کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه کبگیان:

گرانی هست، نظارت نیست، هر کسی هر جوری دلش می‌خواهد قیمت گذاری می‌کند / آدرس می‌دهم

27 مهر 1397 ساعت 17:39

وحدانی فر درباره موضع گیری برخی مسئولان در رابطه با صحبتهای هفته اخیر درباره نوع گرانی در استان گفت:گرانی هست همه می‌دانیم ولی بر این گرانی نظارت نیست افسار گسیخته هست و هر کسی هر جوری دلش می‌خواهد قیمت گذاری می‌کند.



قیمت‌گذاری اجناس در کهگیلویه و بویراحمد دل بخواهیست/نیاز باشد آدرس می‌دهم
امام جمعه کبگیان گفت: قیمت‌گذاری اجناس در کهگیلویه و بویراحمد دل بخواهیست.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه پیرامون سبک زندگی اسلامی با اشاره به حقوق همسایه بر گردن همدیگر گفت: توصیه اسلام در عمل بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر و مصادیق رعایت حقوق شهروندی نظیر رعایت حقوق همسایه است.
وحدانی‌فر تصریح کرد: پرستش خدا، اکرام ایتام، مساکن ذی القربی در قرآن آمده است تا جایی که در سفارش پیغمبر آمده که خدا در رابطه با حق همسایه آنقدر سفارش کرده که گویی انسان خیال می‌کند حق ارث بر گردن هم دارند و باید مراقب بود.
امام جمعه کبگیان گفت: تصویرسازی غلط از اوضاع اقتصادی کشور مهمترین مسئله راهبردی امروز دشمن در بزرگنمایی مشکلات درونی کشور است.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله گرانی و سختی معیشت مردم در کشور افزود: اگر راهبردهایی که رهبری عزیز در۱۲ سال اخیر نسبت به مسئله اقتصاد خاصه اقتصاد مقاومتی بیان کردند در چارچوب وظیفه قانونی دولت عمل بشود مشکلات حل خواهد شد.
وحدانی‌فر گفت: چرا در شرایطی که دشمن وزارت خزانه داری خود را تبدیل به وزارت تحریم و وزارت جنگ کرده کشور ما سه ماه است در شرایط کنونی وزیر اقتصاد ندارد پس در شرایطی که همه تلاش دشمن بر تخریب اقتصاد است مجلس باید زودتر از موعد قانونی خود ورود کند.
امام جمعه کبگیان با تبریک روز صادرات گفت: این نگاه غلطی که همه مشکلات ما به دست امریکا یا اروپا حل می‌شود باید از ذهن مسئولان پاک شود زیرا ما در همسایگی خود با ۱۵ کشور قریب به ۸۰۰ میلیون نفر هم مرز هستیم که نیاز به صادرات انواع محصولات ما دارند و در این رابطه با دارا بودن یک دیپلماسی قوی در صادرات تمام مشکلات اقتصادی ما حل می‌شوند.
وی افزود: کنترل و شناسائی بازارهای هدف باعث رونق صادرات و پویایی بازار کار درونی می‌شود و بازار واردات ۳۰۰ میلیون دلاری فعلی جای خود را به صادرات ۳۰میلیون دلاری خواهد داد و مشکلات اقتصادی مملکت صرفا در اروپا و امریکا حل نخواهد شد و نباید دنبال راههای دور رفت زیرا دشمن بدعهد و قسم خورده ما در حال تشدید تحریم است.
وحدانی‌فر با اشاره به ربوده شدن سربازهای مرزبانی در مرز میرجاوه گفت: ربودن تعدادی سرباز نگهبان مرز نشان از خباثت دشمن دارد که این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود اما وزارت اطلاعات، امور خارجه، نیروهای نظامی وانتظامی سپاه باید با ورود خود خانواده های این عزیزان را از نگرانی در بیاورند.
وی خطاب به دولت پاکستان افزود: شما باید پاسخگو باشید که چطور به خودتان اجازه می‌دهید اشرار در مرزهای شما تردد کنند که این نشان از عدم دیپلماسی فعال است.
این خطیب جمعه در رابطه بامشکلات بخش کبگیان گفت: گاهی مشکلات بخش اگر از تریبونها گفته نمی‌شود به معنای این نیست که مشکل وجود ندارد و مسئولان متوجه نیستند؛ بلکه بدین معناست که علی رغم تذکرات جدی مسئولان به بهانه اعتبار اهتمام جدی برای حل کردن ندارند.
وی تصریح کرد: مشکلات ریز و درشت توسط دهیاران و شوراها به همه مسئولان ذیربط ارسال شده است اما کی حل شود خدا می داند؟.
وحدانی فر افزود: بنده به آقای استاندار عرض کردم اگر در بخش کبگیان ۱۲ میلیارد تومان هزینه کنید همه مشکلات عمومی حل خواهد شد و آیا واقعا برای اینکه یک بخش پایلوت قرار بگیرد ۱۲ میلیارد پول زیادیست؟
 وحدانی فر درباره موضع گیری برخی مسئولان در رابطه با صحبتهای هفته اخیر درباره نوع گرانی در استان گفت:گرانی هست همه می‌دانیم ولی بر این گرانی نظارت نیست افسار گسیخته هست و هر کسی هر جوری دلش می‌خواهد قیمت گذاری می‌کند.
وی افزود: بنده مستند عرض کردم و عرایضم همان عرایض هفته گذشته است بله در نوع گرانی در استان ما تفاوت وجود دارد چرا در بازار شهر شیراز یا خوزستان در بغل دست ما لوازم التحریر به قیمت مناسب با بالاترین کیفیت موجود است اما اول مهر دریاسوج باید لوازم التحریر را با قیمت چند برابر شیراز خرید.
وی گفت: اگر مسئولین بلد نیستند آدرس بدهم که این نشان از ضعف در نظارت در استان دارد و چرا مسائل معیشت مردم را سیاسی می کنید؟تا کی می‌خواهید مشکلات مردم را مشکلات سیاسی جلوه بدهید و به همه کسانیکه سیاه نمائی می کنند توصیه می‌کنم نه خدمات نظام و دولت را و نه عدم مدیریت و کمکاری را از قلم نیندازید که این راهکار نادرستی است.


کد مطلب: 403847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403847/گرانی-هست-نظارت-نیست-کسی-جوری-دلش-می-خواهد-قیمت-گذاری-می-کند-آدرس-می-دهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1