تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۰۹
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز فرایند تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت و بخش خصوصی در استان

۰
آغاز فرایند تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت و بخش خصوصی در استان
کبنا ؛غضنفر آرام افزود: در راستای اجرای بند " و" تبصره 5 قانون بودجه سال 1397 کل کشور با موضوع اسناد تسویه خزانه، امکان تهاتر بدهی و طلب دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و بخش خصوصی فراهم گردیده است و بخش خصوصی و پیمانکاران که بدهکار یا طلبکار دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند می‌توانند با مراجعه به اداره کل امور مالیاتی استان نسبت به تهاتر بدهی یا مطالبات خود اقدام نمایند.
وی بیان داشت: پیمانکاران و اشخاصی می‌توانند نسبت به تهاتر بدهی و مطالبات خود از طریق تهاتر اقدام نمایند که دارای بدهی مشخص و مسجل هستند.
آرام افزود: پیمانکاران و طلبکاران دستگاه‌های اجرایی پس از مراجعه به اداره کل امور مالیاتی استان و تعیین میزان بدهی خود، مالیات مشخصه را به دستگاه اجرایی که پیمانکار از آن طلبکار است ارائه نموده و پس از ارسال مدارک به خزانه معین استان، عملیات تهاتر صورت خواهد گرفت.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی افزود: ظرفیت تهاتر شامل مالیات و تسهیلات بانکی می‌باشد که تهاتر تسهیلات بانکی بزودی عملیاتی می‌شود و ذینفعان یا همان پیمانکاران و طلبکاران می‌توانند از این فرصت مناسب استفاده نمایند.
آرام اظهار داشت: تهاتر بدهی و مطالبات دولت و بخش خصوصی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در تأمین منابع و رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران دارد که در سال گذشته مبلغ 90 میلیارد ریال در استان تهاتر صورت گرفت که در همین راستا استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در فرایند تهاتر بدهی‌ها و مطالبات شناخته شد.
وی خاطرنشان کرد: تهاتر بدهی و مطالبات دولت و بخش خصوصی و پیمانکاران کمک بزرگی به بحث تأمین منابع و اعتبارات استان برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی خواهد بود و انتظار داریم که پیمانکاران و بخش خصوصی در جهت استفاده از این ظرفیت هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1