تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۳۶۸۹
در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عضو شورای شهر دوگنبدان افشا کرد / تشکیل مافیا در اتاق اصناف / کارگر سوپر مارکتی که میلیاردر شد / پورعبدی حرف‌های «عاملی مقدم» را رد کرد

۲۰
۱
عضو شورای شهر دوگنبدان افشا کرد / تشکیل مافیا در اتاق اصناف / کارگر سوپر مارکتی که میلیاردر شد / پورعبدی حرف‌های «عاملی مقدم» را رد کرد
کبنا ؛نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها در این نشست، اظهار کرد: در اتاق اصناف گذشته شهر دوگنبدان مافیا تشکیل شده بود و اعضای هیئت مدیره بعضی از اتحادیه‌های این اتاق از یک خانواده بودند.
وی ادامه داد: فردی که زمانی کارگر سوپر مارکت بوده، توانست با حضور و فعالیت در این اتاق سرمایه خود را به 12 میلیارد برساند.
عاملی مقدم که خود کارمند اداره امور مالیاتی شهر دوگنبدان هستند، می‌گوید: وقتی فردی به ما مراجعه می‌کند، گاهاً از او 10 هزار تومان مالیات دریافت می کنیم، اما چطور است که در اتاق اصناف برخی از اتحادیه ها از یک فرد یک میلیون 500 هزار تومان برای صدور پروانه کسب می گیرند.
وی افزود: متأسفانه در اتاق اصناف تبعیض صورت می‌گیرد و از آدم‌های خاص برای تمدید و یا صدور پروانه کسب هزینه‌های تا سقف 500 هزار تومان می‌گیرند، اما از آدم‌های متوسط و فقیر همان یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کنند.
رئیس اتاق فعلی اصناف گچساران تمام حرف‌های عاملی‌مقدم عضو شورای شهر دوگنبدان را تکذیب کرد و گفت: تمام حرف‌های آقای عاملی مقدم را رد می‌کنیم، اولاً باید بگوییم که هیئت مدیره فعلی اتاق اصناف هیچ گونه ارتباطی فامیلی و قوم و خویشی ندارند. و من هم در باره گذشته اطلاع ندارم و باید از خود همان گذشتگان در این خصوص سووال کرد.
وی افزود: تا جایی که من هم می‌دانم هیئت مدیره گذشته اتاق اصناف دوگنبدان هم با هم فامیل نبودند و حتی بعضی از آنها تا حد زیادی بر روی مسائل قومی و سیاسی باهم اختلاف داشتند.
پورعبدی گفت: مجمع هر ساله حسابرسی می‌شود و امکان ندارد کسی بتوانم از طرف مجمع برای خودش چیزی ببافد.
حق پاسخگویی برای هیئت مدیره سابق اتاق اصناف شهر دوگنبدان محفوظ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صنف خرازان
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت رو بيامرزه آقاى عاملى مقدم باور بفرماييد هزار منت روى بنده گذاشتن تا هزينه صدور پروانه گرفتم و يك ميليون و پانصد هزار تومان هم دادم ،، ب تا كى ؟؟؟؟؟
بازارى قديمى
Iran, Islamic Republic of
من هم اعتراض دارم ، همكار سراغ دارم براى تمديد مبلغ ناچيز داده ولى از خود من دو برابر گرفته شده ،،، آقاى نماينده محترم و مدير كل صنايع اين گروه و اكيپ رو لطفا تغير بدين خيلى در حق بازار دار.
خالدی
Iran, Islamic Republic of
عاملی مقدم مرد شریف و با شخصیتی است الکی بدون از سند حرف نمی زند جناب آقای پور عبدی شما هم حواست به اتاق اصناف باشه بین آدم فقیر و غنی فرق نذارید که باید جوابگو باشید..انشاءالله که همتون عاقبت به خیر بشید
ج
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ سالی مثل این دوره شورای شهر گچساران. در نیاوردن،بابا بسّه دیگه،همش دعوا ،تخریب،.،بابا به فکر شهرباشید که راکد وایساده
Iran, Islamic Republic of
حرف حقه خیلی چیزها گفته نشده
Iran, Islamic Republic of
حرف حقه خیلی چیزها گفته نشده
Iran, Islamic Republic of
حرف حقه خیلی چیزها گفته نشده
باوی
Iran, Islamic Republic of
عاملی خودش تو اداره مالیات هر روز داره برا آشنایی که خودش میشناسه کم میکنه ولی به مردمان فقیر و بدون آشنا ...حالا شده کاسه داغ تر از آش...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما ، آقای عاملی مقدم آدم خوب و شریفی هستش تا جایی که من می شناسم این آقا را فقط به درد مردم فقیر و بی بضاعت میخوره شاید تبعیض ایشان این بوده که درد آدم فقیر و بدبخت را درک می کنه .
Iran, Islamic Republic of
البته و100البته تبعیض هست همانطور که د ر گرفتن مالیاتها بازاریان علی الراس گرفته می شود وتبعیض زیاد است
Iran, Islamic Republic of
آقای پورعبدی،چراردمیکنید،الان چرابابت تمدیددفترچه اصناف باید ۲۵۰ هزارتومان بدم وقتی هیچ کاری برای اون صنف انجام نمیدین،آخه اعضای صنف پوشاک چه .
همسفر
Iran, Islamic Republic of
احسنت براقای عاملی مقدم جسور ونترس وشجاع وحق طلب
غلامرضا ایزدی:مسول اتحادیه های صنفی املاک و اتومبیل.تاکسی تلفنی.باربری.اموزشگاهای رانندگی شهرستان گچساران.
