تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۳۷۹۲
یادداشت|

آینده نگری هاشمی پور و نگاه ویژه به نسل جوان

امیر محبی فر
۵
۰
آینده نگری هاشمی پور و نگاه ویژه به نسل جوان
کبنا ؛متن ارسالی

 جامعه امروز ما جامعه‌ای در حال گذر از سنت به مدرنیته می‌باشد که این خود زمینه ساز رنسانس فرهنگی، علمی و فناوری است.
برای گذر از این پیچ باید ضمن توجه به نیازهای نسل جوان مطابق با شرایط روز در جهت تامین و پاسخگویی به این مطالبات و نیازها و با در نظر گرفتن نوع فرهنگ حاکم بر جامعه معقولانه و با وسواس همراه با تدبیر قدم برداشت. با توجه به این که اکثریت جامعه امروز ما را نسل جوان تشکیل می‌دهد و نظام انتخاباتی مبتنی بر انتخاب آزاد و رای اکثریت می‌باشد می‌طلبد توجه به دغدغه‌های اساسی این قشر از جامعه به‌ویژه اشتغال و اقتصاد سرلوحه کار همه کسانی باشد که ردای خدمت در قامت نمایندگی مجلس را به تن دارند تا مرحله گذار بدون از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی طی شود.
چنین نگاهی در برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت سردار هاشمی پور به‌عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی باعث توجه و اهتمام ویژه ایشان به زیرساختهای عمرانی و صنعتی جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار برای نسل جوان که به‌عنوان قوه‌ی محرکه توسعه همه جانبه کشور محسوب می‌شوند گردید در واقع باید گفت عزم ایشان برای انجام کارهای عام المنفعه و توسعه متوازن همه مناطق حوزه انتخابیه ناشی آینده نگری و توجه ایشان به رفاه اقتصادی نسل جوان و آینده ساز کشور می‌باشد که انشاءالله با به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها و همزمان توجه به مقوله فرهنگ امید می‌رود که در آینده از وسعت محرومیت حوزه انتخابیه به نحو چشمگیری کاسته شود.
-------------------------------------
امیر محبی فر ۲۵/مهرماه/۹۷
----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط دنبال اینه که بدونه کدوم جوان اصلاح طلب بوده.
مهمان
United States
امیررر محبی جون خون اصلا عدل ب تنها چیزی ک فکر نمیکنه جوانننننان هستش
چوپان بیسواد کهگیلویه ای
United States
خدایی خودت میدونی چی نوشتی؟؟؟؟؟؟!!!!!! البته از عدل هاشمی و حامی و حامیان عدل هاشمی بیشتر از این هم .... ، خداییش. و محو شدن نیروهای سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه در توزیع قدرت استانی هستش و اگر زنده بودیم خواهید دید که چجوری تاوانش رو پس خواهد داد، عجله نکن دوست عزیز تا انتخابات دور بعدی مجلس زمان زیادی باقی نمونده ایشالا تو انتخابات دور بعدی .در کهگیلویه و . برنامه ریزش در مرکز استان قطع یقین بازوان قدرتمند ایشان در تقابل و ظفرش با غولی چون موحد خواهند بود، یه جوری.حاج عدل هاشمی که تا روزی هست و روزگاری دیگه پشت سرتو نگاه نکنی، تو با یه ساز و کار حساب شده و بسیار حرفه ای که هیچ نقشی توش نداشتی تونستی سناتوری چون موحد رو شکست بدی ولی . و احساس کردی.ی و کاریزمای شخصی ات به چنین جایگاهی رسیدی و به همه چیز پشت پا زدی؟؟؟؟؟؟؟ هرچه در توان داری در جمیع ابعاد رو کن تا بشینیم و ببینیم چه حساب و کتاب و چه ساز و کاری پشت پرده بود تا به کرسی مخملی بهارستان تکیه زدی، جمله آخر اینکه انتخابات دور بعدی مجلس در کهگیلویه بزرگ عیار تو و علامه های برنامه ریز و برنامه ساز دور و برت از کهگیلویه تا بویراحمد را برای همیشه تاریخ به تصویر خواهید کشید و به همگان اثبات خواهد شد که فلسفه ضرب المثل معروف " نمک خور نمکدان شکن " چه سان خواهد بود.........
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بزرگترین نقطه ضعف هاشمی عدم توجه به جوانان هست!!!!!!!!!! البته منهای اقا زاده ها که برایشان اشتغال ایجاد کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صبحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی. انتفاقا تنها نماینده ای که به فکر جوانان و جویای کار برای جوانان و ایجاد اشتغال و زیر ساخت های عمرانی است . جناب سردار هاشمی است. و دور بعد با اختلاف برنده انتخابات است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1