تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۳۸۲۱
در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشریح برنامه‌های هفته سلامت بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
تشریح برنامه‌های هفته سلامت بانوان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مسؤول امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های مختلف و برپایی کارگاه‌های آموزشی در هفته سلامت بانوان خبر داد.
فاطمه بازرگانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص هفته سلامت بانوان و برنامه‌های این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این هفته در روزهای پایانی مهرماه و به منظور فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای کمک به سلامت بانوان با همکاری معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی برگزار می‌شود.
بازرگانی‌پور با بیان اینکه این هفته در هر سال همراه با شعاری ویژه است افزود: شعار امسال هفته سلامت زنان «حرکت برای سلامت زنان است».
وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: روز شمار این هفته در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با آسیب‌های شبکه اجتماعی، سرطان‌های مختص به زنان و مقابله با عفونت‌های آمیزشی است.
این مسؤول با بیان اینکه مکاتباتی با ادارات و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی داشته‌ایم افزود: در هفته جاری به صورت نمادین و در طول سال به صورت مستمر چنین کارگاه‌هایی برای فرهنگ‌سازی و آموزش بانوان برگزار می‌شود.
وی به برنامه‌های مختلف این هفته هم گریزی زد و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی و جشنواره غذای سالم، کارگاه‌های مربوط به سرطان‌ها و دفاع از حقوق سلامت زنان و آشنایی با غذاهای سالم کم نمک و کم چربی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
بازرگانی‌پور ادامه داد: روز شمار این هفته که از 24 مهر آغاز شده  فعالیت زنان در هر زمان و مکان- قلیان پدیده تلخ و خطرناک، زنان مدیران تغذیه خانوار از مزرعه تا سفره- استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های آنان-سرطان زنان قابل پیشگیری و درمان-تامین حقوق سلامت زنان و پیشگیری از رفتارهای پر خطر و عفونت‌های آمیزشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از خانم دکتر بازرگان ایشان واقعا فعال و پیگیر مسائل بانوان هستند و واحد امور بانوان با حضور ایشان به یک واحد فعال و بانشاط تبدیل شده و از طرف کلیه همکاران تشکر مینمایم
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1