تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۰۳۷۷۵
در جلسه سامان دهی اماکن عمومی کهگیلویه مطرح شد

ماجرای تمام نشدنی ندارم، ندارم «شهرداری دهدشت» !/ ضرورت سامان دهی ساختمان فرمانداری «کهگیلویه»

۱
ماجرای تمام نشدنی ندارم، ندارم «شهرداری دهدشت» !/ ضرورت سامان دهی ساختمان فرمانداری «کهگیلویه»
کبنا ؛جلسه سامان دهی اماکن عمومی کهگیلویه  با حضور معاون فرماندار و مسولان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
این جلسه درحالی با تاخیر 50 دقیقه‌ای شروع شد که برخی مدیران قصد ترک جلسه را داشتند، همچنین اعتراض به ندارم، ندارم شهرداری دهدشت، نداشتن آسانسور و بالابر در فرمانداری کهگیلویه علی رغم مراجعات زیاد ارباب رجوع، مدیرانی که تکریم ارباب رجوع نمی‌کردند ولی ارزشیابی پایان سال بالایی داشتند، غیبت همیشگی بانک‌ها در جلسات از جمله موارد مطرح شده در جلسه امروز ستاد سامان دهی اماکن عمومی شهر دهدشت بود.
شهرداری دهدشت ندارم ندارم را تمام کند!
رئیس پلیس راهور کهگیلویه خطاب به معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: باید ما از شما الگو بگیریم، هر وقت به جلسات آمدیم با تاخیر شروع شد و تنها با یک عذر خواهی تمام شد، خواهش می‌کنیم برای زمان و وقت ارزش قائل باشید.
شهباز پورنگ عنوان کرد: اگر این تاخیر ها ادامه داشته باشد عواقب کاری بدی برای مدیران دارد، یک جایی این تاخیرها باید پایان یابد و حق مدیران است به موقع بیایند و به موقع بروند تا به کار خود برسند، تنها با تاخیر امروز در شروع جلسه می‌توان گفت بالای 15 ساعت به حوزه کاری هر مدیری لطمه وارد شد و این وضعیت خود نیاز به سامان دهی دارد.
شهباز پورنگ عنوان کرد: در حوزه کاری ما در خصوص نصب تابلوها از شهرداری گله مند هستیم و اینکه هر روز شهرداری می گویید بودجه نداریم نداریم را تمام کند، می گوییم خط کشی انجام دهید می گویید نداریم؟! می گوییم دست اندازی می گویید نداریم، می گوییم ایمن سازی مدارس، مبلمان شهری را از این حالت چندش آور خارج کنید می گویید نداریم، ندارم ندارم نشد برادر؟
پورنگ ادامه داد: باید واقعاً مدیریت شود، در حوزه شهرداری در خصوص ایمن سازی و کارهای ترافیکی ناراضی هستیم، بسیاری از تصادفاتی که رخ می‌دهد به دلیل این است که شهرداری بهایی به ما نمی‌دهد.
وی ضمن قدردانی از  همکاری آموزش پرورش با راهنمایی رانندگی برای حضور در مدارس و آشنایی دانش آموزان با قوانین قدردانی کرد و به مصوباتی که روی کاغذ می‌ماند گلایه کرد و خواستار اجرایی شدن مصوبه و رصد بازخوردهای مصوبات شد.
پورنگ در پایان گفت: در خصوص ساماندهی اماکن عمومی الگو گرفتن از طرح‌های اجرای شده در شهرهای مختلف را توصیه می‌کنم.

