تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۴۰۳۸۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

بکارگیری 5 نفر نیرو در اداره منابع طبیعی باشت / پای حراست و مدیرکل به این موضوع باز شد

۵
۰
عکس تزئینی می‌باشد
عکس تزئینی می‌باشد
کبنا ؛اداره منابع طبیعی شهرستان باشت 5 نفر را بدون طی مراحل آزمون و اصولی بکار گرفته است. این استخدام‌ها اعتراض جوانان این شهر را در پی داشت.
نادر گرامی رئیس شورای شهر باشت بکارگیری این نیروها‌ را اینگونه شرح داده است؛ در پی مراجعه عده‌ای از جوانان شهر باشت و اعتراض به نحوه استخدام ۵ نفر نیرو در منابع طبیعی شهرستان باشت، رئیس شورای اسلامی این شهر توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

گرامی گفت: در پی اعتراض عده‌ای از جوانان، بلافاصله طی تماس تلفنی با گرجی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان موضوع پیگیری شد که وی با تأیید این موضوع، به‌کارگیری نیروها را از طریق اختصاص اعتبار فرمانداری به جذب ۵ نیرو اعلام کرد و استخدام این نیروها را بدون نیاز به آزمون و انتخابی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در تماس با گرجی رئیس اداره منابع طبیعی خواستار برگزاری آزمون و شرایط منصفانه برای استخدام جویندگان کار شدیم، اضافه کرد: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان باشت داشتن کارت همیار طبیعت را تنها شرط مهم استخدام این افراد اعلام کرد در صورتی که تعداد زیادی از جوانان در حوادث غیرمترقبه و سایر اتفاقات همیار طبیعت هستند.
گرامی اظهار داشت: پیگیری شورای اسلامی شهر باشت تنها به اینجا ختم نشد و ناگزیر از طریق حراست و مدیرکل منابع طبیعی استان موضوع را پیگیری کردیم که حکمتیان از موضوع استخدام ۵ نفر نیرو در شهرستان و بدون آزمون ابراز بی اطلاعی کردند.
رئیس شورای اسلامی باشت با رایزنی‌های صورت گرفته، قرار است مدیرکل منابع طبیعی استان با سفر به شهرستان این موضوع را پیگیری نمایند.
گرامی تصریح کرد: شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم و بنا به درخواست آنها موظف است از این خواسته به حق جوانان شهرستان دفاع نمایند تا شاهد استخدام‌های قانونی جوانان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی
Iran, Islamic Republic of
اگر ازجناح. باشد ازاو هم دفاع میکند سابقه. درشورا هم نشان میده بدون ضابطه نیرو گرفتی چرا ازخودت شروع نمیکنی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهرستان گچساران و باشت تمامی نیروها در کلیه ادارات ب. جذب می شوند و امتحان دادن .کردن مردم و جوانان و قشر فقیر شهرستان هستش و اینها نشات گرفته از .و بقیه زیر مجموعه های آن می باشد.
حیف سایت
Iran, Islamic Republic of
این خبر کاملا کذب و دروغ است.چرا توهین میکنی ...مردم باشت دارای فرهنگ و عدالت خواهی بالایی هستند ..عرضه خبر زدن نداری هر چیز مزخرفی رو ننویس
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی خوانندگان و بینندگان این خبر به اطلاع اول کسی که این خبررو منتشر کرده و بعد بقیه برسانم که این خبر دروغ است و اصلا ما نمیتوانیم نیرو استخدام کنیم بدون ردیف و مجوز از سازمان جنگلها و وزرات جهاد کشاورزی و هیچ نیروی در کار نیست .
در ضمن این خبر هیچ گونه مدرک دال بر استخدام ندارد چون استخدامی وجود ندارد در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت.
خواهشمندیم چنین خبرهای که باعث بدبینی جوانان و مردم استانمان میشوند در سایت ها پخش نکنین مشکلات مردم را دوچندان کنید.
اکبر آقاپور روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدابرکسانی که بااحساس وعابروی مردم بازی میکنن.چراآدم بدون تحقیق خبری بزنه که موجب نگرانی همشهریان بشه.ممنون ازجناب مهندس آقاپوربابت تنویرافکارعمومی وختم دادن به این شایعه.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1