تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۳۸۱۴
در نشست مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران مطرح شد

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج ناقص افتتاح شد / دستگاه قضا به کمک اداره‌کل ورزش آمد نه «علوی» را دادگاهی کرد

۲
۰
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج ناقص افتتاح شد / دستگاه قضا به کمک اداره‌کل ورزش آمد نه «علوی» را دادگاهی کرد
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از اعتبارات فصل پنجم به ورزش استان کمک شود.
به گزارش کبنا، سید محمدتقی علوی در نشست با خبرنگاران که عصر روز چهارشنبه 25 مهرماه برگزار شد، گریزی به اعتبارات فصل 5 زد و اظهار کرد: از محل اعتبارات فصل 5 به استان‌های مختلف و به حوزه ورزش از 800 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان تزریق شده که به استان ما از این محل تاکنون به غیر از یک مبلغ 5 میلیون تومان در سال 95 مبلغی داده نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه دلیل ندادن اعتبار از این محل را نمی‌دانیم افزود: از همین جا سهم‌خواهی می‌کنم چرا که تقریبا همه استان‌ها از این محل تاکنون دریافت کرده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که برای پرورش قهرمانان ملی تا چه اندازه در استان تلاش کرده‌اید اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی قطر در سال 2006 تنها یک بازیکن از استان داشتیم که این تعداد در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به 7 ورزشکار رسید که برای اولین بار ورزشکار خانم از استان در مسابقات شرکت کرد و دو مدال هم از مسابقات گرفتیم.
علوی در خصوص تلاش برای اعتلای فوتبال استان و حضور نماینده‌ای از شهر یاسوج در مسابقات کشوری هم گفت: من زور خودم را زده‌ام و با چندین نفر هم به عنوان حامی مالی صحبت کردم که نتیجه‌ای نگرفتم و در یک قلم یکی از آن‌ها قول کمک 5 میلیون تومانی داد!.
وی در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری هم به نشست‌ها و پی‌گیری‌های خود اشاره کرد و گفت: اول این که باید تشکر کنم از رئیس‌کل دادگستری و دادستان استان که به کمک ما آمدند و در شورای حفظ حقوق بیت‌المال این موضوع را مطرح کردند تا دیگران حساب ببرند و مشکلات ورزشگاه زودتر برطرف شود.
این مسوول گفت: سایت‌هایی نوشتند که علوی دادگاهی شد اما این گونه نبود و مسؤولان قضایی تنها از ما توضیح خواستند و خبرنگاران به جای این که بنویسند علوی دادگاهی شد می‌توانستند بنویسند که دستگاه قضایی به کمک ادار‌ه‌کل ورزش آمد تا ورزشگاه زودتر تکمیل شود.
وی افزود: حدود 25 روز است که پیمانکار در داخل ورزشگاه کار خود را شروع کرده و سونا و جکوزی در حال ساخت است و سقف‌هایی که بر اثر زلزله خراب شده بودند تعمیر شده است.
علوی به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنیم و در روز جمعه هم همایش راهپیمایی را با حضور شبکه سوم خواهیم داشت که 110 جایزه به اضافه جایزه ویژه خودروی پراید اهدا می‌شود.
وی افزود: در هفته تربیت بدنی در سطح استان 4 پروژه کلنگ‌زنی و 4 پروژه افتتاحی خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سال 94 در حالی برخی از قسمت های ورزشگاه 15 هزار نفری تکمیل نبود اما این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان در سال 94 افتتاح شد در حالی هنوز پیمانکار پروژه را تحویل نداده بود.
وی با تاکید بر اینکه باید در سال 94 اجازه افتتاح این پروژه را به صورت ناقص نمی دادند، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده 20 روز پیش پیمانکار مشغول تکمیل پروژه شده که امیدوارم بزودی نهایی شود.
علوی با تبریک هفته ورزش افزود: برنامه های مختلفی برای این هفته از جمله افتتاح چند پروژه ورزشی، غبارروبی قبور شهدا، پیاده روی، دیدار با پیشکسوتان، برگزاری المپیاد درون مدرسه ای با همکاری آموزش و پرورش و برپایی ایستگاه های سلامت و تندرستی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به اختصاص اعتبار از محل فصل 5( کمک به سازمان های مردم نهاد و هئیت های ورزشی) نسبت به این اداره کم لطفی کرده است، ادامه داد: از محل این اعتبارات ردیفی نداشتیم و با پیگیری توانستیم سال گذشته این ردیف را ایجاد کنیم و از این محل 5 میلیون اعتبار دریافت کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا سی میلیون تومان ریخته شده به حساب هیات .ا در صورتی که این هیات تعطیل بوده و چند ساله رییس نداره بعدش چگونه از حساب این هیات. و آقای علوی مردم. نیستن که چرا اینقد بی سر و سامان شده. چرا جواب نمی دید که امثال این سی میلیون تومن ها چه شدن و چه میشن. چرا شما از کسی که این کارها رو میکنه حمایت قاطع میکنین.
چرام
Iran, Islamic Republic of
چرا ضعف مدیریتی در اداره ورزش جوانان همیشه در چرام بیداد میکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1