تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۸۸
در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حرف‌های کیانی در باره حوزه کاری «محمود باقری» / دلیل مغفول ماندن اقتصاد گردشگری چیست

۳
۱
حرف‌های کیانی در باره حوزه کاری «محمود باقری» / دلیل مغفول ماندن اقتصاد گردشگری چیست
کبنا ؛
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: قوانین دست و پا گیر پیش‌روی دستگاه‌های اجرایی با اهداف پنجره واحد در تعارض است.
به گزارش کبنا، پیش از ظهر امروز چهل و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اتاق یاسوج، استاندار، معاونین استاندار، نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فعالین اقتصادی بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار گردید.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در ابتدای این نشست با اشاره به چهاردهم اکتبر «روز جهانی استاندارد»، افزود: این روز مهم را به فعالین اقتصادی و تولید کنندگانی که با تلاش برای تولید محصولات با کیفیت خود به دنبال سربلندی استان و رونق فضای کسب و کار می‌باشند تبریک می گوییم.
جبار کیانی پور در ادامه ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در خصوص «پنجره واحد سرمایه گذاری»، اظهار کرد: آن چیزی که اکنون با اهداف پنجره واحددر تعارض است، «قوانینی دست و پا گیری است که در دستگاه‌های اجرایی شاهد آن هستیم.
وی ادامه داد: بخش خصوصی به طور مشخص در ارتباط با قوانین حمل و نقل در استان مشکل جدی دارد، چرا که معتقدیم با توجه به توپوگرافی متفاوت کهگیلویه و بویراحمد با بقیه استان‌ها، به دلیل کوهستانی بودن، باید قوانین حوزه حمل و نقل در استان ما نیز با بقیه استان‌ها متفاوت باشد و متناسب با شرایط خاص جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد باشند.
جبار کیانی پور بیان کرد: قوانین دست و پا گیر در حوزه منابع طبیعی نیز برای بخش خصوصی بسیار آزارهنده است. چرا که این بخش نیز درگیر بروکراسی پیچیده‌ای برای دریافت استعلامات مختلف است.
وی افزود: سختی‌های پیش روی بخش خصوصی برای دریافت استعلام‌های تکراری و زمان بر از دستگاه‌های مختلف، بدون شک با اهداف پنجره واحد در تعارض است.
رئیس اتاق یاسوج در ادامه به موضوع توسعه گردشگری استان اشاره کرد و افزود: اقتصاد گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود تمامی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های ملموس و غیرملموس این استان، مغفول مانده است.
کیانی پور تصریح کرد: ما و همه‌ی ارکان متولی حوزه گردشگری نتوانسته‌ایم از این ظرفیت در جهت ایجاد اشتغال و تولید ناخالص داخلی درخور این منابع و فرصت‌های های خدادادی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اکنون باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری به این موضوع وارد شوند و بررسی کنیم که اگر عقب ماندگی در امر گردشگری داشته‌ایم دلایلش چیست و با همفکری دولت و بخش خصوصی راهکارهای لازم را جهت توسعه این بخش فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر کیانی....اخ وبخت
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی به وضعیت شلخته و نامنظم. نگاه کنید.
باید گریست که روزگار ما در. است!
France
اقای کیانی گزارش خارجتو بده. به سر این مردم زدی هر روز. به اندازه همون خوردنیهای سر میزیتون این جلسات کارایی نداره د تا کنون فقط. برای عده ای خوبه . بابا جمش کنید مردم دیگه خسته شدن و گوششون از این گپل یه من یه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1