کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت گچساران:

FATF بیشتر شباهت به قراردادهای استعماری دارد

21 مهر 1397 ساعت 2:39

صفایی به موکب های در حال برپا شدن گچساران در مسیر زائران نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم ما نیز در گچساران خادمین خوبی برای زائران باشیم.


امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه، اگر این قانون مصوب شود همه ملزم به اجرای آن هستند گفت: چنین قراردادی یک قرارداد استعماری است و بهتر آن است نمایندگان توصیه‌های مقام معظم رهبری را در این خصوص جدی بگیرند
حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت از نمازگزاران و مومنین به تقوای الهی گفت: خود و شما نمازگزاران را توصیه به تقوای الهی می‌کنم چرا که خداوند عالم در قرآن کریم سفارش کرده است راه نجات ما انسانها از عذاب جهنم همین تقواست.
وی ادامه داد: تقوا راهیست که خداوند برای سعادت و عزت انسانها قرار داده است چنانکه امام حسین(ع) در این خصوص می فرماید: خداوند عالم ضمانت داده است حال افراد با تقوا را دگرگون می کند و ناخوشی به خوشی و از بدی به خوبی می رساند.
صفایی با تسلیت این ایام و شهادت امام زین العابدین(ع) و توصیه به ارتباط برقرار کردن با کتاب صحیفه سجادیه اظهار داشت: آن حضرت در این کتاب از خداوند می‌خواهد تا تقوا را به دل او اهدا کند و ما نیز باید از خدای متعال چنین درخواستی داشته باشیم.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به مناسبت های این هفته و روز 24 مهرماه که روز عصای سفید نام گرفته است افزود: برخی از همنوعان ما نابینا هستند و از دیدن محروم هستند اما همین افراد توانایی های بالایی دارند.
وی تصریح کرد: این امتحانی برای ما انسان‌هاست که چگونه با یک نابینا برخورد نماییم و از جهت دیگر ما نیز شاکر نعمت های خداوند باشیم.
صفایی با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان در این هفته گفت: برای آینده کشور باید ارتباط خوبی بین خانواده‌ها و مدارس باشد چرا که آینده فرزندان ما در دست اولیا و معلمین است و همه ما باید در این خصوص تلاش کنیم و بدانیم شکوفا شدن دانش آموزان و نگاه به آموزش آینده بسیار روشن کشور را رقم خواهد زد.
صفایی با یاد و گرامی داشتن سردار شوشتری و سردار محمدزاده و ده نفر دیگر از همرزمان آنها در سال 88 گفت: این شهیدان به عنوان شهیدان وحدت نام گرفتند که توسط منافقین و مزدوران به شهادت رسیدند.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه به قانون FATF که در مجلس شورای اسلامی با یک رای خفیف و کم در مجلس برای بار سوم مصوب شد خاطرنشان کرد: هر چند شخصیت‌های علمی، دینی و دانشجویان هشدارهایی در این خصوص داده بودند اما شاهد بودیم که در روزهای گذشته این قانون در مجلس مصوب شد و امیدواریم شورای نگهبان برای بار سوم این قانون را رد کند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل مخالفت مراجع عظام این است که مصوب کردن این قانون سلطه استکبار جهانی را به همراه دارد و این در حالی است که آنها در طول هشت سال و عمر انقلاب نتوانستند به هدف خود برسند اما این بار به دنبال این هستند تا ما با دستان خودمان این کار را انجام دهیم.
صفایی با بیان اینکه، اگر این قانون مصوب شود همه ملزم به اجرای آن هستند تاکید کرد: چنین قراردادی یک قرارداد استعماری است و بهتر آن است نمایندگان توصیه‌های مقام معظم رهبری را در این خصوص جدی بگیرند.
امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امیدواریم نمایندگان مجلس از خواب غفلت بیدار شوند اظهار داشت: از خداوند می خواهیم چنین افرادی را از خواب بیدار کند و اگر عمدا چنین کاری را انجام می‌دهند شرشان را به خودشان بازگرداند.
وی در ادامه با تقدیر از مسوولان به دلیل کم کردن هزینه ویزا به جهت زیارت مرقد امام حسین(ع) و سفر به کربلا گفت: امیدواریم بشود این هزینه ها کاسته شود تا شاهد جمعیتی میلیونی در اربعین باشیم.
صفایی به موکب های در حال برپا شدن گچساران در مسیر زائران نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم ما نیز در گچساران خادمین خوبی برای زائران باشیم.


کد مطلب: 403698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403698/fatf-بیشتر-شباهت-قراردادهای-استعماری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1