تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۳۷۴۵
مدیر آموزش و پرورش بهمئی:

تضعیف دولت یک خطای راهبردی است

۱
۰
تضعیف دولت یک خطای راهبردی است
کبنا ؛صادق جریده مدیر آموزش و پرورش بهمئی  در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری بهمئی خواهان دفاع از عملکرد دولت از طرف مدیران شهرستان شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، مدیر آموزش و پرورش بهمئی با اشاره به اینکه دولت فعلی برآمده از اراده ملت و رای قانونی مردم می‌باشد گفت: با توجه به شرایط حساس فعلی، اتحاد و همدلی مهمترین وظیفه مردم و ادارات است و دامن زدن به تضعیف دولت یک خطای راهبردیست.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر مردم را به حمایت از دولت و اتحاد فراخوانده‌اند و ما نیز به فرموده ایشان این خط و مشی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم تا از گردنه‌های سخت فعلی به سلامت عبور کنیم.
جریده افزود: امروزه شاهد فعالیت بعضی افراد در فضای مجازی برای تضعیف دولت هستیم که انتظار می‌رود مدیران حاضر در گروه‌های مجازی برای دفاع از عملکرد دولت اقدام نمایند.
وی در ادامه با اشاره به ضروری بودن دفاع از مدیران عالی دولت گفت: استاندار نماینده عالی دولت در هر استان می‌باشد که دفاع از عملکرد استاندار و مدیران کل در حوزه استانداری به نوعی دفاع از دولت می‌باشد.
جریده در پایان گفت: انتظار می‌رود فرماندار از مدیران شهرستان نبز حمایت نمایند تا با پشت گرمی بیشتری به خدمت مردم بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی فرموندجناب جریده،مدیران. دولت همه باید جرات چنین عرایضی را داشته باشند،مدیر یعنی این
مشکلات فعلی ربطی به عملکرد دولت ندارداماعده ای مغرضانه قضاوت میکننند،بعضی مدیران هم فکر میکنندبایدساکت باشند تا آسیبی به مدیریت شون ننرسددرودبراقای جریده،بقیه مدیران یادبگیرن،ایشان هم. درمدیریت موفق هست هم درسیاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1