تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۰۳۷۸۰
در چهل و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان شد؛

بذل و بخشش زمین‌های کهگیلویه و بویراحمد به بهانه اجرای طرح / احمدی: تعارف ندارم، مردم باید بدانند چه بلایی سر استان آوردید

۴
۰
بذل و بخشش زمین‌های کهگیلویه و بویراحمد به بهانه اجرای طرح / احمدی: تعارف ندارم، مردم باید بدانند چه بلایی سر استان آوردید
کبنا ؛ در چهل و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با محوریت راهیابی اتاق بازرگانی یاسوج به فینال سی و دومین اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا اقیانوسیه و همچنین بررسی وضعیت گردشگری استان برگزار شد، ابتدا مشکلات مربوط به صدور مجوزهای کاری برای سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تاکید بر ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری، شکل گیری این پنجره را راهکاری برای کوتاه‌تر شدن زمان صدور مجوزها، پرهیز از تکرار استعلام گیری، ساده سازی جریان تبادل اطلاعات بین دولت و سرمایه گذاران و ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست.
علی محمد احمدی مطالعات طرح جامع گردشگری در استان را بی‌نتیجه عنوان کرد و گفت: برای واگذاری طرح‌های گردشگری باید مطالعات همه جانبه در مورد مزایا و تبعات طرح‌ها انجام گیرد.
وی ضمن حمایت همه جانبه دولت از طرح‌های تولیدی و گردشگری در استان از اجرای طرح‌های گردشگری در حاشیه جاده‌ها ابراز نگرانی و بر لزوم رعایت استانداردها برای اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در مورد مکان اجرای طرح‌های تولیدی گفت: اولویت مکانی تاسیس طرح‌های صنعتی و تولیدی، شهرک‌های صنعتی است و نیازی به استفاده از حاشیه جاده‌ها نیست.
احمدی همکاری بانک‌ها و موسسات مالی برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بانک‌ها و موسسات مالی در اعطای تسهیلات رونق تولید و همچنین تسهیلات روستایی جایگاه مطلوبی در کشور دارند.
وی با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی بالای ۱۰۰ طرح بلاتکلیف وجود دارد ادامه داد: پایش، غربالگری و برنامه ریزی برای تعیین تکلیف و اولویت بندی این واحدها توسط مسئولان شهرک‌های صنعتی ضروری است.
استاندار ضمن تاکید بر اهتمام دولت برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله فراهم کردن زمین و تغییر کاربری برای سرمایه گذاران فعال استان از مسئولان جهاد کشاورزی خواست برای شفاف سازی در مورد افرادی که به بهانه ایجاد طرح‌های تولیدی و گردشگری از منابع ملی سوء استفاده می‌کنند، تلاش بیشتری کنند.
علت تعطیلی پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در کهگیلویه و بویراحمد آشکار شد
احمدی ما برای چابک‌سازی، کاهش تصدی‌های دولت و انتقال تصدی‌ها به سمت بخش خصوصی اهتمام جدی داریم و تبصره 19 قانون بودجه سال 97 هم در ابعاد مختلف راه را برای انتقال تصدی‌های دولت به بخش خصوصی مهیا کرده است.
وی با بیان اینکه ما راهی جز استفاده از ظرفیت مردم نداریم، افزود: البته این موضوع صرفا برای روزهای سخت نیست و باید کار مردم را به صورت شفاف دست خودشان بدهیم تا بتوانیم اقتصاد‌مان را نجات دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان از بخش خصوصی حمایت کرده و به دنبال فراهم کردن بستر لازم برای حضور بخش خصوصی در تمام عرصه‌ها هستیم.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0286.jpg
احمدی عنوان کرد: جلسه پنجره واحد در روزها یا هفته‌های آینده با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرایی کردن تبصره 19 قانون بودجه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته عده‌ای اراضی منابع طبیعی را گرفتند اما هیچ طرحی اجرا نکردند که تمام این موارد باید احصاء شود و در این رابطه هیچ استثنایی هم قائل نشده و از مدیران استانداری و دستگاه قضایی و مدیران کل شروع کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حفظ بیت‌المال با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: تمام اطلاعات مربوط به این اراضی تا 15 یا 20 روز دیگر روی سایت قرار داده شود تا مردم بدانند چه بلایی بر سر بیت‌المال آمده است.
وی به اهمیت حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری اشاه داشت و بیان کرد: بعد از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج نیاز به یک دوره ترمیم داشتیم که این اتفاق رخ داد و هم‌اکنون فرودگاه ما از نظر امکانات، کیفیت باند و آنچه نیاز است که یک پرواز سالم صورت بگیرد هیچ مشکلی ندارد.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0252-1.jpg
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از سانحه هوایی شرکت هواپیمایی آتا را به استان آوردیم اما چون تمام کادرپروازی آن فرانسوی بودند به موضوع تحریم‌ها برخورد کردیم و وفقه ایجاد شد اما الان با چند شرکت هواپیمایی مجدانه پیگیر راه‌اندازی مجدد پروازها هستیم.
احمدی عنوان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده کریدور هوایی جدید را در کنار کریدور موجود معرفی کردیم و تغییر مسیر هوایی ما قعطی شده تا نیازی به عبور از بالای دنا نباشد.
  http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0284-1.jpg
تاج الدینی رئیس جهاد کشاورزی استان هم در پاسخ استاندار مبنی بر تعیین تکلیف اراضی ملی واگذار شده برای اجرای طرح‌های تولیدی و گردشگری مختلف گفت: طی دو سال گذشته ۲۲۰ پرونده طرح‌های تولیدی بر اساس میزان پیشرفت کاری برای دادن مهلت یا فسخ طرح تصمیم گیری شد که از این تعداد ۱۱۰ پرونده تاکنون فسخ شده است.
زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم بر تقویت فعالیت بخش خصوصی در کشور و حمایت مجلس از این بخش تاکید کرد و گفت: شرایط موجود پایدار نیست و از این مقطع عبور خواهیم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس بیان کرد: تحریم‌های امروز به مانند گذشته نیست که آمریکا اجتماع جهانی علیه ما ایجاد کند که همه راه‌ها بسته باشد شرایط تغییر کرده است.
وی بیان کرد: کشور ساز و کار تازه‌ای برای عبور از این شرایط دارد که دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط عبور کنیم.
وی بیان کرد: تمرکز مجلس، دولت و در راس مقام معظم رهبری بر ظرفیت بخش خصوصی است تا برای رسیدن به شرایط مطلوب از بخش خصوصی استفاده شود.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0271-1.jpg http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0270-1.jpg http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0247.jpg
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0243-1.jpg
نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مسوولان استان خلل در سیستم بخش خصوصی را به عنوان خط قرمز خود قرار دهند.
در این جلسه همچنین ضمن تبیین ظرفیت‌های اتاق بازرگانی یاسوج از موفقیت اتاق بازرگانی یاسوج در راهیابی به فینال سی و دومین اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا اقیانوسیه تقدیر شد.
 
