کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بعد از انتشار خبری مبنی بر انتصاب «فریبا رحمان‌پور» به عنوان مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور بررسی کرد

حکمی برای «فریبا رحمان‌پور» هنوز زده نشده است

21 مهر 1397 ساعت 15:53

در گفت‌وگو با یکی از مسئولان حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفت وی اظهار کرد: «هنوز حکمی برای فریبا رحمان‌پور زده نشده است» و بحث او وجود دارد.


بعد از انتشار اخباری مبنی بر انتصاب «فریبا رحمان‌پور» به‌عنوان مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در امور زنان و خانواده {اینجا کلیک کنید} و بازتاب آن در رسانه‌ها، با پیگیری‌ها و تماس تلفنی خبرنگار کبنا با دفتر حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یک مقام مسوول در این حوزه، اظهار کرد: «هنوز حکمی برای فریبا رحمان‌پور زده نشده است» و بحث او وجود دارد.
 بنا بر اطلاعات این سایت خبری رایزنی و پیگیری‌های «رحمان پور» برای به دست آوردن این پست و تلاش برای این انتصاب ادامه دارد اما هنوز رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آن را تائید نکرده است.
در حالی است که «فریبا رحمان‌پور» کوچک‌ترین اقدامات و فعالیت‌هایش را در پیج اینستاگرام خود تبلیغ می‌کند اما تا کنون هیچ مطلبی در این خصوص برای اطلاع عموم به اشتراک نگذاشته است.
همچنین خبرگزاری میراث آریا، پورتال گردشگری و سایت اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این باره هیچ‌گونه خبری را مخابره نکردند. اینکه چگونه این خبر به دست رسانه‌های استان رسیده است و آن بدون بررسی و تحقیق شتاب زده آن را منتشر کردند، جای بحث و بررسی دارد. 


کد مطلب: 403707

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403707/حکمی-فریبا-رحمان-پور-هنوز-زده-نشده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1