تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۸۳۷
در نشست خبری رئیس اداره ورزش کهگیلویه با خبرنگاران مطرح شد

آغاز ساخت 6 چمن مصنوعی «حاشیه ساز» کهگیلویه / فعال شدن 7 مدرسه فوتبال در دهدشت

۰
آغاز ساخت 6 چمن مصنوعی «حاشیه ساز» کهگیلویه / فعال شدن 7 مدرسه فوتبال در دهدشت
کبنا ؛رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به ویژه برنامه‌های این اداره در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و به تشریح عملکرد یک ساله اداره، حول سه محور ورزش، جوانان و عمرانی نیز پرداخت.
رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برگزاری 30 کلاس مربی گری و کارگاه آموزشی،25 مورد اعزام تیم‌های شهرستانی در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری،63 اعزام به مسابقات استانی، برگزاری 95 مسابقه شهرستانی،30 مورد همایش پیاده روی به مناسبت‌های مختلف در شهرستان و بخش‌های تابعه،28 مورد صعود کوهنوردان به قلعه‌های مختلف استان وکشور از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان در حوزه ورزش در طی یک سال گذشته است.
رضا نکویی زاده عنوان کرد: سال گذشته یک مدرسه فوتبال داشتیم ولی امسال 7 مدرسه فوتبال داریم که بالغ بر 400 نفر در طی 7 ماه در آن آموزش دیده‌اند و تعداد بیمه شدگان و ورزش کاران سازمان یافته را 3 هزار نفر عنوان کرد.

اقدامات در حوزه جوانان 
نکویی زاده با اشاره به حوزه جوانان اظهار کرد:8 جلسه ستاد ساماندهی جوانان،10 کارگاه آموزشی حین ازدواج و قبل ازدواج، مواد مخدر عفاف و حجاب برگزار شد.
وی ادامه داد: 386 زوج جوان جهت دریافت کارت جهیزیه از مبلغ 10 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شد، جهیزیه 847 زوج با اقساط 30 ماهه با نرخ 15 درصد توسط موسسه قرب مهر ایثار نیز پرداخت شد.

اقدامات بخش عمرانی
رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه گفت: بیش از 300 میلیون تومان اعتبار جهت بهسازی و تعمیر اماکن ورزشی از جمله مجموعه ورزشی آزادی دهدشت، مجموعه شهید دولتخواه، استخر دهدشت، محوطه شهید باهنر، مجموعه شماره 4 دهدشت و مجموعه ورزشی شهر دیشموک هزینه شد.
نکویی زاده افزود: بیش از 400 میلیون تومان اعتبار جهت اجرای کف پوش سالن‌ها از جمله سالن شهید باهنردهدشت، سالن آزادی سوق و سالن بانوان در دهدشت هزینه شد.
وی گفت: تکمیل چمن مصنوعی قلعه رئیسی با اعتبار 400 میلیون تومان ارزش افزوده، تکمیل سالن ورزشی درغک با اعتبار 200 میلیون تومان، تکمیل سالن ورزشی دیشموک با اعتبار 900 میلیون تومان از محل اسناد خزانه، تکمیل سالن ورزشی روستای چنگلوا با اعتبار 900 میلیون تومان ارزش افزوده، احداث خانه جوان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان، بهره برداری از سالن 1200 نفری دهدشت با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های عمرانی ورزشی در دست اجرا برشمرد.

تکلیف 6 چمن مصنوعی حاشیه ساز کهگیلویه مشخص شد
 رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به 6 چمن مصنوعی شهرستان گفت: اعتبار این چمن‌ها  از وزارت نفت است  که به همت نماینده شهرستان، پیگیری‌های فرماندار کهگیلویه ومدیر کل ورزش و جوانان با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان در روستاهای چنگلوا، قلعه دختر، سرماهور، درغک ودشت آزادی شروع به کار کردند.
به گزارش کبنا از دهدشت، شنبه 3 شهریور 97 در جلسه شورای برنامه ریزی کهگیلویه، هاشمی پور با انتقاد از مدیرکل اداره ورزش و جوانان بیان کرد: چه دلیلی دارد با تأمین اعتبار 8 میلیاردی ماه‌ها از ابلاغ 8 چمن مصنوعی کهگیلویه می‌گذرد اما مراحل  اجرا و احداث آن انجام نمی‌شود، این خیانت نیست؟
وی افزود: آقای فرماندار بروید و پاشنه در و دیوار اداره کل ورزش را بکنید که 8 میلیارد پول دارد برگشت می‌خورد!
که تا مدت‌ها این نقد خوراک رسانه‌ها شده بود و حواشی زیادی به دنبال داشت.
ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی
نکویی زاده ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، غبار روبی از گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با خبرنگاران، برگزاری مسابقات مختلف در شهرستان، برگزاری همایش پیاده روی در تمام شهرستان و بخش‌های تابعه از هفته آینده، صعود گروه کوهنوردی به قله‌های مختلف از جمله صعود به کوه پات در روز 2 شنبه ساعت 14:30 را از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی عنوان کرد.
وی در پایان از رایگان بودن کلیه امکان ورزشی در یک روز از هفته تربیت بدنی خبر داد و صعود تیم هندبال فرازبام خائز دهدشت به لیگ برتر کشور را مهم‌ترین رویداد ورزشی کهگیلویه عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1