تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۰۳۶۷۹
امام جمعه قلعه رئیسی:

مدیران از فرماندار کهگیلویه الگو بگیرند / وعده‌های توخالی مسوولان در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی

۱
مدیران از فرماندار کهگیلویه الگو بگیرند / وعده‌های توخالی مسوولان در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: کتابی می توان از قول‌های مسئولان در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی نوشت.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: امروز عده ای به جای استکبار ستیزی آمریکا ستایی را ترویج می‌کنند و امروز یکی از مشکلات مردم و کشور در همین نوع نگاه و مدیریت است که تنها راه مبارزه را مذاکره با شیطان می دانند که راه مقابله با این بن بست ها استفاده از جوانان است که رهبر معظم انقلاب می فرماید جوانان مشکل نیستند راه حل‌ها مشکل هستند و دومین راه این است که توجه به واقعیت های سه گانه ایران اقتدار نظام و شکست ناپذیری این ملت و سوم گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن است و دشمن امروز بر افکار عمومی استفاده می کند.
وی افزود: حفظ وحدت یکپارچه از دیگر راه های حل مشکلات است.
صلواتی در خصوص طرح cft هم عنوان کرد: بیش از 120 نماینده، مراجع تقلید و رسانه های زیادی نسبت به این طرح نظر منفی داشتند با توجه به اینکه هر مصوبه ای که مجلس تصویب می کند قانون است و همان طور که به شورای نگهبان ارسال شد هر تصمیمی که شورای نگهبان گرفت مورد تایید همگان قرار بگیرد و با توجه به اینکه قانونی است باید تسلیم محض آن شد.
امام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به صحبت های ظریف در مجلس بیان کرد: می توان تصمیم گرفت که وزارت خارجه دولت کنونی به دنبال این است که بهانه های آمریکا را برطرف کنند که جای سوال است که فهرست بهانه های آمریکا را مشاهده کنیم که آمریکا به دنبال این است که بر نظام و اسلام ناب محمدی در ایران است دست بردار نیستند و آیا این بهانه ها تمامی دارد.
وی گفت: با چنین بهانه‌هایی به دنبال برطرف شدن مشکلات مردم در داخل باشید و تکیه بر اقتصاد مقاومتی باید مورد مبنا قرار بگیرد.
صلواتی به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره و تاکید کرد: قول و وعده‌های زیادی از مدیران کل ورزش گذشته و اسبق تا استانداران و فرمانداران در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی شنیدم تا حدی که اگر بخواهیم این قول وعده ها را بنویسیم می توان یک کتاب بزرگ از آن در آورد اما از فرماندار محترم کهگیلویه که در این هفته مهمان برنامه نماز جمعه است که امیدواریم در این راستا راه و چاره ای بیاندیشید و این مشکل جوانان قلعه رئیسی را شما برطرف کنید.
امام جمعه قلعه رئیسی همچنین از فرماندار کهگیلویه به دلیل حضور در نمازهای جمعه تشکر کرد و از دیگر مدیران خواست تا از فرماندار کهگیلویه درس بگیرند و به عوامل مسائل دینی توجه کنید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1