تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۲۹
در 24 ساعت گذشته رخ داد

مسمومیت 8 نفر با گاز منواکسید کربن در کهگیلویه و بویراحمد

۰
مسمومیت 8 نفر با گاز منواکسید کربن در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۸ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست چهار ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسمومیت ۷ نفر مسمومیت در مرکز استان و حومه و یک نفر مربوط به شهرستان دهدشت است.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی  جلال پوران فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران از ۶۴ مصدوم در پی ۴۴ فقره تصادف و یک زایمان موفق ۸ مسمومیت با گاز منوکسید کربن در ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۸ مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شده‌اند، افزود: ۳۵ مصدوم مربوط به تصادفات شهری ۳۳ مصدوم مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از مجموع ۶۸ مصدوم ۷ مصدوم در محل حادثه مداوای سرپایی و ۶۱ مصدوم در بیمارستان‌های استان بستری شدند.
مسمومیت ۸ نفر با گاز منوکسید کربن در استان
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۸ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست چهار ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسمومیت ۷ نفر مسمومیت در مرکز استان و حومه و یک نفر مربوط به شهرستان دهدشت است.
وی نیز ادامه داد: از مجموع مسمومیت‌ها سه نفر در محل حادثه روستای (کاکان) بعد از اقدامات درمانی(اکسیژن ) مداوای سرپایی و ۵ مورد دیگر جهت مراقبت‌های پزشکی بیشتر به بیمارستان استان انتقال داده شدند.
زایمان موفق
رئیس اورژانس استان از زایمان موفق توسط تکنسین‌های پایگاه شهری ۲ یاسوج خبر داد و گفت: با اعلان این خبر بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
پوران فرد با بیان اینکه این خانم باردار با ماشین شخصی به طرف یاسوج در حرکت بود افزود: دومین زایمان موفق در این هفته به دست تکنسین‌های اورژانس رقم خورد.
مدیر حوادث دانشگاه با اشاره به اینکه که ماشین شخصی در فلکه جهاد یاسوج مادر باردار را تحویل اورژانس ۱۱۵ داد ادامه داد: نوزاد عجول اجازه مادر تا بیمارستان را نداد و در آمبولانس چشم به دنیا گشود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این زایمان موفق توسط دو تکنسین کارشناس اورژانس به نام‌های امیر علی حبیبی و محسن مظفری رقم خورد افزود : مادر و نوزاد را بعداز اقدامات پزشکی لازم به بیمارستان امام سجاد انتقال دادند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1