تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۰۳۷۷۸
گزارش کامل حضور اتاق بازرگانی یاسوج در نمایشگاه تولید و صنعت قطر۲۰۱۸(ipec):

اتاق بازرگانی یاسوج در «قطر» چه می‌کرد؟

۵
۰
اتاق بازرگانی یاسوج در «قطر» چه می‌کرد؟
کبنا ؛اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در هیئتی سه نفره به ریاست «چنگیز هاشمی نایب رییس اتاق یاسوج» و در راستای اهداف وسیاست های اتاق های بازرگانی مبنی بر حضور در رویدادهای تجاری بین المللی و به منظور پشتیبانی از بدنه تجاری استان جهت افزایش مراودات و مناسبات اقتصادی و تجاری، با در نظر گرفتن بازار به شدت مصرف کننده قطر و همچنین شرایط بسیار خوب کنونی مناسبات سیاسی و اقتصادی کشورمان با این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس، در نمایشگاه بین المللی تولید و صنعت دوحه ۲۰۱۸(ipec) که توسط وزارت اقتصاد و بازرگانی این کشور برگزار گردیده است حضور یافت.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1.jpg
نمایشگاه تولید وصنعت قطر در حوزه های صنایع غذایی، کشاورزی، نان و آرد ، خدمات فنی و مهندسی ، گردشگری ، لوازم خانگی و چرم و منسوجات، مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاههای بین المللی دوحه با حضور تولید کنندگان، فعالین اقتصادی و نمایندگانی از کشور های مختلف از جمله ایران، ترکیه ، آذر بایجان ، عمان ، پاکستان ، تونس، کویت، الجزایر،تاجیکستان، مراکش، اردن و تاجیکستان برگزار شد.
 این نمایشگاه توسط نخست وزیر و وزیرداخلی قطر افتتاح شد.
جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از شرکت کنندگان اصلی این رویداد مهم است.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/IMG_8800.jpg
اتاق بازرگانی یاسوج به نمایندگانی از تولید کنندگان و فعالین اقتصادی بخش خصوصی استان با به نمایش گذاشتن توانمندیهای تولیدی و صادراتی محصولات استان در حوزه های مختلف از جمله محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی، لوازم آرایشی ، بهداشتی، مواد غذایی و همچنین حوزه گردشگری از طریق ارائه نمونه محصولات، کاتالوگ، کتاب، کتابچه ، فیلم و عکس در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته است.
در طول برگزاری این نمایشگاه فعالین مختلف اقتصادی و سرمایه گذارانی از قطر و کشورهای مختلف از غرفه اتاق یاسوج بازدید کردند و محصولات و تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد توسط تیم اتاق یاسوج پرزنت و معرفی شد. همچنین سفیر ایران در دوحه، سفیر افغانستان در قطر و رئیس اتاق بازرگانی ایران و قطر نیز از غرفه اتاق یاسوج بازدید به عمل آوردند.
جلسه ضیافت شام به میزبانی سفارت ایران در قطر و اتاق بازرگانی قطر و ایران
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/photo_2018-10-09_14-05-02.jpg
در حاشیه نمایشگاه تولید و صنعت قطر۲۰۱۸(ipec)، نایب رییس اتاق یاسوج در ضیافت شامی که سفیر ایران در دوحه به مناسبت حضور ایرانیان حاضر در نمایشگاه صنعت و تولید قطر تدارک دیده بود حضور یافت و با محمد علی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه چنگیز هاشمی نایب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به قابلیت ها و توانمندیهای اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، برای حضور تولید کنندگان استان در امر صادرات کالا و خدمات به کشور قطر نیز اعلام آمادگی نمود.
نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای قوانین و مقررات جهت ورود به بازار قطر
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/IMG_8755.jpg
در این نشست نایب رئیس اتاق یاسوج به دعوت سفیر ایران در قطر در محل سفارت حضور یافت و  با اشاره به مسائل و مشکلات صادرات به قطر اظهار کرد: آنچه بازار را چه در بازار داخل و چه در بازار خارج شکل می دهد نیازها، خواسته ها و تعیین مولفه های موثر در پاسخ به نیازها و خواسته ها می باشد. انتظار ما از سفارت این است که فضای کلان دیپلماسی اقتصادی را برای فعالان روشن نماید و نسبت به آگاهی بخشی از فضای اقتصادی قطر مساعدت بیشتری انجام دهد.
چنگیز هاشمی بیان کرد: توقع ما از سفارت فعال نمودن بخش اقتصادی سفارت در تسهیل روابط اقتصادی دولت در حل مشکلات صادرات است.
وی عنوان کرد: امروز در دنیا شبکه پذیر کردن واحدها باعث تقویت و هم افزایی توان صادراتی شرکتها دربازار جهانی خواهد شد.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2018/10/DB0BDC0F-3B6A-407B-ABD3-C996975DCAE3.jpeg
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Canada
دستاورد های سفر رو بگویند
تدر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی کار مفید این اتاق چیه
بهار
Iran, Islamic Republic of
..رشته ی نایب رئیس اتاق بازرگانی عمران هست.بااین همه دکتراهای رشته های مدیریت بازرگانی و اقتصاد.دوما چنگیز هاشمی تا الان چه نوع تجارت بازرگانی داشته که الان نایب رئیس اتاق بازرگانی هستند؟؟؟ا.
میرزا
Iran, Islamic Republic of
اگر قطری‌ها می دانستند که. می باشد هرگز ایران را انتخاب نمی نمود
Iran, Islamic Republic of
کدام تولید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1