تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۸۴۲
امام جمعه دهدشت

دشمن تلاش دارد ملت را از مسؤولان نظام جدا کند

۰
دشمن تلاش دارد ملت را از مسؤولان نظام جدا کند
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به قتل خبرنگار سعودی،اظهار داشت: سر به نیست کردن خبرنگار سعودی ساکن آمریکا که در کنسولگری عربستان در ترکیه به شکل فجیع به قتل رسیده است جنجال زیادی در جهان بوجود آورد.
 
حسینی تصریح کرد:خون انسان‌ها محترم و مقدس است و قتل بدون دلیل یک انسان مورد مذمت قرار گرفته است.
 
امام جمعه دهدشت گفت: از مجامع جهانی سوال داریم آیا مردم مظلوم یمن انسان نیستند که جلوی دیدگان همه رسانه‌های جهان هزاران انسان بی‌گناه سلاخی می‌شود اما هیچ حرفی زده نمی‌شود؟
 
وی،ادامه داد:انسان‌های مسلمان بیگناه به دست آل سعود گردن زده می‌شود اما واکنشی نشان نمی‌دهند.
 
حسینی اظهار داشت:آمریکا در قتل خاشقجی تلاش می‌کند دامن آل سعود را از این قتل پاک نگه دارد و این چیز عجیبی نیست چون استکبار مرکز جنایات است.
 
امام جمعه دهدشت با اشاره به فشار اقتصادی وارد بر مردم،گفت: هر ملتی در مقابل سختی‌ها و مصیبت‌ها مقاومت کند حتما سربلند و پیروز خواهد شد.
 
حسینی ادامه داد:هر کشوری در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده حتما در دوره‌ای سختی‌های زیادی تحمل کرده اگر تحمل نمی‌کردند قطعا به اینجا نمی رسیدند.
 
خطیب نماز جمعه دهدشت،بیان داشت:قبل از انقلاب و بعد از انقلاب مردم رنج‌ها بر دوش گرفتند و پیروز شدند و جنگ هشت ساله را هم تحمل کردند در مقابل همه توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند،دشمن نمی‌تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به زبان نیاورد.
 
حسینی گفت: به اعتراف رئیس جمهور آمریکا، ایران اگر بخواهد در عرض ۱۲ دقیقه خاورمیانه را به تصرف درمی‌آورد.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:ممکن است عده‌ای بگویند ترامپ این حرف را زده که بیشتر آل‌سعود را بدوشد اما یک واقعیت است و کارشناسان زبده غرب هم معتقد به این حرف هستند.
 
حسینی گفت:آمریکا 40 سال با تمام قدرت استکبار به میدان آمد که این انقلاب را زمینگیر کند اما روز به روز بر نفوذ ما افزوده می‌شود.
 
وی،با بیان اینکه در جنگ اقتصادی دشمن، حضور و احساس مسئولیت لازم است و قطعا در این عرصه باز هم نظام ایران پیروز خواهد شد،ادامه داد: تلاش دشمن این است که مردم از نظام و از مسئولین جدا شوند بنابراین بر طبل نا امیدی می‌کوبد.
 
حسینی تأکید کرد: در مقابل جنگ اقتصادی دشمن و هجمه‌های روانی امروز باید حفاظت و حراست کنیم،در جلسات و محافل که می‌رویم نقاط قوت را بگوییم، خدمات نظام به مردم ارائه شود و با تحلیل درست با موضع گیری به موقع با جنگ نرم مقابله کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1