کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عضو شورای شهر دوگنبدان افشا کرد / تشکیل مافیا در اتاق اصناف / کارگر سوپر مارکتی که میلیاردر شد / پورعبدی حرف‌های «عاملی مقدم» را رد کرد

20 مهر 1397 ساعت 21:24

متأسفانه در اتاق اصناف تبعیض صورت می‌گیرد و از آدم‌های خاص برای تمدید و یا صدور پروانه کسب هزینه‌های تا سقف 500 هزار تومان می‌گیرند، اما از آدم‌های متوسط و فقیر همان یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کنند.


نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها در این نشست، اظهار کرد: در اتاق اصناف گذشته شهر دوگنبدان مافیا تشکیل شده بود و اعضای هیئت مدیره بعضی از اتحادیه‌های این اتاق از یک خانواده بودند.
وی ادامه داد: فردی که زمانی کارگر سوپر مارکت بوده، توانست با حضور و فعالیت در این اتاق سرمایه خود را به 12 میلیارد برساند.
عاملی مقدم که خود کارمند اداره امور مالیاتی شهر دوگنبدان هستند، می‌گوید: وقتی فردی به ما مراجعه می‌کند، گاهاً از او 10 هزار تومان مالیات دریافت می کنیم، اما چطور است که در اتاق اصناف برخی از اتحادیه ها از یک فرد یک میلیون 500 هزار تومان برای صدور پروانه کسب می گیرند.
وی افزود: متأسفانه در اتاق اصناف تبعیض صورت می‌گیرد و از آدم‌های خاص برای تمدید و یا صدور پروانه کسب هزینه‌های تا سقف 500 هزار تومان می‌گیرند، اما از آدم‌های متوسط و فقیر همان یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کنند.
رئیس اتاق فعلی اصناف گچساران تمام حرف‌های عاملی‌مقدم عضو شورای شهر دوگنبدان را تکذیب کرد و گفت: تمام حرف‌های آقای عاملی مقدم را رد می‌کنیم، اولاً باید بگوییم که هیئت مدیره فعلی اتاق اصناف هیچ گونه ارتباطی فامیلی و قوم و خویشی ندارند. و من هم در باره گذشته اطلاع ندارم و باید از خود همان گذشتگان در این خصوص سووال کرد.
وی افزود: تا جایی که من هم می‌دانم هیئت مدیره گذشته اتاق اصناف دوگنبدان هم با هم فامیل نبودند و حتی بعضی از آنها تا حد زیادی بر روی مسائل قومی و سیاسی باهم اختلاف داشتند.
پورعبدی گفت: مجمع هر ساله حسابرسی می‌شود و امکان ندارد کسی بتوانم از طرف مجمع برای خودش چیزی ببافد.
حق پاسخگویی برای هیئت مدیره سابق اتاق اصناف شهر دوگنبدان محفوظ است.


کد مطلب: 403689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403689/عضو-شورای-شهر-دوگنبدان-افشا-تشکیل-مافیا-اتاق-اصناف-کارگر-سوپر-مارکتی-میلیاردر-پورعبدی-حرف-های-عاملی-مقدم-رد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1