مدیرانی که تکریم ارباب رجوع نمی‌کردند ولی ارزشیابی پایان سال آن‌ها بالا بود!
معاون فرماندار کهگیلویه نیز ضمن عذرخواهی از تاخیر شروع جلسه اظهار کرد: در بحث مناسب سازی اماکن عمومی جامعه هدف، تنها معلولین نیستند بلکه جانبازان، سالمندان و...را نیز شامل می‌شود لذا موظف هستیم ورودی ساختمان‌های تکمیلی را سامان دهی کنیم و در بحث ساختمان‌های در دست احداث نیز شهرداری و نظام مهندسی بدون اجرای اصولی سامان دهی ورودی‌ها پایان کار صادر نکنند.
ابراهیم خنجری عنوان کرد: این جلسه تنها نشستن و برخاستن نیست، در جلسه آتی اداراتی که سامان دهی ورودی‌ها را انجام ندادند، به آن‌ها تذکر داده می‌شود و تذکر کتبی به مدیران کل نیز ارسال می‌شود چرا که مدیرانی که ساماندهی را انجام نمی‌دهند یا دلسوز نیستند که باید مدیریت را رها کنند یا هم اگر اعتبار ندارند به مدیر کل خود جهت همکاری اعلام کنند.
خنجری ادامه داد: برخی مدیران، تکریم ارباب رجوع نمی‌کردند ولی در عین حال ارزشیابی آن‌ها در ادوار قبل بالا بود! کسانی که عنوان مدیریت را یدک می‌کشند انتظار می‌رود وقتی جلسه‌ای اطلاع رسانی می‌شود حضور پیدا کنند و اگر دلیل موجهی نداشته باشند مطمئن باشید در ارزشیابی پایان سال آن‌ها لحاظ می‌شود.
وی افزود: وقتی مدیران بانک‌ها در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند یعنی بی احترامی به مدیرانی که در جلسه حضوردارند.، مدیری که از بیت المال دولتی دارد استفاده می‌کند و حاضر نیست در جلسه‌ای که مربوط به خدمت رسانی به یک قشر ضعیف است حاضر شود پس کجا می‌خواهد باشد؟!
خنجری در پایان مطرح کرد: فرماندار امروز جلسه استانی داشتند و تداخل جلسات امروز در شهرستان باعث شد جلسه با تاخیر برگزار شود.
وی گفت: اسقرار اتاق معاون فرماندار در طبقه همکف  ساختمان فرمانداری برای دسترسی کسانی است که نمی‌توانند به طبقه بالا مراجعه کنند، و همچنین فرماندار خود نیز برای ملاقات با افرادی که توانایی حضور در دفتر وی را ندارند شخصاً در طبقه همکف و در دفتر معاون حضور پیدا می‌کند و پاسخ گو است ولی می‌پذیریم بالابر نیاز است.

ساختمان فرمانداری سامان دهی شود/ورودی بانک‌ها مناسب نیست
جهانگیر افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد: ساختمان فرمانداری که خود نهادی است که بیشترین مراجعات را دارد بالابر و آسانسور ندارد انتظار می‌رود ساختمان فرمانداری ساماندهی شود.
افشانده با اعتراض به عدم حضور بانک‌ها در جلسه گفـت: ورودی‌های بانک‌ها و خودپردازها مناسب و استاندارد نیست، یک معلول نمی‌تواند به تنهایی به بانک مراجعه کند.

ساماندهی اماکن نیازمند فرهنگ سازی
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه نیز اظهار کرد: تغییر نگرش نسبت به مناسب سازی امکان عمومی ضروری است و نباید متولی سامان دهی را تنها بهزیستی بدانیم و جامعه هدف را تنها معلومان، بلکه زنان باردار، سالمندان و کسانی که امکان دسترسی به این اماکن را ندارند نیز شامل می‌شود که برای همکاری نیاز به فرهنگ سازی است.
نظارت بر سامان دهی واجب‌تر از سامان دهی
محمودی بخشدار چاروسا نیزاظهار کرد: در خصوص مناسب سازی اماکن عمومی باید نظارت دقیقی صورت گیرد تا اصول و استاندارها رعایت شود.

در خصوص تکریم ارباب رجوع نشست برگزار کنید
موسوی معاون عمرانی شهرداردهدشت نیز اظهار کرد: شهرداری سعی کرده است در تمام پیاده روهای شهر پله‌ها و موانع را تخریب کند و از ادارات و مغازه‌ها خواستیم تا درب ورودی و حیاط ساختمان خود را هم سطح پیاده روها کنند.
موسوی ادامه داد: پایان کار به ساختمان‌های در حال احداث تنها در صورت رعایت اصول در سامان دهی ورودی‌ها داده می‌شود.
وی گفت: به نظر می‌رسد نه تنها به ساماندهی ورودی‌های ادارت باید توجه کرد بلکه باید به بحث تکریم ارباب رجوع‌ها نیز توجه بیشتری کرد و در این خصوص چندین نشست برگزار کرد.
وی در پاسخ به پورنگ گفت: تمام شهر را که نمی‌توانیم سرعت گیر نصب کنیم چرا که در برخی موارد خود حادثه آفرین است بلکه باید فرهنگ مردم در بحث رانندگی و رعایت قوانین درست شود و تقویت شود.

مشکلات را به ادارت انعکاس دهید
اکوانیان رئیس اداره گاز کهگیلویه نیز اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم مشکلات هر اداره‌ای را مکتوب ارسال کنید اینکه فقط جلسه برگزار کنیم فکر نکنم پاسخ بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1