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0261-1.jpg http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0262.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای .شخص حضرتعالی مانع توسعه هستید بزرگترین لطف به استان ما ترک استان و رفتن به ایلام و توسعه استان محروم از ماست بیا با این بزگواری اسم خودت را ثبت کن
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار شخص حضرتعالی مانع توسعه هستید بزرگترین لطف به استان ما ترک استان و رفتن به ایلام و توسعه استان محروم از ماست بیا با این بزگواری اسم خودت را ثبت کن
علی کمالی
Iran, Islamic Republic of
باسلام؛اگراستاندارمحترم جدی باشندوفقط درحدحرف نباشد،ابتداازمدیران بخصوص از آ. که اراضی ملی ومنابع طبیعی مردم محروم گچساران وباشت رابه بهانه سرمایه گذاری تصاحب نموده وبه قیمت مفت دراختیار فامیل ها . ازجمله آقای..)آقای ..و...با اخذوام های کلان قرارداده که صرف. شخصی شده وبااین ترفندزمین های آنجاراتملک کردندوبعدبه سراغ افراد. دیگربرود
مطلع
Romania
جناب استاندار محترم در گچساران چندین قطعه زمین منابع ملی با متراژ بالا بنام احداث جایگاه پمپ بنزین و سی ان جی، به عده ای واگذار شده است که نه جایگاهی احداث شده و نه زمینها به بیت المال عودت داده شده. جناب استاندار محترم میشه از مسئولین امر سئوال بفرمایید که گچساران به چند جایگاه بنزین و سی ان جی احتیاج دارد؟ چرا این همه بیت المال غارت شده و کسی جوابگو نیست و مدیران و مسئولان هیچ عکس العملی نشان نمیدهند؟ جالب اینجاست که این زمینها را نه به سرمایه گذار و یا جوانان بیکار جویای کار، بلکه به عده ای کارمند و شاغل در ادارات دولتی داده اند. مقداری را هم به دلالان معروف و افراد منعفت طلب که وابسته به سیاسیون و از اقارب و نزدیکان مسئولان سیاسی واگذار کرده اند. این واگذاریها مختص یک جناح خاص نیست بلکه وابستگان تمام جناحهای سیاسی به این زمینها دستبرد زده اند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1