تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۳۸۱۳
27 تا 30 آبان:

جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود

۰
جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری سی مین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ٢٧ تا ٣٠ آبان در یاسوج برگزار خبر داد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی پور که به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر استانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره تئاتر استانی فرصت و ظرفیت خوبی برای هنرمندان نمایش استان است و خوشبختانه استان در حوزه نمایش هم دارای استعدا های خوبی است و هم در سطح کشور توانسته است خود را مطرح کند.
 وی به روند برگزاری جشنواره استانی اشاره کرد و بیان داشت: در جشنواره تئاتر استانی امسال ١٦ اثر از شهرستان‌های استان در مرحل اول بازبینی می‌شوند که در ابتدای این کارها به اجرا می‌روند و هر کار ٧ اجرا در شهرستان‌ها خواهند داشت که فرصت مناسبی است تا مردم از تماشای آثار بهره ببرند.
 دهبانی پور ادامه داد: آثار بعد از این مرحله طی چند روز در سه شهرستان بزرگ استان بازبینی می‌شوند و آثار برگزیده جهت داوری نهایی معرفی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: از تاریخ ٢٧ تا ٣٠ آبان آثار را با حضور داوران برجسته کشوری داوری خواهند شد و اختتامیه جشنواره نیز در ٣٠ آبان برگزار و برگزیدگان جهت حضور در جشنواره فجر معرفی خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1