسوولیت وی است.
 
 


کد مطلب: 403896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403896/مدیرکل-میراث-فرهنگی-کهگیلویه-بویراحمد-ابقا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1