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض ادب و احترام خاص دارم خدمت دوست عزیز و برادر ارزشی و گرامیم و همچنین عضو شورای فعلی شهرستان جناب اقای عاملی مقدم.اولا جناب اقای پور عبدی بعنوان ریس فعلی اتاق اصناف میبایست نسبت به هزینه های پروانه کسب که جنابعالی فرمودید به طور جامع موشکافی میکردند که نکردند وفقط تکذیب کردند.اینجانب برادر کوچک شما در تکمیل سخنان اقای پور عبدی خدمت جنابعالی و اهل رسانه و همشهریان عزیزم چه حقیقی و حقوقی عرض کنم هر صنفی و هر اداره ای تخفیفات خاص خودشونو در هر زمینه ای دارند که اتاق اصناف گچساران هم مستثنی از این قضیه نیست اگه شما استاد ارجمند استعلامی از استانهای همجوار نسبت به هزینه صدور پروانه کسب داشته باشین مشخص میشود که هزینه پروانه کسب شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرهای همجوار رقمی ناچیز است به حق و انصاف من خودم در این مدت ۳ الی ۴ سالی که مسول اتحادیه های ذکر شده هستم نسبت به تخفیف و صدور پروانه کسب دریغی نکردم و نخواهم کرد دیگر دوستان اتحادیه های دیگر همان طوری که مشخص و مسلم است کوتاهی نمیکنند و نخواهند کرد و اتاق اصناف فعلی و روسای اتحادیه های ۲۶ گانه هیچگونه تبعیضی برای هیچ کس قائل نیستند و نخواهند شد.چون مخاطب کسانی دیگر بودند و اینجانب عضوی کوچک از خانواده اتاق اصناف گچساران میباشم بر خود لازم دانستم که اطلاعات کوچکی نه چندان جامع به سمع و نظر عزیزان برسانم.در پایان عزت و عمر با برکت از خداوند منان برای اقای عاملی مقدم محبوب و مردمی را خواهان و خواستارم.التماس دعا ایزدی
مرادبیگ
Iran, Islamic Republic of
والله من خودم مغازه دارم.حداقل سالی 150 هزار تومان به اداره دارایی واریز میکنم و این مبلغ 10000 تومانی که شما میگید رو نه من و نه همسایه های مغازه دارم رو به یاد نمیاریم.غیر از جریمه هایی که یدفعه میفرستید جلو مغازه.تبعیض همه جا هست جناب آقای عاملی مقدم.از شخص خاصی دفاع نمیکنم فقط از اداره دارایی تعدیف نکنید که. اداره دارایی و نالیات رو نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عاملی مقدم منظور شما پارتی بازیست؟؟!!اگه منظرتون واقعا پارتی بازیه که واقعا باید به شما احسنت گفت بابت این همه تیز بینی!!! اگه هم که منظرت.ت بازم باید بهتون تبریک گفت بابت برسی های دقیقتون!!! خدا وکیلی تازه به این موارد پی بردین؟؟؟!!! اونم تو.میخواین بقیشو من بهتون بگم.... از پلیس راه تا فلکه نرگس آخر کارکنان یعنی کلیه ادارت شهرستاااااااااان گچسااااااااران .
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت حاج غلام ایزدی عزیز و دوست داشتنی.برای هزینهای صنفی بنده اعتقاد دارم به دلیل اینکه حاج غلام بین مردم و بازاریان هستند درک کاملی نسبت به معیشت اصناف دارن مبالغ و ارقامی که اشون تعیین میکنن مورد بررسی قرار بگیره، چون همیشه ایشون با توجه به درآمد شغل موجود و خستگی شغل و .... مربوط به انواع صنف، واقعا با بازاریان با توجه به چهار چوب قانون کنار میاد.
بازاری قدیمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت جناب عاملی مقدم. خداوند رحمت کنه پدر و مادرت را. نمیدونی چه تبعیض و پارتی بازی بود توی اصناف. من که مغازه را رها کردم به امان خدا.
Iran, Islamic Republic of
اقای عاملی اگر در مورد تبعیض یا پارتی بازی صحبت کرده اید به فال نیک میگیریم اما اگر در مورد اختلاف خودت با شوراست مخالفیم . چون .ی واحد اپارتمان کوی مستقیم مربوط به ادارات را بگو چگونه بدست اورده ای . در کدام مزایده ؟
بابک
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر دانستم توضیحی در مورد آپارتمان که با آقای .تحویل داده شد،بدم.
من خودم کارمند دولت هستم و در همان مجموعه آپارتمانی سکونت دارم...هر آپارتمان را به شخصی که اون وقت داخلش بود واگذار کردن..و هیچ رابطه بازی نبود..خود من الان مالک آپارتمان خودم هستم..مثلا ملت..
قدیمی گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب عاملی مقدم من شصت ساله تو بازار گچسارانم یک دنیا تجربه دارم ما مردم گچساران هر بلایی سرمون بیارن فقط آه و ناله میکنیم و اگر مصلح یا عادل یا دادگری پیداشود تا آخر پشتش واینمیستیم و این سالها همه فقط پول زور دادیم و حقمون خورده شده و هر روز هم بدتر میشه رمز موفقیت فقط وحدت همه مردم و دفاع از انسانهای جوانمرد مثل شماست و اگر حمایت مردم را ندیدی خودت را دچار دردسر نکن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1