کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نکات ایمنی راه اندازی وسایل گرمایشی

20 مهر 1397 ساعت 22:23

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به زمان راه اندازی وسایل گرمایشی با توجه به آغاز فصل سرما گفـت:بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی می‌تواند خطراتی مثل گاز گرفتگی با مونواکسید کربن، انفجار و آتش سوزی را به دنبال داشته باشد.


جلال ملکی در گفتگو با میزان با اشاره به راه اندازی وسایل گرمازا اظهار داشت : در این روز‌ها بسیاری از هم وطنان تصمیم می‌گیرند تا سریعاً وسایل گرمایشی خود را راه اندازی کنند.
وی ادامه داد: شهروندان بهتر است قبل از اینکه هوا بسیار سرد شود و مجبور شوند با عجله این اقدام را انجام دهند با آرامش کامل و رعایت اصول ایمنی وسایل گرمایشی را راه اندازی کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی می‌تواند خطراتی مثل گاز گرفتگی با مونواکسید کربن، انفجار و آتش سوزی را به دنبال داشته باشد.

ملکی به شهروندان توصیه کرد که پس از راه اندازی وسایل گرمایشی برای اطمینان از عدم نشت گاز بدنه شلنگ و اتصالات را با محلول آب و کف امتحان کنند، اگر شاهد متصاعد شدن حباب بودند بدانند که در اتصالات مشکلی وجود دارد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه این امتحان را به وسیله کبریت و فندک انجام ندهید و نسبت به این موضوع بی توجه نباشید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تاکید بر بررسی کردن این اتصالات به هنگام شب و قبل از خواب تصریح کرد: در این زمان وسایل گرمایشی و شعله دار غیرضروری را خاموش کنید تا منجر به نشت گاز و انفجار نشود.


کد مطلب: 403692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403692/نکات-ایمنی-راه-اندازی-وسایل-گرمایشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1