تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۰۳۸۴۱
امام جمعه موقت شهر یاسوج:

اقدامات محتکرین مثل بستن آب روی امام حسین و یارانش است

۰
اقدامات محتکرین مثل بستن آب روی امام حسین و یارانش است
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج و در خطبه دوم با بیان این که الگوی واقعی سعادت بخش متابعت از رسول‌الله است، اظهار کرد: برخی سوالاتی را مطرح می‌کنند که اگر ما کربلا بودیم چه‌ها می‌کردیم که باید گفت الان هم صحنه کربلا برپاست و کسی انتظار یاری دارد که امام حسین منتظر اوست و عده‌ای از رجعت‌کنندگان با حضرت ولی عصر شهدای کربلاست.
وی در ادامه گفت: دشمنی دشمنان با ما به خاطر فردی خاص نیست بلکه دشمنی استکبار با ما دشمنی اعتقادی است و با دین و فرهنگ دینی ما دشمنی دارند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: الان می‌بینیم که جمعیت زیادی از مسلمانان از شیعه و سنی به شهادت می‌رسند اما می‌بینیم که برای یک نفر مثل خاشقچی این قدر سر و صدا راه می‌اندازند آیا مسلمانانی که در بلاد اسلامی هر روزه به شهادت می‌رسند و یا در بدترین شرایط قرار دارند آیا این‌ها مسلمان نیستند.
موسوی‌اعظم در ادامه با بیان فرمایشی از امام علی خطاب به مالک تصریح کرد: امروز می‌بینیم که دلال‌های نفتی یک کشور مسلمان در اختیار دشمنان مسلمانان قرار می‌گیرد و تمام روش‌های اموی را اجرا می‌کنند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان این که روز به روز حقانیت شیعه معلوم و روشن می‌شود خاطرنشان کرد: وقتی ۲۰ میلیون نفر پیر و جوان و زن و مرد در همایش اربعین حضور پیدا می‌کنند نشان دهنده عظمت و حقانیت است وقتی که جوانی مادر خود را از نجف تا کربلا به دوش می‌کشد این سرمایه‌ای بزرگ برای اسلام است.
وی در بخش دیگر با بیان این که برخی‌ها به دنبال تخطیه این همایش هستند اظهار کرد: انسان‌های معتقد چنین کاری را که برای عاشورا و تاسوعا می‌کنند برای اربعین هم انجام می‌دهند و در سخت‌ترین شرایط مادی و اقتصادی هم به عشق اباعبدالله از همه چیز خود هزینه می‌کنند.
امام جمعه وقت یاسوج امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که چه موقع باید جلوی احتکار و گرانی گرفته شود اظهار کرد: اگر روزی آب را بر روی امام حسین بستند امروز عده‌ای دارو و غذای مردم را احتکار می‌کنند و اسم این افراد مسلمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1