تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۰۳۷۹۷
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

اسکان رایگان دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا

۰
اسکان رایگان دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در کربلا
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفاه حال دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه برای حضور در مراسم اربعین تسهیلاتی از جمله وام و مرخصی تشویقی در نظر گرفته شد.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق، مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه استانی اربعین دانشجویی با حضور روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه یاسوج، از فراهم شدن برخی تسهیلات با همکاری مدیران دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: با موافقت مدیران دانشگاه‌ها، غیبت آموزشی دانشجویان شرکت‌کننده در مراسم اربعین که در بازه زمانی مراسم اربعین خروج داشته باشند، موجه تلقی می‌شود.
مهدوی مطلق با اشاره روند ثبت‌نام و مجوز خروج دانشجویان مشمول خاطرنشان کرد: روند ثبت‌نام دانشجویان مشمول در دو سامانه epolice و saghah انجام می‌شود که جزئیات و نحوه ثبت نام در خبر آغاز ثبت نام کاروان دانشجویی استان اطلاع‌رسانی شده است.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: علاوه برهمکاری‌های لازم در بحث آموزش، وام کمک‌هزینه سفر اربعین نیز از طرف صندوق رفاه دانشجویان برای متقاضیان نیز در نظر گرفته‌شده است.
وی با اشاره به اعطای مبلغ ۱۵۰ هزارتومان وجه بلاعوض به دانشجویان برای ایاب و ذهاب  گفت: در صورت اعزام کاروانی دانشجویان، هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان از یاسوج تا مرز رایگان انجام می‌شود و یا به ازای هر نفر ۱۵۰ تومان وجه بلاعوض در اختیار دانشجویان از طرف دانشگاه قرار می‌گیرد.
مهدوی با اشاره به برخی مشکلات در روند ثبت‌نام دانشجویان گفت: تنها مانع در این خصوص لینک نبودن برخی مؤسسات و مراکز دانشگاهی به سامانه نظام وظیفه است که این مشکل نیز با اعلام آمادگی آموزش دانشگاه یاسوج برای همکاری در این خصوص الحمدالله رفع شده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکرازاقدام جهادی واحد آموزش دانشگاه یاسوج برای همکاری با سایر مراکز دانشگاهی برای حل این مشکل بیان کرد: دانشجویانی که دانشگاه آن‌ها به سامانه نظام وظیفه مرتبط نیست، با در دست داشتن گواهی اشتغال به تحصیل از مؤسسه مربوطه، می‌توانند به واحد آموزش دانشگاه یاسوج مراجعه و اقدامات لازم برای خروج را انجام دهند.
مهدوی در پاسخ به اینکه ثبت‌نام دانشجویان در سامانه قرارگاه دانشجویی چه مزایایی دارد، گفت: بر اساس قانون افرادی که مشمول هستند و خدمت سربازی را انجام نداده اند، خروج آن‌ها مشروط هست و باید علاوه بر ضمانت‌های کتبی، مبلغی بالغ بر ۳ میلیون تومان را به عنوان وثیقه در بانک بگذارند که بر اساس توافقی که در سطح کشور با ناجا انجام شده دانشجویان با ثبت‌نام در سامانه دانشجویی از پرداخت وثیقه معاف می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: در جلسه قرارگاه اربعین دانشجویی، علاوه بر دانشجویان، جهت رفاه حال کارمندان و اساتید دانشگاه برای حضور در مراسم اربعین نیز تسهیلاتی از جمله وام و مرخصی تشویقی در نظر گرفته و به تصویب رسید.
مهدوی در خاتمه اظهار داشت: مسیر کاروان دانشجویی از مرز چزابه خواهد بود، همچنین ایاب و ذهاب دانشجویان از مرز تا نجف و کربلا و بالعکس نیم‌بها است، ضمن اینکه با تلاش‌های صورت گرفته اسکان دانشجویان در نجف و کربلا رایگان پیش بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1