تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۸۱۲
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

علوی: از رسالتم خارج نمی‌شود / اگر بدانم با رفتنم «سکه» گیر دیگران می‌آید، می‌روم

۲
۰
علوی: از رسالتم خارج نمی‌شود / اگر بدانم با رفتنم «سکه» گیر دیگران می‌آید، می‌روم
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا برای اینکه خواسته برخی از افراد برآورده نشده است، بیایم فضای ورزشی کشور را نسبت به کهگیلویه و بویراحمد بد کنم؟
سید محمدتقی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ورزش و جوانان هیچ نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی نداشت فقط در بازی‌های آسیایی 2006 قطر یک نماینده داشت و تا سال 2018 که توانستیم 7 نفر اعزام داشته باشیم که ورزش و جوانان رشد چشمگیری را در بازی‌های آسیایی رقم زد.
علوی در ادامه افزود: این استان در فهرست وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان استان زنگ تفریح نبود، رتبه و جایگاه ورزش استان در بازی‌های آسیایی خود را پیداکرده است و این رتبه هم در المپیک 2020 هم اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد تنها بانو و بانوی تاریخ‌ساز کشور را در بازی‌های آسیایی اعزام کرد که اگر مربی همراه با ورزشکار اعزام می‌شد حتماً مدال می‌آورد که متأسفانه با پیگیری‌های ورزش و جوانان استان نیز اجازه اعزام مربی را ندادند. همچنین توانستیم دو مدال از بازی‌های آسیایی کسب کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نقدهایی که علیه اداره‌کل ورزش استان وجود دارد، بیان کرد: اگر بخواهم بگویم که هیچ ایرادی ندارم اشتباه است، ابتدا باید این نقدها را خودم قبول کنم و قاعدتاً پیش وجدان خودم هم ناراحت خواهم بود.
علوی گفت:آن چیزی که از بنده برمی‌آمد انجام دادم، همه ورزشکاران بچه‌های استان هستند و افتخارات ما هستند از مدال‌آوران بپرسید و ببینید که آیا بنده «علوی» از آن‌ها حمایت کرده‌ام یا خیر؟ برای اینکه مدال‌آوران انگیزه داشته باشند آن‌ها را درک می‌کنیم و اما باید فضای بهتر و مطلوب‌تری برای مدال‌آوران به وجود بیاید تا بتوانند در بازی‌های آسیایی برای استان افتخار بیافرینند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: بنده دنا، دهدشت، بهمئی، سردسیر و گرمسیر را اصلاً متوجه نمی‌شوم و برای من هیچ فرقی ندارد، بازهم تکرار می‌کنم که به‌راحتی نمی‌گذارم فردی وارد ورزش و جوانان شود. اگر برخی شایعات را پاسخ نمی‌دهم به خاطر این است که احساس نمی‌کنم اصلاً پاسخ آن فرد را دادن درست باشد، می‌دانید چرا؟ برای خودم نه! به خاطر حد و منزلت ورزشکاران، روسای هیئت‌های ورزش، حد و منزلت بانوان و افرادی که برای آرامش ورزش تلاش می‌کنند.
وی در ادامه گفت: پاسخ برخی از افراد را نمی‌دهم، چرا برای اینکه خواسته بعضی از آنان برآورده نشده است بیایم و فضای ورزشی کشور را نسبت به کهگیلویه و بویراحمد بد کنم؟ آن‌هایی که باید بنده را ارزیابی کنند ابتدا مردم و بعد مسئولین هستند، عملکردم نیز هست؛ جوهری که جامعه ورزش، خدمت گذاران به ورزش و برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد رقم زدند هیچ‌ قلمی، جوهری و پاک‌کنی نه می‌تواند آن را خط بزند و نه می‌تواند آن را پاک کند، همه‌ی این ورزشکاران و مدال‌آوران تاریخ‌ساز شدند.
وی در ادامه خطاب به رسانه‌ها گفت: نگران «علوی» نباشید «علوی» چه باشد و نباشد این توفیقات باید برای استان رقم بخورد، از جامعه ورزشی دفاع کنید نمی‌خواهد از «علوی» دفاع کنید «علوی» یک شخصی است که چند روزی آمد اینجا کار کند دیر یا زود می‌رود، برود چه تفاوتی به حال شما می‌کند؟ دلار ارزان می‌شود؟ سکه به شما می‌دهند! اگر سکه ارزان می‌شود باور کنید همین‌الان می‌روم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیویه و بویراحمد گفت: بنده آمده‌ام که به بدنه ورزش و حوزه جوانان کمک کنم و وظیفه خودم می‌دانم و از رسالتم نیز خارج نمی‌شوم، اجازه ندهیم به افرادی که می‌خواهند آرامش را برهم بزنند و فضا را برای ورزشکاران ما خراب کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدر
Iran, Islamic Republic of
خدمتگزار خودرا رسانه ای نمی کند وخدمت خود را درعمل نشان می دهد. جوانان استان گرفتار مشکلات چندماهه اداره ورزش وجوانان هستند که فاصله زیادی با واقعیت ورزش کشوردارد.
دنا آتی
Iran, Islamic Republic of
علوی یک مدیر مظلوم و بی ادعا و مر دمی است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1