کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه گچساران

معطل غرب و اروپا نباید بشویم

27 مهر 1397 ساعت 14:07

امام جمعه گچساران گفت: همان هايي که امروز به دنبال فتنه هستند افرادی معاویه صفت هستند كه تاريخ سخنان و اظهارات آنها را در گذشته فراموش نخواهد كرد.


حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اولا خود و سپس شما مومنین را به تقوای الهی دعوت می نمایم.

 وی ادامه داد: انسان همیشه و در همه حال باید شکرگزار خدای متعال باشد و مراقب باشد کفر نعمت نکند.

 امام جمعه گچساران افزود: انسان همواره باید بداند یک بنده است به این معنا که بداند خالق او از او چه می خواهد و این همان توحید است.

 خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه  بنده خدا باید بداند هر شخصی در کار خودش مراقب باشد و عدالت داشته باشد افزود: انسان باید شناخت داشته باشد و راه را بلد باشد و کسب علم و معرفت کند تا همچون عمار باشد.

 وی ادامه داد: بنده خدا باید محبت و دوستی به ذات خلق داشته باشد و هرکس این چهار مورد را بتواند حفظ کند همواره شکر گذار است و فراموش نمی کند که بنده خداست.

 حجازی در ادامه با اشاره به حماسه باشکوه اربعین حسینی اذعان کرد: امروز در دنیا و برخی در درون به دنبال ایجاد فتنه بین ایران و عراق هستند و می گویند چه ضرورتی دارد ما به عراق برویم و در آنجا نیز به مردم عراق می گویند، ایران در حال تصاحب کشور عراق است و اینها به دنبال ایجاد فتنه هستند.

 وی با بیان اینکه در این میان ما باید مراقب باشیم تا بتوانیم از این فتنه عبور کنیم، ابراز کرد: مراقب باشیم فتنه ها نتواند مانع از تجمع میلیونی ما شود.

 امام جمعه گچساران عنوان کرد: همان هایی که امروز به دنبال فتنه هستند افرادی معاویه صفت هستند که تاریخ سخنان و اظهارات آنها را در گذشته فراموش نخواهد کرد.

 حجازی  با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با سران قوا و دستورات ایشان گفت: رهبری فرمودند در مواجهه با این تحریم ها گره گشایی پایدار باشد و این همان اجرای اقتصاد مقاومتی است تا شاهد برطرف کردن پایدار مشکلات معیشتی مردم باشیم.

 وی در ادامه به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و مقایسه آن با قبل از سال 57 اشاره و اظهار کرد: امروز بیش از 4 میلیون دانشجو در کشور داریم و این به برکت انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه گچساران  خاطرنشان کرد: معطل غرب و اروپا نباید بشویم که خیری جز کوچک شدن ندارد.

 وی با اشاره به اربعین حسینی و سیل خروشان مردم و دیگر کشورها برای حضور در این تجمع، ابراز کرد: مشاهده می کنیم مردم ایران نیز در شهرها و روستاها آماده استقبال از زوار هستند.

 خطیب جمعه گچساران افزود: جا دارد از تک تک آنهایی که مهمانان امام حسین (ع) را پذیرایی می کنند تقدیر و تشکر نماییم و بدانید که شما مورد نظر امام حسین (ع) هستید و این مقام بزرگی است که نصیب شما شده است.

 حجازی  با اشاره به  اوضاع رشوه دادن و رشوه گیری حکام آل سعود به آمریکا گفت: مشاهده کردیم که چگونه این خبرنگار را از بین بردند و امروز آل سعود در حال رشوه دادن است و این نشان از تفکر وهابیت است که مشاهده می کنیم حکام آل سعود هر روز در حال شنیدن توهین هستند.


کد مطلب: 403843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403843/معطل-غرب-اروپا-نباید-بشویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1